1.29 ~ Joke.

155 14 3
                                    

"Isuse Bože, napravili ste to?!" uskliknula je iznenađeno i malo bučnije ispustila šalicu vruće čokolade na stol.

"Cait, ne deri se toliko! Nismo same." upozorila sam ju tiho.

"Stvarno ste to napravili?" govorila je malo tiše nego prije.
Spustila sam glavu kako bi sakrila svoje, sad već užarene, obraze.

"Ne mogu vjerovati! I kak' je bilo? Hoću sve detalje!" vrisnula je uzbuđeno s rukama na obrazima i vjerujte mi, izgledala je krajnje zastrašujuće.

"Bilo je okej." promrmljala sam i dalje s crvenim obrazima.

"Okej?! Samo okej?!" pitala je s otvorenim ustima.
Misli su mi pobjegle na prethodnu večer što me tjeralo na smijeh, ali sam se ipak suzdržala.

"Dap, samo okej." preokrenula sam očima.

"Pa kak'? Nije boljelo i sva ta sranja koja se podrazumjevaju pod prvi put?" sad je već govorila s poprilično zbunjenim izrazom.

"Ne znam. Nisam još to doživjela da bi ti znala reći." slegnula sam ramenima i blago se nasmijala.

"Kak to misliš 'nisam još to doživjela'? Pa rekla si da ste napravili to!" preokrenula sam očima.

"Nisam ja to rekla. Ti si to rekla!" šokirano je gledala u mene.

"Znači niste?" nesigurno je gledala u mene.
Odmahnula sam glavom i nasmijala se.

"Skoro jesmo." uzela sam jedan gutljaj kakaa i spustila šalicu natrag na stol. Gledala me zbunjenim pogledom na što sam joj odlučila pojasniti.
"Htjeli smo to napraviti, i bi da nas nije prekinuo njegov mobitel. Liam ga je zvao da provjeri dal' smo došli doma il ne... I onda smo odustali i jednostavno otišli spavati." slegnula sam ramenima s blagim smiješkom na licu dok je Cait buljila u mene kao da sam pala s Marsa.

"Samo tak'?!"

Kimnula sam glavom i ponovno se prisjetila tog događaja. Niallovo crveno lice nakon što su Liam i on prekinuli razgovor me dodatno nasmijalo. Bio je totalno zbunjen kao i ja i ipak smo shvatili da bi bilo bolje da to odgodimo za još neko vrijeme.

"Cam priređuje zabavu u petak povodom kraja školske godine! Idemo?" ispalila je Cait ko iz vedrog neba.

"Vjerojatno." slegnula sam ramenima nezainteresirano.

"Moramo ići! To će biti party godine!" nagnula se prema meni preko stola i pogleda me u oči.
Čudakinja...

"Smiri doživljaje. Imamo vremena do petka..." rekla sam joj i popila kakao do kraja.
"Idemo?" upitala sam ju na što je kimnula glavom i uputile smo se prema izlazu.

***

"Stvarno me plaši ponekad..." promrmljala sam gledajući u Marie koja je stajala na drugoj strani hodnika i gledala u nas bez treptanja.

"'Ko?" upitao me je Niall i pratio moj pogled.
"Ne brini za nju. Ne može ti ništa sve dok si sa mnom." uputio mi je smiješak i poljubio u obraz.

"Awww." Cait je zacvilila pokraj nas. "To je tak' slatko!! I ja bi takvog dečka." objesila je usnu i zamišljeno počela buljiti u ormariće nasuprot nas.
Liam je gledao u nju s nekim čudnim izrazom lica, dok se Zayn trudio da ne prasne u smijeh.

"Žao mi je što te moram razočarati, ali nitko neće tebe za curu." rekao je Zayn s tužnim izrazom lica i slegnuo ramenima. Obožavao je provocirati Cait.
Cait je pogledala u njega sa stisnutim očima dok je Liam i dalje gledao u nju.

"Liam, jesi dobro?" mahnula sam mu rukom pred očima. Trznuo se i pogledao u mene sa sanjivim pogledom.

"Ha?" upitao me s otvorenim ustima što me je natjeralo na smijeh.

Strong ➡ Niall Horan✅Where stories live. Discover now