A/N
Evo nastavka nakon sto godina😂😕.
Uspijela sam ga napisati nakon 3 mjeseca😕.
Ispričavam se sto ste toliko čekali. Uživajte😘.Lagana glazba je svirala u pozadini. Žamor u sali se je stišao kad je novopečeni bračni par stao na sredinu sale. Neka meni nepoznata pjesma je počela svirati i mladenci su počeli plesati. Lagano su se kretali u ritmu pjesme. Topli prste su se omotali oko mojih. Osmijeh se razvukao mojim licem i nagnula sam glavu na Niallovo rame.
"Volim te." prošaptao mi je na uho.
"I ja tebe." okrenula sam glavu i poljubila ga u obraz.
"Mogu li zamoliti za ples?" ispružio je desnu ruku kada je započela svirati druga pjesma.
"Naravno." stavila sam svoju ruku u njegovu i povukla ga prema plesnom podiju.
Okrenuo me prema sebi na polovici sale i stavio ruke oko mog struka. Obgrlila sam ga rukama oko vrata i naslonila glavu na njegova prsa. Pomicali smo se u ritmu pjesme.
"'Cause I'm yours..." pjevušio mi je stihove pjesme Secret love song na uho.
Podigla sam glavu i nasmijala se.
"Imaš savršen glas.""Ali nije savršeniji od tebe." namignuo mi je. Zabila sam glavu u njegova prsa pokušavajući sakriti crvenilo u obrazima.
"Ne seri!" promrmljala sam u njegova prsa. Njegova prsa su nekoliko trenutaka kasnije zavibrirala po čemu sam znala da se smije.
"Samo sam iskren!" odmaknula sam se od njegovih prsa i on je slegnuo ramenima s laganim smiješkom na licu.
"Žedan sam." uzdahnuo je nakon što je završila još jedna pjesma.
"I mrtav pijan." prokomentirala sam i preokrenula očima.
"Nisam pijan." puhnuo je i namrštio se.
"Ma nee..." sarkastično sam rekla i odmahnula glavom. "Uopće nisi."
"A nisi ni ti baš trijezna." podignuo je obrvu i sjeo za stol. Sjela sam pokraj njega, naslonila se na stolac i prekrižila noge.
"Popila sam puno manje od tebe." okrenula sam glavu na drugu stranu.
"Zar je važno to sad?" izvadio je mobitel iz sakoa i pogledao koliko je sati.
"Uhh..." iznervirano sam puhnula.
"Idemo doma? Vrti mi se." vratio je mobitel u džep i počeškao se iza uha.
"A kao nisi pijan." sarkazam je opet izlazio iz mene. Moram priznati da dobro prihvaća alkohol. Koliko je popio, stvarno se dobro drži.
"Pa...nisam!" zamuckivao je. Nasmijala sam se pobjednički i pogledala u njega. "No dobro! Pobijedila si!" napučio je usne i dignuo se sa stolca.
"Ajmo." mahnuo je glavom. Ustala sam i pozdravila se s par ljudi. Izašli smo iz hotela u kojem je bilo slavlje i uputili se prema parkiralištu u potrazi za Niallovim autom.
"Pa di je?" Niall je mrmljao ispred mene dok je nespretno koračao po parkiralištu u potrazi za autom.
"A da uzmemo taksi? Doći ćeš sutra po auto." predložila sam.
"Gužva je, a i parkiralište je ogromno. Nećeš ga pronaći tako brzo. Uostalom, i da ga nađeš, ne možeš voziti u ovakvom stanju.""Zašto ne?" mahao je rukama.
"Ti to ozbiljno?" pogledala sam ga s podignutom obrvom i prekriženim rukama.
"Ajde idemo pronaći taksi. Hladno je." povukla sam ga za ruku.
YOU ARE READING
Strong ➡ Niall Horan✅
Fanfiction»People do not die from suicide, they die from sadness.« Victoria je 17-godišnja djevojka koja se čini sasvim običnom djevojkom. Ali ispod te maske se zapravo krije puno više od obične djevojke. Povrijeđena i slomljena djevojka koja traži samo m...