Stojim u kupaonici pred ogledalom sa spustenom glavom gledajuci u plocice koje su se nalaze pod mojim nogama.
Bojala sam se podignuti pogled jer znam da ce me docekati uzasan prizor.Nakon nekog vremena skupila sam hrabrost i podigla glavu. I bila sam u pravu. Izgledala sam uzasno.
Oci su mi bile potpuno crvene kao i podrucje oko njih, dok mi je lice bilo potpuno blijedo. Ogromni podocnjaci su se nalazili ispod mojih ociju. Maskara koju sam jucer imala bila je potpuno razmazana. Kosa mi je bila rascupana i izgledala je kao da ju nisam pocesljala danima.
Jednom rijecju, izgledala sam kao zombi.Okrenula sam se, zgadena svojim izgledom, te skinula sa sebe odjecu. Usla sam pod tus te pustila toplu vodu da tece.
Pocela sam se polako opustati te sam bar na trenutak zaboravila na sve.- Niall's P.O.V. -
Flashback
Stojim na blagajni cekajuci da mi blagajnica naplati tako da mogu otici natrag do stola.
Kad je napokon naplatila, uzimam tacnu te krenem prema stolu gdje su me ostali cekali ali me u tome sprijeci Marie."Hej, Niall." zacuo sam njezin piskutav glas, ali sam ga pokusao ignorirati.
Odjednom se samo stvorila ispred mene. Skoro sam ispustio tacnu jer me prepala.
"Oprosti, ali zuri mi se!" rekao sam pokusavajuci ju zaobici.
"Ma nema veze. Sigurna sam da to moze pricekati." rekla je te pocela kruziti oko mene.
"Sta hoces?!" upitao sam ju pomalo drsko posto mi je vec pocela ici na kurac.
"Ej, cemu tolika drskost? Nije da cu te pojesti." rekla je sa zlobnim osmijehom na licu.
"Makar bi mogla to napraviti.""Molim te da se maknes od mene, stvarno mi se zuri." rekao sam kroz zube.
"A sto ti fali u mojem drustvu? Sta...nisam dovoljno dobra?!" rekla je sad vec drskim tonom.
"Ahh...pa da...ipak si ti s onom...kako da to kazem...droljom?! Da, droljom...mislim da je to prava rijec za nju.""Ona nije drolja...i da to vise nikad nisi rekla." rekao sam stiscuci tacnu.
"Ahh...da. Pa ipak si ljubomorna na nju. Mislim, ona je lijepa, pametna, dobra...jednom rijecju savrsena...sve ono sto ti nisi." rekao sam podrugljivo i poceo se smijati kad sam ugledao njenu kiselu facu.Sad se i ona pocela smijati.
"Ma daj molim te. Ona lijepa?? Pa i žaba je ljepša od nje." rekla je jos uvijek smijuci se.
U tom trenutku sam se malo primirio i pogledao ju ubojitim pogledom.
Ona se na to prestala smijati i pocela mi se priblizavati. Sad ce mi se sigurno unijeti u facu.
Kad najednom, nisam se ni snasao, osjetio sam njene usne na svojima.
Okej, koji kurac?!? Sta ona izvodi!?! Jel ona normalna? Kako ju nije sram? Fuj...
Nakon nekoliko trenutaka sam shvatio da joj uzvracam poljubac. Koji mi je kurac?? Prolupao sam. Sta ako Victoria vidi ovo?? Kvragu, ako vidi ovo mogao mi ju izgubiti zauvijek.
Brzo sam ju odgurnuo od sebe te ju pogledao prezirnim pogledom.
Pogledao sam na stranu i ugledao Vicky kako trci prema vratima kantine.
Kvragu, kvragu, kvragu.
Vidjela je ovo. Kvragu, sad me sigurno mrzi. Koji sam ja kreten.Stavljam tacnu na prvi stol i krenem potrcati za njom, ali me zaustavlja necija ruka koja je snazno obavila moj zglob.
Okrecem se i vidim bijesnog Liama."Jesi ti normalan?! Kak si joj to mogo napraviti?? Jesi sad sretan?? Zadavit cu te, konjino jedna!" derao se je Liam na mene te me na zadnju rijec pogurnuo.
Na cas sam izgubio ravnotezu te sam zbog toga oteturao par koraka u natrag.
Zayn je cvrsto obujmio Liama s leda svojim rukama sprecavajuci ga da ponovno skoci na mene.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Strong ➡ Niall Horan✅
Fanfic»People do not die from suicide, they die from sadness.« Victoria je 17-godišnja djevojka koja se čini sasvim običnom djevojkom. Ali ispod te maske se zapravo krije puno više od obične djevojke. Povrijeđena i slomljena djevojka koja traži samo m...