Usputni?!
"Što misliš?" okrenula sam se jedanput oko sebe i pogledala u Cait.
"Woow! Izgledaš savršeno." rekla je s ogromnim osmijehom.
"Hvala ti, ljubavii." uskliknula sam i bacila joj se u zagrljaj.
"Ni ti nisi za baciti.""Ah, znam." rekla je i namignula mi.
Na sebi je imala bijelu svilenu košulju koju je uvukla u crnu kožnu suknju koja joj je dosezala do polovice bedara. Na nogama je imala crne štikle koje su ju učinile malo višom i istakle njene noge. Kosu je imala raspuštenu i blago je padala u loknama niz njena leđa.
Ja sam na sebi imala crnu haljinu koja je dosezala do malo iznad koljena i bila je uska. Na nogama sam imala crne štikle i kosu sam svezala u visoki rep.
Obje smo imale istu šminku. Tuš, maskaru i crveni ruž.Uzela sam torbicu i u nju sam strpala neke sitnice, novce i mobitel.
"Idemo?" upitala me na što sam kimnula glavom.
Izašle smo iz moje sobe i uputile se prema dnevnom boravku gdje su nas čekali dečki.
"Nadam se da će biti zgodnih dečki. Šta ti misliš?" rekla je Cait i usmjerila pogled na mene dok smo silazile niz stepenice.
"Ma hoće. Uvijek ih ima." rekla sam i nasmijala sam se.
Ušle smo u dnevni boravak i tamo zatekle dečke koji su izgledali jebeno savršeno.
Kad su nas ugledali, prestali su s razgovorom koji su do sad vodili i usmjerili su svu svoju pažnju na nas. I odmjeravanje je službeno počelo.
Znači, ovak je to izgledalo.
Zayn je gledao u nas s razgoračenim i oči su mu doslovno bježale gore, dolje.
Liam je Cait doslovno skidao pogledom, dok je Niall samo stajao na mjestu i gledao u mene s otvorenim ustima."Slikajte, duže će trajat." rekla sam te su se trgnuli iz transa.
Niall je progutao knedlu koja mu je stajala u grlu i spustio pogled, Liam je okrenuo glavu, a Zayn se nasmijao.
"U pravu si!" rekao je Liam i uzeo mobitel.
"Kog' vraga izvodiš?" upitala sam ga.
"Slikam vas." rekao je i nasmijao se.
"Ajde, primaknite se jedna drugoj." rekao je i počeo mahati rukom lijevo desno.Cait je preokrenula očima i stala do mene. Tiho sam se nasmijala.
"Recite ptičica!" uzviknuo je i prije nego što sam stigle išta reći, Liam nas je slikao.
"Možemo sad ići?" upitala je Cait s podignutom obrvom.
"Samo se je vas čekalo." kaže Zayn podrugljivo.
Izbeljimo mu se i krenemo prema vratima.
***
Ulazimo u klub i u nosnice mi ulazi miris alkohola i cigareta.
Probijali smo se kroz gužvu tražeći slobodno mjesto.
YOU ARE READING
Strong ➡ Niall Horan✅
Fanfiction»People do not die from suicide, they die from sadness.« Victoria je 17-godišnja djevojka koja se čini sasvim običnom djevojkom. Ali ispod te maske se zapravo krije puno više od obične djevojke. Povrijeđena i slomljena djevojka koja traži samo m...