Ostavite usputne komentare :)
Ležimo na krevetu jedan do drugoga nakon što smo se najeli palačinki. Liam se držao za trbuh, a Niall je oblizivao čokoladu oko usta. Moj pogled je bio zaključan na stropu.
"Jesi bolje sad?" iz razmišljanja me trgnuo Liamov glas te sam podigla pogled prema njemu.
Skupila sam obrve kad sam shvatila da gleda u mene.
"Jesam, valjda. Zašto ne bi bila?" upitala sam zbunjeno.
"Zbog onoga jučer?" upitao je s podignutom obrvom.
"Ahaa, to. Već sam zaboravila." rekla sam i lupila se dlanom po čelu.
"Vidimo." rekao je Niall i zacerekao se.
Liam mu je dobacio pet na što sam ja preokrenula očima.
"Zašto si uopće išla u šumu?" upitao je Niall zbunjeno.
Slegnula sam ramenima.
"Neznam. Uopće nisam razmišljala o tome. Samo sam trčala." odgovorila sam zamišljeno.Liam je glasno uzdahnuo i odmahnuo glavom.
"Jesi svjesna toga da si mogla umrijeti?" upitao je.
Kimnula sam i spustila glavu.
"Žao mi je.""Nema veze. Važno da si živa i zdrava." rekao je Niall te je Liam potvrdio to kimanjem.
"Nemoj više nikad napraviti išta slično, okej? Nemaš pojma koliko smo se brinuli." rekao je Liam.
"Neću više, obećavam." rekla sam i lagano se nasmijala.
"Dođite da vas zagrlim." rekla sam.Kad su se podigli u sjedeći položaj snažno sam ih zagrlila.
Nakon minutu provedenu u njihovom zagrljaju, odmaknula sam se od njih i ustala s kreveta.
"Idem u kupaonicu." rekla sam im kad sam primjetila da me gledaju zbunjenim pogledom.
"Okej." Niall je rekao.
"Nemoj se utopiti." doviknuo je Liam kad sam ušla u kupaonicu.
"Ha ha ha. Jako smiješno." viknula sam i preokrenula očima.
"A znamo da je." rekao je Liam umišljenim tonom te su obojica prasnula u smijeh.
Zatvorila sam vrata kupaonice i tako se spasila od slušanja njihovog cerekanja.
Budale...Skinula sam sve sa sebe i ušla u tuš kabinu puštajući toplu vodu.
***
"O Bože... Izgleda odvratno!" rekla je Cait sa zgađenom facom.
Cait je došla prespavati kod mene pa ćemo sutra zajedno u školu. Ležale smo na mom krevetu i visile na instagramu. Naletjele smo na sliku neke manekenke koja je, iskreno, izgledala odvratno.
"Da, stvarno je odvratna. Gdje su nju samo našli?" rekla sam sa skupljenim obrvama.
"U močvari." rekla je Cait kao da je to najočitija stvar na svijetu.
"Hahahahaha...nemoj biti tako okrutna. Nije baš tolko ružna. Samo da je malo deblja, izgledala bi puno bolje." branila sam manekenku.
"I da nema tolko šminke na faci." nadodala je.
"I to šta kažeš." rekla sam i nasmijala se.
Djevojka je stvarno bila premršava. Vidjele su joj je sve kosti i sama koža. Nije bila ružna, nego ju je šminka i njezin izgled činio takvom. Imala je prekrasne crte lica, kao i predivne oči i kosu, i bila bi puno ljepša da je malo deblja. Stvarno bi.
Nastavile smo pregledavati slike na instagramu sve dok nam nije dosadilo.
Bilo je 9 navečer i vani je već bio mrak. Kraj 4. mjeseca se polako približavao i činjenica da još samo mjesec dana i nešto sitno idemo u školu je sve veselila. Jedva sam čekala ljeto.
Svako ljeto Liam i ja idemo na sjever Engleske kod bake i djeda. Oni žive u malom mjestu tamo gdje ima svega par kuća i uvijek je mirno. Njihova kuća je okružena predivnom šumom u kojoj ima predivnih mjesta. Liam i ja svake godine istražujemo jedan dio šume što je stvarno jako zanimljivo.Ovu godinu smo odlučili povesti Nialla, Cait i Zayna da nam rade društvo. Jedva čekam.
Moje misli je prekinula Cait koja je mahala rukom ispred mene.
"Halo! Dal ti mene doživljavaš uopće?" upitala me je s ljutitom facom.
"Sorry, zamislila sam se." rekla sam joj i prošla rukom kroz kosu.
"Pitala sam te dal' ćemo ići na kavu sutra nakon škole?" rekla je puno smirenije nego prije.
Ona je tip osobe koja jako brzo mjenja raspoloženje. U jednom trenutku je nasmijana i opuštena dok je već u drugom spremna ubiti te samo pogledom.
Ponekad stvarno mislim da je bipolarna."Može, nismo bile dugo." prihvatila sam sa smiješkom na što je ona zadovoljno pljesnula rukama.
Nasmijala sam se na njenu reakciju i odmahnula glavom.
"Koliko uopče imamo sati sutra? " upitala sam ju.
"Hmm, dobro pitanje. Mislim da 7." rekla je i stisnula usne u čvrstu liniju.
"Super." rekla sam sarkastično i preokrenula očima ponovno.
"Moraš prestati s tim. Jednog dana će ti oči zaglaviti." rekla je podrugljivo.
"Da da...sigurno." promrmljala sam.
"Spava mi se.""I meni." rekla je Cait i zjevnula.
"Idemo onda spavati. Da budemo svježe i odmorne za školu." rekla je i glasno se nasmijala.
"Pff." rekla sam i odmahnula rukom.
"Laku noć, micka." rekla je okrečući se na suprotnu stranu i povlačeći poplun za sobom.
"Laku noć." rekla sam nasmijano i okrenula joj leđa povlečeći poplun prema sebi.
"Ne radi to." prosiktala je Cait kad sam povukla poplun.
"Ti si prva počela." rekla sam i ugasila lampu na ormariću namjestivši glavu na jastuk.
"Mhm." Cait je promrmljala i to je bilo zadnje što sam čula od nje prije nego sam utonula u san.
A/N
840 riječi. Znm da je kratko, ali tu sam trebala prekinuti. Msm nisam trebala, ali ovako je bolje 😊
Nadam se da vam se sviđa i neznam kad će sljedeči nastavak.
Hvala svima koji čitaju😘
Ispričavam se na greškama.VOTE/COM
ILYA♥
XxxHoran_girl_69
YOU ARE READING
Strong ➡ Niall Horan✅
Fanfiction»People do not die from suicide, they die from sadness.« Victoria je 17-godišnja djevojka koja se čini sasvim običnom djevojkom. Ali ispod te maske se zapravo krije puno više od obične djevojke. Povrijeđena i slomljena djevojka koja traži samo m...