Usputni?!
Napokon sam navukla i drugu starku na nogu i potrčala iz kuće. Niall je iznervirano mahnuo rukama naslonjen na svoj Audi.
"Sorry." rekla sam s nevinom facom i poljubila ga. Slab je na to.
"Dobro, nema veze. Ali drugi put probaj ne kasniti!" zagrlio me. "A sad u auto!"
"Na zapovijed, kapetane!" stavila sam ruku na čelo i uspravila se.
Odmahnuo je glavom i nasmijao se. "Ajde sad! Kasnije ćemo se glupirati." ušao je u auto i zatvorio vrata. Napravila sam isto što i on.
"Ja se ne glupiram!" prekrižila sam ruke i napučila usne.
"Ma nemoj." okrenuo je ključ i upalio auto. "Jesi zavezala pojas?" pogledao je u mene.
Podigla sam glavu još više tako da mi je pogled sad bio uperen u krov auta.
Uzdahnuo je i nagnuo se preko mene hvatajući pojas. "Nemoguća si!" prokomentirao je i zavezao ga."Zato me i voliš!" nakesila sam se i pogledala u njega.
Pogledao je u mene i nasmijao se. "U pravu si!" kimnuo je glavom i vratio pogled na cestu.
"Jesam?!" začuđeno sam ga pitala i skupila obrve.
"Jesi!" glasno se nasmijao. Primio me za ruku i isprepleo naše prste. Nagnula sam se prema njemu i poljubila ga u obraz. Zavalila sam se natrag na svoje sjedalo i čekala da napokon dođemo na odredište.
Čuj ovo 'napokon'! Kao da se vozimo već satima, a ne tri minute. Hvala Bogu pa trgovački centar nije jako udaljen od moje kuće."Pas mater!" Niall je naglo zakočio zbog čega sam se skoro nabila na ono sranje ispred mene. (Boga mi ak se sjećam kak se to zove😂😂. Ali valjda znate na šta mislim!😂✌).
"Peder glupi! Umjesto da gleda kud vozi on bleji k'o budala okolo! Skoro sam mu se nabio u guzicu! Budala ćorava!" počeo je psovati starog dedu u autu ispred nas koji je naglo zakočio kad se na semaforu pojavilo crveno svijetlo. Preokrenula sam očima i stavila ruku na usta da ne bi prasnula u smijeh."Lakše malo!" viknula sam kad je udario rukom u volan.
"Jesi vidjela šta je upravo napravio??" vrisnuo je kad je deda otvorio prozor na svojem autu i pokazao mu srednji prst. "Pokazao mi je srednji prst! Ma sad ću ja njemu pokazati!" prasnula sam u smijeh kad je izašao van iz auta i isplazio mu jezik.
Okrenuo se i krenuo ući u auto kad je najednom isprčio guzicu i udario se po njoj.Suze su mi potekle niz obraze od silnog smijeha. Ušao je u auto dok sam ja mahala rukama ispred očiju i pokušavala ne znam ni ja sama šta.
"Koji kurac, Ni?" pitala sam ga kroz smijeh. Nagnula sam se prema naprijed i u autu kraj našeg vidjela malu curicu sa šokiranim izrazom lica priljubljenu uz zadnji prozor auta. Starija žena koja je sjedila ispred nje je gledala u Nialla sa otvorenim ustima.
Zapravo, one nisu bile jedine koje su buljile u njega. U autu iza njih 4 tinejdžera su crkavala od smijeha."Nemoj se smijati!" rekao je dok je vezao pojas. Lice mu je poprimilo boju crvene paprike.
"A ko se to meni crveni?" uhvatila sam ga za obraze i uštipnula ga.
"Nemoj još i ti, molim te!" posramljeno je rekao i pokrenuo auto. Deda je skrenuo i više nije bio ispred nas na što je Niall odahnuo.
"Oprosti!" ugrizla sam se za usnicu. Obrazi su mu počeli poprimati normalnu boju. Nagnula sam se prema njemu kad je parkirao auto na parkiralište trgovačkog centra. Poljubila sam ga i prošla rukom kroz njegovu kosu.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Strong ➡ Niall Horan✅
Fanfic»People do not die from suicide, they die from sadness.« Victoria je 17-godišnja djevojka koja se čini sasvim običnom djevojkom. Ali ispod te maske se zapravo krije puno više od obične djevojke. Povrijeđena i slomljena djevojka koja traži samo m...