1.9 ~ I'm sorry.

353 33 4
                                    

- Victoria P.O.V. -

Trcim ulicom najbrze sto mogu.
Jos samo jedna ulica i tamo sam. Ajde Vic, mozes ti to.
Trebala bi krenuti u teretanu il nest slicno. Stvarno nisam u kondiciji.

Okej...stvarno trenutno razmisljam o tome?! Stvarno?!
Ajde, Victoria, priberi se.

Malo sam usporila kad sam usla u Niallovu ulicu. Kad sam se nasla nekih 100 metara od njegove kuce, pocela sam brze trcati.

Boze, samo da stignem, molim te.

Ubrzo sam se nasla u Niallovom dvoristu.
Potrcim prema ulaznim vratima i stavim ruke na koljena pokusavajuci se smiriti.
Nakon par sekundi pocnem lupati po vratima ko luda.

Nitko ne otvara pa odlucim sama uci. Otvaram velika ulazna vrata te ulazim u kucu.

"NIALL...DI SI?? NIALL, MOLIM TE, ODGOVORI MI!" pocela sam se derati dok sam trcala prema dnevnom boravku.

Nakon sto ga nisam pronasla u dnevnom, otrcala sam u kuhinju.
Nije ga bilo ni tamo.
Par suza se je spustilo niz moje lice, ali ja se nisam obazirala na njih.
Potrcala sam prema stepenicama koje vode na kat gdje se nalazi Niallova soba.

"NIALL, DI SI?? MOLIM TEE!!" moj glas se sirio hodnikom kad sam se popela na kat.

Brzo sam potrcala prema Niallovoj sobi nadajuci se da nije prekasno.
Ulazim u njegovu sobu i sve sto vidim je prazna soba.

Prelazim pogledom jos jedanput po sobi te mi se pogled zaustavi na smedim vratima kupaonice. Bila su zatvorena.
Srce mi je u tom trenutku pocelo jos jace tuci.

Potrcala sam prema njima i naglo ih otvorila. U tom trenutku nisam razmisljala o posljedicama. Bojala sam se da je prekasno.

Pogled mi pada na plavokosog decka koji sjedi na podu sa ziletom prislonjenim na zapesce.
Niz ruku mu se slijevala krv koja je zatim padala na plocice. Na plocicama se nalazila mala lokva krvi dok je njegova, prije bijela majica, sada bila crvena.

Ruke su mi pocele drhtati i suze su sada jos jace krenule niz moje lice.

"Niall!?" rekla sam drhtavim glasom.

Nije odgovarao. I dalje je gledao u svoje zapesce na koje je prislonjen zilet.

"Niall...spusti zilet, molim te." rekla sam malo glasnije dok su mi suze maglile vid.

I dalje nista. Pocela sam mu se polako priblizavati.
Dosla sam i polako kleknula kraj njega.
Primila sam njegovu ruku u kojoj se nalazio zilet i odmaknula ju od zapesca.
U tom trenutku je okrenuo glavu prema meni.

"Vicky." progovorio je tihim drhtavim glasom dok su mu oci bile crvene, a obrazi puni suza.

"Tu sam, Niall...molim te, nemoj to raditi." prosaptala sam.

"Ja...ja ne mogu zivjeti bez tebe, Vicky. Moj zivot bez tebe nema smisla." prosaptao je spustene glave.

"Mozes, Niall. Molim te, nemoj to raditi...nemoj me ostaviti samu...molim te." tihi jecaj se oteo iz mog grla.

Uhvatila sam ga za ruku i polako primila zilet. Uzela sam ga i bacila ga u smece koje se nalazilo pokraj.
Cvrsto sam ga zagrlila.

"Jesi dobro??" upitala sam ga drhtavim glasom.

Lagano je kimnuo glavom.

"Da to vise nikad nisi napravio, jel jasno?" prosaptala sam.

Ponovno je kimnuo glavom.
Polako sam se odmaknula od njega te primila njegovu ruku punu krvi.

"Ajde, digni se...moramo to oprati." rekla sam.

Ponovno je kimnuo glavom na sto sam mu pomogla da ustane.
Polako je ustao te sam ga odvela do umivaonika.
Iz ormarica sam izvadila cisti rucnik, malo alkohola koji se nalazio u bocici i gazu.

Strong ➡ Niall Horan✅Where stories live. Discover now