1.20 ~ It's Friday!

237 21 0
                                    

Konobar je došao do nas sa blokom za pisanje i olovkom.
Naručili smo što ćemo piti i konobar je otišao za šank.

"I šta ima novog?" upitao je Zayn i pogledao u svakoga.

"Ništa posebno. Ko i obično." rekao je Liam i slegnuo ramenima.

"Jesi se pomirila s tatom?" upitala me Cait.

Odmahnula sam glavom i spustila pogled.

"Nisam ga ni vidjela od onda. Vjerojatno me ne želi ni vidjeti." rekla sam i spustila glavu.

"Hej, nemoj biti tužna. Sigurna sam da nije tako. Samo...vjerojatno mu je žao pa se boji susreta s tobom." rekla je Cait.
"Jel' da, dečki?" upitala ih je strogo i udarila Zayna koji je sjedio kraj nje u trbuh kako bi obratio pažnju na nas.

Oni su kimnuli glavom i ponovno je nastala tišina.

"I koji su onda planovi za ljeto?" upitao je Zayn i stavio ruke na stol.

"Jel' još stoji onaj plan da idemo kod bake i djeda?" upitala sam i prešla pogledom preko njih zaustavljajući se na Liamu.

"Naravno." odgovorio je Liam.

"Tooo!" povikala je Cait i pljesnula rukama što je izazvalo da se nekoliko ljudi okrene prema nama.

Baš u tom trenutku je do nas došao konobar sa narudžbom. Stavio je pića na stol i pogledao u Cait preplašenim pogledom.

"Ako želite još nešto samo pozovite." brzo je promrmljao i još brže otišao za šank.

Pogledali smo jedni u druge i prasnuli u smijeh.
Jadni konobar je provirio iza šanka i pogledao u nas što je izazvalo još veću navalu smijeha s naše strane.

"Mislim da se tip malo uplašio." rekao je Niall odmahujući glavom.

"Malo?! Dam se kladit da se posro u gače." rekao je Zayn te smo ponovno prasnuli u smijeh.

"Okej, ljudi. Mislim da je dosta." rekla sam nakon što smo se malo smirili.

"A šta je misliti?" rekao je Liam i usmjerio pogled prema meni.

"Cvijeće brati." podigla sam glavu visoko i uzviknula.

"Ma da." rekao je Liam smijući se.

Uzela sam čašu i otpila gutljaj soka iz nje.

"Ovaj sok je svaki put sve bolji i bolji." uzviknula je Cait nakon što je popila pola čaša istog soka koji imam i ja.

"Istina." potvrdio je Zayn kimajući glavom.
"Nema boljeg u gradu." dodao je i izdahnuo.

Ponovno je nastala tišina. Pogledom sam lutala po cijelom kafiću gledajući osobe i ubijajući dosadu.

"Idemo van kasnije?" upitala sam prekidajući tišinu.

"A kam bi ti?" pogledao me Liam s podignutom obrvom i malim smiješkom.

"Pa sad... Ne znam još. Još nisam uspijela doći do te točke u svom planu." rekla sam i igrala se prstima.

"Aham." rekao je Zayn te stisnuo usne u čvrstu liniju i kimnuo glavom.

Iskreno, bio je jebeno zgodan ovak i kunem se da mi nije ko brat da bi ga silovala istog trena.
Znam, nisam normalna...

"Jesi okej?" upitao me Liam zbunjeno te sam se trgnula.

"Ovaj... Jesam. Zaš ne bi bila?" zbunjeno sam ga pitala i počešala se po glavi.

"Zato jer buljiš u mene već 5 minuta i fakat izgleda jezivo. Dam se kladit da sam vidio kak ti curi slina." rekao je Zayn i prstom pokazao u kut mojih usta.

Brzo sam rukom prešla preko područja na koje je pokazao i ruka mi je ostala mokra. O Bože... Gledala sam u tu ruku s otvorenim ustima.
U svojoj glavi sam smišljala šta da mu kažem i kad sam donekle smislila sve podigla sam glavu i pogodite što sam vidjela...

4 budale koje crkavaju od smijeha. Namrgodila sam se i pogledala ih ljutitim pogledom.

"Ovo. Nije. Smiješno." protisnula sam kroz zube.

"O da je." rekao je Liam i nasmijao se još jače.

"Gle," započeo je Zayn i zastao uzimajući zraka. "Znam da sam zgodan i neodoljiv i sve to, i ak me očeš povalit sam reci. Tu sam." govorio je i klatio rukama po zraku.

Moja donja čeljust se trenutno nalazila na podu od šoka. Liam je stavio šaku na usta da bar malo prikrije smijeh što mu, naravno, nije pošlo za rukom. Niall i Cait su već uveliko crkavali od smijeha.

"Dragi moj," započela sam kad sam smislila scenarij u glavi. "Ja... " rekla sam i pokazala rukom na sebe, "mislim da si ti malo puno umišljen." rekla sam i zamahnula kosom praveći se odvažna.

"A ja," rekao je i ponovio moj prijašnji postupak i pokazao prstom na sebe, "tebe samo zajebavam." rekao je i zacerekao se.

"Oh, stvarno?" upitala sam praveći se začuđena.
"Ja baš pomislila da si ozbiljan." rekla sam i oboje smo se opalili smijati.

"Aj sad ozbiljno. Idemo van večeras?" upitala sam kad smo se smirili.

"Može." rekao je Niall, a ostali su potvrdili kimanjem glave.

"Okej. Kamo ćemo?" rekao je Zayn uzbuđeno i pljesnuo rukama.

"Ne znam. Kino možda?" rekao je Niall.

"Niall," započeo je Liam i sklopio je ruke na stolu te se bradom naslonio na njih.
"petak je. Dan za uživanciju, opijanje, zabavljanje. Ti," stao je i uperio je prst u njega. "stvarno očekuješ od nas," opet je stao i pokazao prstom na sve nas. "da idemo u jebeno kino u petak?" rekao je i spustio ruke na stol uz glasan tresak.

"Ne?!" rekao je Niall i uvalio se dublje u stolac.

"Točno tak. Ne. Normalno da ne." viknuo je i skočio na noge.
"Zato danas idemo u klub." rekao je te odmah sjeo natrag.

"Jej." promumljala sam sarkastično i ispila sok do kraja.

"Idemo?" upitala sam.

"Ajmo." rekla je Cait te smo se digli i krenuli prema izlazu.

Niall je posramljeno hodao pokraj mene točnije 3 metra iza Liama.
Dapp, čudni smo mi.

A/N

Evo nastavkaa hahah napokon :)
Znm da je kratko, potrudit cu se da sljedeci nastavak bude duzi😊
Hvala puno svima koji su ostali uz mene i ovu priču i hvala Vam što i dalje čitate ovo sranje...

Evoo, došli smo i do 20. nastavka što je super za mene jer sam vjerovala da ova priča neće imat više od 20 nastavka, a sad ispada da smo tek na pola prve sezone😂

Ispričavam se na greškama i nadam se da uživate na praznicimaa😉

ILYA

XxxHoran_girl

Strong ➡ Niall Horan✅Where stories live. Discover now