- Victoria's P.O.V. -
Budim se zbog vručine koja je zahvatila moje tijelo. Jedva vadim ruke koje su se nalazile ispod silnih pokrivača i poplona i stavljam ih na pokrivač. Polako otvaram oči i prođem rukom po čelu brišući znoj te maknem mokru kosu koja mi je padala u oči. Vratim ruke natrag na pokrivač i ispustim glasan izdah.
Nakon par trenutaka, nečija ruka se našla na mom trbuhu. Pogledam desno i ugledam Nialla kako spava. Lijevu ruku je stavio pokraj glave dok me je desnom obgrlio. Bio je jednostavno preeesladaaak.
Na lice mi je pobjegao osmijeh kad se je namrštio u snu.
Brzo sam protresla glavom i vratila pogled na strop.
Nakon par trenutaka sam se sjetila da je i Liam bio kraj mene. Pogledala sam na svoju desnu stranu i ugledala prazno mjesto.
Namrštila sam se i prošla pogledom po sobi ne bi li ugledala Liama. Nakon što sam shvatila da ga nema, bacila sam se ponovno na jastuk.Niall se promeškoljio kraj mene na što sam prebacila pogled na njega očekujući da se probudi.
Ali umjesto njegovog buđenja, vrata sobe su se polako počela otvarati uz škripu. Prestrašeno sam pogledala prema vratima pokušavajuči vidjeti što ili tko je to, ali je u tom trenutku nešto zagrebalo po prozoru. Vrisnula sam i sakrila se ispod pokrivača. Stavila sam ruku na usta dok mi je srce lupalo kao ludo. Ruke su mi se tresle ko šibice i samo sam čekala trenutak kad će doći babaroga i pojesti me.
Pokušavala sam smiriti disanje što mi baš i nije pošlo za rukom.
Nakon nekoliko trenutaka svjetlost je obasjala moje lice koje je do sada bilo u mraku tj. ispod pokrivača.Ponovno sam vrisnula i zatvorenih očiju počela vikati dok su mi suze od straha napustile oči.
"Teta babaroga, nemojte me pojesti, molim vas... Znam da sam bila zločesta ali sam premlada da umrem." vikala sam i prekrila se rukama po glavi.
Nakon, niti jednu sekundu, čula sam smijeh...jako glasan smijeh koji mi je i ujedno bio i jako poznat.
Polako i u strahu sam maknula ruke s glave i otvorila oči te se je moje tijelo opustilo nakon što sam ugledala prizor ispred sebe.Liam se je valjao po podu od smijeha držeči se za trbuh dok je Niall brisao suze koje su mu potekle od smijanja.
Obrazi su mi za sekundu pocrvenili ko paprika te sam pokrila lice rukama.Super... Sad će mi nabijati ovo na nos cijeli život. Baš lijepo.
"Dajte, dosta. Nije smiješno!" smrknuto sam im rekla.
Obojica su pogledala u mene i na trenutak su se uozbiljili. Taman kad sam pomislila da su se smirili, pogledali su jedan u drugoga nakon čega su ponovno prasnuli u smijeh. Gledala sam u nevjerici u njih dok je u meni kipilo.
Taman kad sam ponovno htjela reći da prestanu, Niall je poljubio pod.
"Auuu!" vrisnuo je dok je ležao kraj kreveta licem priljepljenim na pod.
Liam se odmah prestao smijati i ustao je s poda. Niall je radio grimase i dalje zaljepljen za pod ko palačinka. Iste sekunde sam prasnula u smijeh držeči se za trbuh koji me već počeo boljeti.
Njihove face u ovom trenutku su bile neprocjenjive. Kunem se."Stari, jesi dobro?" Liam je dotrčao do njega i ''odljepio'' ga od poda te je Niall smrknuto pogledao u mene.
"Ovo nije bilo ni najmanje smiješno." rekao je ljutito gladeči obraz.
"Trebo si se vidjet...i palačinka ti zamjera na ovom HAHAHA..." govorila sam smijući se.
"Ukro si palačinki posao. Inače se one ljepe."Pogledao me s mrkim pogledom što je zapravo bilo jako slatko moram priznati.
"Ne smij se." izgovorio je polako dok je mahao s kažiprstom prijeteči mi.
Na kratko sam se uozbiljila i pogledala ga u lice. Podigla sam desnu obrvu i ponovno prasnula u smijeh, ali mi se ovaj put pridružio i Liam.
"Zar i ti, stari? Nisam ovo očekivao od tebe.." rekao je uvrijeđeno i naslonio se na krevet.
"Sorry, Ni...al jače je od mene. HAHAHAHAH trebo si se samo vidjet HAHAHA o Bože. Ovo nikad neću zaboravit." rekao je odmahivajući glavom dok je prstom prolazio ispod oka brišuči suze.
"Baš ti hvala na podršci, Liam. Pravi si frend, nema šta..." namrgodio se.
"A i tebi hvala, babarogo." rekao je meni naglašavajući 'babarogo'.
Naglo sam se uozbiljila i uputila ubojit pogled Niallu.
Na licu mu je zaigrao osmjeh dok me je gledao crvenu u licu."Ništa, palačinko...i drugi put." odgovorila sam i namignula mu na što me on pogledao poprijeko.
"Okej, sad je dosta. Donio sam vam doručak." rekao je Liam."Stvarno?? Šta?? Ma ti si najbolji! Obožavam te. Ti si car! Ma šta car...carina!! Nego di je to jelo?" upitao je na kraju, tko drugi nego Niall...
Pogledala sam ga razgoračenim očima dok je on ko malo dijete koje čeka čokoladu cupkao u mjestu.
Liam je gledao u njega kao da je pao s Marsa što me zapravo ni nebi začudilo.
Nakon par trenutaka, kad je došao k sebi od prijašnjeg Niallovog "nastupa", Liam je pokazao na radni stol kraj njega na kojem se nalazio tanjur pun palačinki.
Niallov pogled u tom trenutku je bio neprocjenjiv. Dotrčao je do stola i zgrabio 3 palačinke odjedanput i ugurao ih u usta. Moja usta su se otvorila te mi ih je Liam, uočivši to, uhvatio za čeljust i zatvorio ih."Uzmi dok još ima. Inače ćeš ostati bez svega." rekao je Liam smijulječi se dok je glavom kazao na Nialla.
Kimnula sam glavom i krenula prema palačinkama. Kad sam došla do stola, nagnula sam se kako bih uzela dvije palačinke ali me spriječio udarac koji sam dobila po ruci.
"To je moje." rekao je Niall glasno i stavio ruke iznad palačinki.
"Ma nemoj. A ko je reko da je to tvoje?" upitala sam ga skupljenih obrva.
"Ja?!" rekao je što je zapravo više zvučalo kao pitanje nego kao odgovor.
Pogledala sam ga onim pogledom 'ne seri' na što je on skrenuo pogled. Pogledao je u palačinke s tužnim pogledom. Dala bi se kladit da su mu se oči zacaklile.
"Dobro, uzmi ih." šmrcnuo je.
"Ali, ako umrem od gladi, ti si kriva." okrenuo je glavi i prekrižio ruke na prsima.Nasmijala sam se i došla do njega.
"Nećeš umrijeti, ne brini." rekla sam mu i poljubila ga u obraz te se na njegovom licu nacrtao ogroman osmijeh.
Uzela sam tanjur s palačinkama i krenula prema krevetu gdje je sjedio Liam i uživljeno pratio nas dvoje.
"Ideš ili?" upitala sam Nialla na što se on nasmijao i zatrčao se prema krevetu oborivši Liama. Ustao se s njega i sjeo na drugu stranu kreveta dok je Liam popravljao majicu i okretao očima. Savršena kombinacija, jel' da?
Sjela sam između Nialla i Liama i uzela palačinku.
"Poslužite se." rekla sam na što je svaki uzeo jednu palačinku.
A/N
Evo mene i nastavka...
Znam, nema dugo nastavka i stvarno mi je jako žao zbog toga. Ali nemam inspiracije i to je jedan razlog zbog kojeg nastavak kasni i što je kratak. A tu je i škola...
Nadam se da malo vas koji čitate ovu priču nije odustalo od nje zato što nastavka nije bilo dugo.
Pokušat ću postavljat nastavke svaki vikend kao i prije i nadam se da mi inspiracija neće isparit hahah.Nezz dal ste primjetili, ali promjenila sam malo stil pisanja... Meni je ovak mrvicu bolje hahah
A sad... Niall i Victoria ponovno razgovaraju... Šta mislite da će se dalje događati?? Slobodno recite svoja mišljenja, ne grizem haha
I daa, ovaj nastavak posvječujem mylifeisniallhoran13 hvala ti za sve, a ostalo nadam se da znaš😘
Ispričavam se na greškama :)
VOTE/COM
ILYA♥
XxxHoran_girl
VOCÊ ESTÁ LENDO
Strong ➡ Niall Horan✅
Fanfic»People do not die from suicide, they die from sadness.« Victoria je 17-godišnja djevojka koja se čini sasvim običnom djevojkom. Ali ispod te maske se zapravo krije puno više od obične djevojke. Povrijeđena i slomljena djevojka koja traži samo m...