1.8 ~ Message.

349 28 3
                                    

Izlazim iz kupaonice te natrag legnem u krevet pokrivajuci se dekom.
Sunce uporno prodire kroz spustene rolete pokusavajuci uci u moju sobu te ju bar malo osvijetliti.

Ponovno zatvaram oči s ciljem da zaspim na još koji sat ali izgleda da neće biti nista od tog mog pokušaja.

Okrecem se na drugu stranu i na ormariću vidim da je tek 7 sati ujutro. Pokraj sata se nalazi moj mobitel koji sam ugasila prije dva dana.

Htjela sam se odmoriti od svega.

Uzimam ga u ruke i upalim ga.
Kad se upali, ugledam nesto sto me stvarno jako iznenadilo.
Imala sam vise od 70 propustenih poziva i jedno 20 poruka od Nialla.
Vratim mobitel natrag na ormaric i legnem. Pokusavam skrenuti misli na nesto drugo, ali mi ne ide.

Premjestim se u sjedeci polozaj i drhtavom rukom uzimam mobitel.

Odlucim procitati poruke. Mislim, ne moze biti gore nego sto trenutno je, jel da?

Otvaram prvu poruku.

'Victoria, molim te, javi se. Dopusti da ti objasnim sve. Nije onako kako se cini.'

Petak 14:18

Nije onako kako se cini?! Nego kako je??

Otvorim i sljedecu poruku.

'Ljubavi, molim te saslusaj me. Znam da sam pogrijesio, ali bar mi se javi da znam da si dobro. Molim te.'

Petak 17:09

'Oprosti mi, stvarno mi je zao. Dopusti mi da ti objasnim. Znas da ti nikad ne bi napravio tako nesto. Nedostajes mi.'

Petak 19:58

Gotovo sve poruke su zvucale isto...'molim te, javi se' 'dopusti mi da ti objasnim'...

Dosla sam i do zadnje poruke. Lice mi je vec bilo natopljeno suzama dok mi se vid maglio. Sakupila sam snage i otvorila poruku.

'Znam, kreten sam. Ali moras znati da je ona poljubila mene, a ja se nisam stigao odmaknuti od nje. I zao mi je zbog toga.
Znam da me mrzis. Imas svako pravo na to. Ali vjeruj mi, tvoja mrznja nije toliko jaka kao moja. Mrzim se. Mrzim sam sebe jer sam te povrijedio. Ne mogu si to oprostiti. Volim te vise od icega. Moj zivot bez tebe nema smisla. Boli me cinjenica da sam te povrijedio, da si plakala zbog mene, da je to tvoje predivno lice bilo mokro. Jebeno boli. Boli me to sto vise nikad necu vidjeti kako se smijes, tvoj predivni osmijeh, sto vise necu osjetiti tvoje mekane usne na mojima, sto te vise necu moci zagrliti i drzati te u svom narucju cijelu noc. Necu vise osjetiti tvoj predivan miris i sto je najgore, vise neces biti moja.
Moj zivot bez tebe vise nema smisla. Sve sam upropastio i mrzim se zbog toga.
Zelim samo da zapamtis jednu stvar. Uvijek sam te volio i uvijek cu te voljeti...vise od svog zivota i zapamti to, molim te.
Voli te tvoj Plavac.'

Danas 08:09

Suze se nekontrolirano spustaju niz moje obraze natapajuci ih. Jos nekoliko puta prelazim ocima preko poruke. Bacam mobitel sa strane na krevet te obgrlim rukama koljena.

Glasan jecaj napusta moje grlo te brzo stavljam ruku preko usta prigusivsi ga.

Nakon sto sam se uspjela malo pribrati, ustanem s kreveta i odlazim do kupaonice.
Umijem se i vratim se natrag u sobu.

Pocinjem setati sobom grickajuci nokte. Da me netko vidi, pomislio bi da sam luda.
Razmisljam o poruci i tek onda pocinjem shvacati poruku.

Kako sam mogla biti tako jebeno glupa? Pa normalno da je ovo Marieno djelo. Ne mogu vjerovat da sam povjerovala da me vara s njom. Tako sam jebeno glupa.

Strong ➡ Niall Horan✅Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon