Pročitajte A/N na kraju. Tamo je sve objašnjeno!😃
Nekoliko mjeseci kasnije
"Idemo u vrt? Svježi zrak će ti dobro doći." Liam me je pokušao nagovoriti da izađem van iz kuće.
"Liam, nije mi do toga." promrmljala sam i zatvorila knjigu koju sam čitala. Približila sam se kolicima do stola i ostavila knjigu tamo.
"Daj, molim te! I Cait će doći." i dalje je navaljivao.
Ljuto sam puhnula i krenula mu odbrusiti, ali me prekinuo. "Gle, znam da ti nije do toga, ali ne možeš zauvijek biti zatvorena u sobi. Moraš nastaviti sa svojim životom."
"Kako, Liam? Nemaš pojma koliko bi htjela nastaviti sa svojim životom, ali nemam pojma kako. Bojim se što će se dogoditi." oči su mi se zasuzile i spustila sam glavu kako Liam ne bi vidio da sam ponovno slomljena, po tko zna koji put ovaj tjedan.
"Imaš mene, i imaš Cait! Imaš nas dvoje i znaš da ćemo uvijek biti uz tebe. Volimo te! I ne mogu te više gledati ovakvu. Sada ćeš se razvedriti i otići ćemo van u vrt. Okej? I neću čuti ne kao odgovor!" zapovijedao mi je i pogledao me u oči. Nasmijala sam se i obrisala suze koje su mi potekle niz obraze.
"Okej, pobijedio si."
"Napokon!" sretno je pljesnuo rukama i poljubio me u obraz.
***
Mjesto koje sam jako voljela u ovoj kući je bio baš ovaj vrt. U njemu sam se osjećala sigurnije nego u kući.
Cvrkut ptica, svježi zrak i mnogo prostora. Kud' ćeš bolje. Šuma se je nalazila odmah kraj kuće što je bilo super.Topla i ljetna večer u kolovozu je bila savršena za provođenje vremena vani. Nisam ni malo požalila što sam izašla van ni što me je Liam nagovorio na ovo.
Sjedili smo kraj ulaza u šumu i uživali u sunčevim zrakama."Sljedeći pregled ti je u srijedu, jel' da?" Cait je progutala bombon i pogledala u mene.
"Mhm.." promrmljala sam i nastavila gledati u ružičasto nebo.
"Nadam se da će ovaj put reći nešto pozitivno..." stavila je ruku na moju malo se odmaknula iz Liamovog zagrljaja.
Slabašno sam se nasmiješila i odmahnula glavom. "Ne vjerujem. Izgubila sam svaku nadu."
"Vic, nemoj tako. Prohodat ćeš. Možda ne odmah, ali hoćeš." Liam mi se približio i poljubio mi ruku.
"Hvala vam što ste tu! Ne znam što bih bez vas." zajecala sam i zagrlila ih.
"Hvala tebi što postojiš." Liam je prošaptao na moje uho i natjerao mali smiješak na moje lice.
"Volim vas." poljubila sam ih u obraz. "I hvala što ste ostali uz mene."
"To najbolji prijatelji rade, zar ne?" Cait se odmaknula sa suznim očima. Kimnula sam glavom i duboko uzdahnula.
Mrak se polako spuštao i svijetlost se je gotovo potpuno izgubila. Lagani povjetarac je njihao grane na obližnjem drveću i milovao naša lica. Prvi put sam se osjećala mirno i spokojno u posljednja 4 mjeseca.
"Zayn se ne javlja?" upitala sam tiho. Nastupila je napeta tišina i nije bilo potrebno da netko odgovori na to pitanje. Već sam znala odgovor. Od kako se dogodila nesreća stvari su krenule niz brdo. Zayn se udaljio od nas i komunikacija među nama gotovo da ne postoji.
Ne mogu vjerovati da su vjerovali Marie više nego meni. Nisam to očekivala od od njih, a pogotovo ne od Nialla.
KAMU SEDANG MEMBACA
Strong ➡ Niall Horan✅
Fiksi Penggemar»People do not die from suicide, they die from sadness.« Victoria je 17-godišnja djevojka koja se čini sasvim običnom djevojkom. Ali ispod te maske se zapravo krije puno više od obične djevojke. Povrijeđena i slomljena djevojka koja traži samo m...