- Liam's P.O.V. -
Glasno sam zalupio vratima i potrčao prema ulazu u bolnicu. Zayn i Cait su mi bili za petama. Utrčao sam unutra i počeo se okretati i tražiti neku sestru ili doktora.
"Oprostite! Gdje je Victoria Payne?" zaustavio sam medicinsku sestru koja je upravo prolazila.
"Niz hodnik pa lijevo." rekla je. Brzo sam se zahvalio i potrčao niz hodnik brišući suze.
"Liam, smiri se! Sve će biti dobro, okej?" Zayn me je zaustavio na sred hodnika i uhvatio za ramena.
"Ne mogu se smiriti! Što ako ju izgubim?" suze su opet počele padati. Odmahnuo sam glavom i potrčao kroz hodnik. Skrenuo sam lijevo i ugledao Nialla kako sjedi na podu s krvavim rukama na glavi. Zastao sam i uhvatio zrak. Došao sam do njega sporim koracima i sa strahom da će mi reći nešto loše.
"Niall?" kleknuo sam ispred njega i pogledao ga. Polako je dignuo glavu. Oči su mu bile crvene, a lice mokre od suza.
Počeo se tresti i jecaj mu se oteo iz usta. Pogledao me i čvrsto me zagrlio."Dobro je, jel' da? Reci mi da je!" uzvratio sam mu zagrljaj i prošaptao. To je bilo jedino za što sam bio sposoban u ovom trenutku. Netko je čučnuo kraj nas. Pomaknuo sam glavu i vidio Caitino uplakano lice. Primio sam joj ruku i čvrsto ju stisnuo.
"Tako sam se uplašio, Liam. Kad joj je srce stalo, pomislio sam da ću ju izgubiti..." zajecao je Niall i odmaknuo se od mene.
"Srce joj je stalo?" Cait je tiho pitala i odmahivala glavom.
Stavio je ruke na lice i kimnuo. "Htjeli su odustati. Probali su još jednom i uspijeli. Živa je." prošaptao je.
"Živa je?" Zayn ga je upitao s olakšanjem.
"Da. Ali izgubila je mnogo krvi. Neke ozljede su teške..." obrisao je suze i naslonio glavu na zid.
Sjeo sam kraj njega i približio noge prsima. "Bit' će ona dobro. Znam to." prošaptao sam.
Sljedećih nekoliko sati su bili kao vječnost. Tata je došao malo poslije nas. Bio je u šoku. Samo dvije medicinske sestre su izašle van iz sale, ali ni jedna nije rekla ništa o njenom stanju.
Caitina glava je bila na mojem ramenu, a moja ruka oko nje. Zayn je nepomično sjedio kraj mene, dok je Niall hodao ispred vrata sale."Što rade tako dugo?" promrmljao je i stao ispred vrata.
"I ja se pitam..." rekao sam ali se Niall nije obazirao. Opet je počeo hodati i ja očito nisam bio jedini kojemu je to išlo na živce. Zayn je glasno uzdahnuo kad je Niall počeo hodati.
Vrata su se polako otvorila i van su izašle dvije medicinske sestre. Niall je naglo stao i zaustavio ih. Cait je brzo ustala i došla do njih, a ja, Zayn i tata smo učinili isto.
"Dobro je, zar ne? Možemo ju vidjeti??" Niall je zabrinuto govorio i gledao u sestre.
"Sad će doći doktor pa će vam sve reći." jedna sestra je ljubazno rekla i obje su produžile niz hodnik.
"Ughh..." Niall je iznervirano puhnuo i prošao rukom kroz kosu. Srce mi je počelo ubrzano kucati zbog straha. One dvije sestre su imale sažaljiv izraz lica. Sigurno nešto nije u redu.
Vrata su se ponovno otvorila i doktor je izašao van. Svi smo se odmah okupili oko njega i čekali da kaže nešto.
"Ovako..." polako je počeo i spojio ruke. "Izgubila je dosta krvi, ali uspjeli smo spriječiti daljnji gubitak. Ima nekoliko modrica i ogrebotina, jedno rebro je slomljeno, ali ne bi trebalo biti većih ozljeda. Sad je stabilno i izvan životne opasnosti je." rekao je. Nasmijao sam se i prošao rukama po licu. Spasila se. Moja mala seka se spasila.
BẠN ĐANG ĐỌC
Strong ➡ Niall Horan✅
Fanfiction»People do not die from suicide, they die from sadness.« Victoria je 17-godišnja djevojka koja se čini sasvim običnom djevojkom. Ali ispod te maske se zapravo krije puno više od obične djevojke. Povrijeđena i slomljena djevojka koja traži samo m...