1.16 ~ Stranger.

295 26 4
                                    

Pročitajte A/N na krajuu.

(Pustite od Rihanne - Cry)

Trčala je stazom koja je vodila u šumu najbrže što je mogla. Niz njeno blijedo lice slivale su se suze jedna za drugom bez prestanka.

Tamni oblaci su se počeli navlačiti po nebu čineći dan sve mračnijim. Vjetar je počeo zavijati njišući grane i stvarajući šuštav zvuk.

Kad se našla blizu ulaza u šumu, potrčala je još brže. Nije gledala kuda ide, a i nije ju bilo briga. Htjela je biti što dalje od vanjskog svijeta. Oluja koja se je spremala nije ju ni najmanje brinula. Kao ni to da li će se izgubiti. Bilo joj je svejedno.

Ulazila je sve dublje u šumu. Pod njenim nogama se, na svaki njen korak, stvarao šuštav zvuk lišća po kojem je gazila.

Sad se već nalazila u najdubljem djelu šume. Nakon nekoliko trenutaka, nebo je zabljesnula munja, osvjetljujući mračnu šumu.
Zastala je na trenutak i podigla pogled prema nebu. Nebom su plesale munje popračene glasnom grmljavinom.

Koljena su joj zaklecala, ali to ju nije spriječilo da nastavi trčati.
Nakon nekoliko trenutaka samo je pala na koljena.

Prodoran vrisak se prolomio mračnom šumom dok se nebom prelomila ogromna munja popračena glasnim zvukom dok se zemlja polagano tresla te je počela padati kiša.
Rukama je čvrsto stisnula lišće koje se nalazilo na mokroj zemlji.
Nekoliko jecaja je pobjeglo iz njenog grla dok je rukama udarala po tlu.

Nakon nekog vremena, naslonila se na obližnje stablo, gušeći se u suzama. Prekrila je lice rukama i duboko disala pokušavajući se smiriti dok je kiša padala po njoj i natapala joj odjeću i kosu.
Nakon nekoliko minuta glava joj je klonula u stranu te joj se tijelo opustilo.

Iza stabla udaljenog 50 metara je stajao čovjek u crnom ogrtaču s kukuljicom na glavi. Promatrao ju je znatiželjnim pogledom pamteći njene crte lica.
Krenuo je do nje nečujnim koracima. Spustio je ledenu ruku na njeno blijedo, mokro lice. Istog momenta je poskočio kao oparen mičući ruku sa nje. Odmaknuo se od nje i zakoraknuo nekoliko koraka unatraške. Okrenuo se i potrčao zastavši nakon nekoliko metara ponovno pogledavši u djevojku. Munja se ponovno prolomila nebom te osvjetlila strančevo lice. Tamne, i u isto vrijeme svijetle oči su znatiželjno gledale u djevojku dok mu je na licu igrao podli osmijeh. Šumom je ponovno zavladao mrak, a on je nestao misteriozno kao što se i pojavio.

- Victoria's P.O.V. -

Hladnoča je strujala mojim tijelom dok sam oči držala zatvorene. Nisam imala snage da ih otvorim.
Moje tijelo se treslo, dok je vjetar puhao bez prestanka. Glava me je ubijala te sam se nadala da će netko naići i pronači me.

Ali, ovo je šuma. Jebena šuma. I još je noć i nevrijeme je. Šanse da je netko trenutno u šumi su ravne nuli. Mislim, ko je toliko glup da sad bude u šumi?!
Evo, reći ću vam. Nitko drugi osim mene.

Ponovno pokušavam otvoriti oči, ali ništa. Koliko god pokušav, ne ide.
Moje, već promrzlo tijelo, još je više zadrhtalo kada je vjetar ponovno popuhnuo.
Kiša je ponovno počela padati močeći moje tijelo.
Svakom sekundom je sve jače padala.

Bol je postajala sve jača dok sam se prisjećala proteklih nekoliko sati. Jedna suza je skliznula niz moj obraz te je pala na mokru zemlju.
Tijelo mi se počelo lagano tresti i nisam više osjetila ništa osim hladnoče i boli, psihičke i fizičke.

Prestala sam se truditi otvoriti oči. Mojom glavom su počeli kružiti svi lijepi trenutci, dodiri, svi razgovori i riječi...sve što sam doživjela s njim.
Nešto me je presjeklo u prsima i prouzročilo još jaču psihičku bol.

Strong ➡ Niall Horan✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora