Budi me lagano skakljanje po obrazu i tezina na mojim prsima. Lagano otvaram oci te ugledam Niallovu glavu na mojim grudima. Kosa mu je strsila na sve strane i bio je naprosto neodoljiv. Na prvi se pogled cinio kao djecak od 5 godina.
Polagano sam presla rukom po njegovom obrazu no on se nije trzao. Pogledala sam na sat koji je kazao da je 5:06 sati ujutro.Neko vrijeme sam samo lezala i promatrala ga. Polagano sam prosla rukom kroz njegovu kosu na sto se on promeskoljio te se premjestio sa mojeg poprsja na moje rame. Lagano sam okrenula glavu prema njemu te se susrela s njegovim licem. Jos uvijek je spavao.
Polagano sam mu se priblizavala te spustila svoje usne na njegove. Nakon 2-3 sekunde mi je uzvratio poljubac. Odmakla sam se od njega na sto je on samo uzdahnuo."Dobro jutro, ljubavi." rekla sam mu tiho te se nasmijala.
"Jutro." tiho je promrmljao te polagano otvorio oci koji su do sad bile zatvorene.
"Ovo mi je najljepse jutro u zivotu. Kad bi barem svako jutro bilo ovakvo..." rekao je promuklim i dubokim glasom."I meni je najljepse." odvratila sam mu te se jos jace stisla uz njega.
"Kako si spavala?" upitao me kad sam svoju glavu spustila na njegova prsa.
"Savrseno, ti?" rekla sam mu sa najvecim mogucim smjeskom.
"Isto." rekao je te spustio svoje usne na moje celo.
Lezali smo u zagrljaju jedno 5 minuta te sam se ja, nevoljko, izvukla iz Niallovog zagrljaja i potom iz kreveta.
"Idem se otusirati." rekla sam dok sam otvarala ormar i gledala sto cu obuci za skolu.
Izvukla sam obicne traperice, majicu dugih rukava i donje rublje koje cu ponijeti sa sobom u kupaonicu.
"Jel imas mozda nest za mene da obucem?" upitao me je kad sam zatvorila ormar.
"Neda mi se ic doma presvuci." nadodao je te se nacerio."Cek, odmah se vracam." rekla sam i izasla iz sobe.
Krenula sam prema kraju hodnika te dosla do smedih vrata. Liamova soba. Otvorila sam vrata i usla unutra. Nasmijala sam se prizoru koji sam zatekla unutra.
Liam je lezao na trbuhu rasiren po cijelom krevetu (ak me kuzite xd) dok mu je kosa stajala na sve strane. Promatrala sam ga jos par sekundi i onda sam se trznula sjetivsi se da sam po nesto dosla. Al po sto?? Ahh da, po odjecu za Nialla.
Nadam se da se Liam nece ljutiti ako uzmem nest njegovo. Uzela sam iz njegovog ormara obicnu crnu majicu i trenirku.
Bacila sam jos jedan pogled na Liama i nasmijala se te krenula natrag u svoju sobu.
Usla sam unutra i zatvorila vrata. Ugledala sam Nialla u sjedecem polozaju dok je trljao oci rukama. Bio je tako neodoljiv. Dosla sam do njega i pruzila mu odjecu."Nasla sam nest...nadam se da ce ti odgovarati." rekla sam mu nakon sto je uzeo odjecu.
"Hvala ti, babe" rekao je sa smijeskom.
"Naravno da ce mi odgovarati." nadodao je te se ustao.Privukao me je k sebi i njezno spustio svoje usne na moje.
***
"Horan." prozvala je profesorica iz matematike Nialla za odgovaranje ili kako je ona to voljela zvati, usmeno izražavanje.
Prebacila sam pogled na Nialla koji je problijedio i jos jace stisnuo moju ruku.
"Bit ce sve u redu. Sretno." rekla sam mu te mu dala ohrabrujuci smiješak na sto je on ustao i pustio moju ruku.
"Hvala ti." dobacio mi je prije nego sto je odsetao do profesorice.
Postavila mu je nekoliko zadataka da rijesi na plocu.
Prva dva je rijesio bez problema dok se je na trecem malo zmotao al ga je ipak uspio rijesiti do kraja. Na cetvrtom je dosao do polovice i dalje mu je malo pomagala profa. Peti je pokusao rijesiti, ali je nakon nekog vremena odustao.
Profa mu je dala 3 do 4 na sto je on doslovno poceo skakati od srece.
Dosao je natrag na mjesto te me zagrlio. Nakon sto se odmaknuo od mene poljubio me u obraz te stao skakati od srece na stolici."Niall, smiri se. Slomit ces stolac." rekla sam pokusavajuci ga smiriti.
"Oh...nisam ni primijetio." rekao je s najvecim mogucim smiješkom na licu te se malo umirio.
***
Ulazim u kucu i izuvam starke te ih ostavljam u hodniku. Krenula sam prema sobu.
"Sto sam ja tebi rekla?" zaustavio me je piskutav zenski glas koji je pripadao ni vise ni manje nego Marie.
Polagano sam se okrenula s podignutom obrvom i vidjela ju kako sjedi na kaucu sa ljutitom facom.
"O cemu ti??" upitala sam ju.
"Znas ti dobro o cemu ja pricam. Rekla sam da mu se ne priblizavas." prosiktala je te ustala sa kauca i krenula prema meni.
"Rekla sam da je on moj i da se drzis dalje od njega. Od kud ti pravo da ga diras? Ha?? Od kud??" povisavala je ton i na kraju se zaderala.Nisam znala o cemu govori kad mi je odjednom palo na pamet.
*Flashback*
~2 godine prije~"Idem ja." rekao je Niall i zagrlio me te ostavio poljubac na mojem obrazu.
"Laku noc." odvratila sam mu i poljubila ga te se okrenuo i otisao van.
Niall je dosao do mene jer smo dobili neki projekt za napraviti.
Zatvorila sam vrata te krenula prema sobi al me je u tome sprijecila, ko drugi nego Marie."Sto hoces?" upitala sam ju vec na rubu zivaca.
"Makni se od njega. On je moj i necu da mu se vise priblizavas, jel to jasno?" unijela mi se u facu na sto sam ja samo napravila zgrozenu facu.
"A tko si ti da mi to govoris?" upitala sam ju vec ljuta.
"On je moj. Ako mu se jos jedanput priblizis, neces dobro zavrsiti. To ti ja obecavam." prosiktala je te se okrenula i otisla u svoju sobu dok sam ja jos uvijek stajala na dnu stepenica ljuta i sokirana.
*End of flashback*
"On je moj i prihvati to. Voli mene, a ne tebe. I da mu se nisi priblizavala." rekla sam joj kroz zube pokusavajuci se smiriti.
Al to trenutno nije bilo moguce.
"Imas hrpu decki za kojima plazis. Sigurna sam da ces naci nekoga." rekla sam joj te ju pogledala sa gadenjem, okrenula se i otisla u svoju sobu."Ovo nije gotovo." cula sam kako se je proderala.
Ovo ce biti tesko. Ona je spremna na sve i poznavajuci ju, ucinit ce sve samo da bude s onim ko joj je zapeo za oku. A ovaj put je to, nazalost, bio Niall.
Ok znam da me mrzitee...nastavka nije bilo skoro pa mjesec dana. Stvarno mi je zao. Imala sam obveza oko skole i morala sam puno uciti i nisam imala vremena napisati nastavak...ali evo gaa...uspjela sam ga napisati i nadam se da vam se svidaa.
Ispricavam se na greskama.Znam da je ova prica cisto sranje i izgleda da sam fkt zeznula kad sam odmah na pocetku spojila Nialla i Victoriu, ali pokusat cu to israviti u sljedecim nastavcima.
Trenutno nemam bas inspiracije ali vec imam zamisljen kraj price tj. prve sezone.
Dap, planiram i drugu sezonu al jos nisam u nista sigurna i nezz dal cu ju pisati.
Prva sezona ce izgleda biti dosta kratka. Nezz kolko ce biti jos nastavaka al ne vjerujem da ce ih biti vise od 20. ;)VOTE + COMM
I LOVE YOU ALL❤❤
XxxHoran_girl
KAMU SEDANG MEMBACA
Strong ➡ Niall Horan✅
Fiksi Penggemar»People do not die from suicide, they die from sadness.« Victoria je 17-godišnja djevojka koja se čini sasvim običnom djevojkom. Ali ispod te maske se zapravo krije puno više od obične djevojke. Povrijeđena i slomljena djevojka koja traži samo m...