2 LATA PÓŹNIEJ...
Siedzieliśmy wszyscy przy stole, w ogrodzie domu Michael'a i Julii. Tak, mieli własny dom, ale właśnie tak miało być. Byli tam też Aleksa i Luke Hemmings, którzy dopiero wrócili z swojej podróży poślubnej. Jak się okazało Aleksa jest w 5 miesiącu ciąży. Zarówno ona, jak i Luke byli z tego powodu bardzo szczęśliwi. Calum i Kate także się ożenili. Byli dokładnie 2 tygodnie po ślubie, a teraz starali się od dziecko. Harry i Rebecca są zręczeni, a ślub jest za miesiąc. Becca spodziewa sie dziecka,a dokładnie synka. Hayley i Joe Ożenili się pół roku temu i wyjechali w podróż pośluną. Mają wrócić dopiero za miesiąc, ponieważ do zwiedzenia została im jeszcze Brazylia i wracają do Australii, ponieważ Hayley jest w 4 miesiącu ciąży. Suzanna i Ashton ożenili się w wieku 17 lat, tuż po tym jak Suz zaszła w ciążę. Ich rodzice wyrazili się na to zgodę, więc ich ślub był pierwszy. Teraz blondynka siedziała przy stole i śmiała się razem z Hayley, a Ashton wygłupiał się że swoją małą córeczką, Sky. Postanowili ją tak nazwać, ponieważ jej oczy miały jeszcze intensywniejszy kolor niebieski niż Luke'a.
A Julia i Michael?
Nie widziałem nigdy szczęśliwszych ludzi. Siedzieli obydwoje pod drzewem, przytulając się do siebie i patrząc na swojego syna i córkę, Bryanę i Niall'a. Wszystko układało się po ich myśli. Mieli dom, rodzinę, dobrą pracę, a najważniejsze siebie. Ich miłość jeszcze bardziej umocniła sie jak urodził się Niall. Był drobny, Mike trzymał go w jednej ręce, lekarze nie dawali mu szans na przeżycie, ale Michael i Julia walczyli o niego każdego dnia. I udało się. Teraz byli szczęśliwi jako nigdy. I nie tylko oni.
I Calum,
I Kate,
I Luke,
I Aleksa,
I Ashton,
I Suzanna,
I Hayley
I Joe
I Harry
I Rebecca..
A wiecie czemu?
Bo mieli siebie, swoją miłość i przyjaciół na których mogli zawsze liczyć.
CZYTASZ
Tylko ty i więcej nikt! Michael Clifford FF
FanfictionFanFiction opowiada o Julii Stewart- dziewczynie, która z jednego końca Sydney, przeprowadza się na drugi. Tam poznaje niejakiego Michaela Clifforda- chłopaka. z naprzeciwka, uwielbiającego farbować włosy. Nastolatkowie polubili sie Odrazu i uczucie...