6#

5.8K 365 16
                                    

Unknown: "Neaţa, somnorici."

Eu: "Nici să dorm nu mă mai laşi?  E sâmbătă, omule, măcar acum lasă-mă!"

Unknown: "Nu pot, te-am văzut si arătai aşa de bine, nu m-am putut abţine să nu te trezesc. Voiam să-ți văd făţuca aia drăguță pe care o ai când ești somnoroasă!"

Eu: "Idiotule, iaraşi mă urmăreşti?"

Unknown: "Dacă tu vrei s-o numeşti aşa... Eu i-aş spune posesivitate, sună mai bine."

Eu: "Ce dracu' tot zici? De trei săptămâni îmi tot trimiţi mesaje şi mă spionezi. Şti totul despre mine, şti fiecare pas pe care îl fac. Mai ai puţin şi îmi afli visele. Ce tot vrei de la mine? Vrei bani? Să şti că n-am aşa ceva, ai mei sunt foarte zgârciţi de când era să-i falimentez anul trecut. N-am absolut nimic de valoare, găseşte-ţi pe altcineva."

Unknown: "Ro, nu vreau bani. Am mai mulţi decât au avut părinţii tăi vreodată, pur şi simplu m-am decis să te urmăresc pe tine, fără motiv."

Eu: "DE CE DRACULUI ÎMI ZICI 'RO'? DOAR MIKE ÎMI ZICEA AŞA ŞI NU VREAU SĂ-MI AMINTESC DE EL, IDIOTULE!!!"

Unknown: "POŢI SA NU MAI OMORI CAPS LOCK-UL ŞI SĂ ÎNCETEZI SĂ PLANGI?! ÎMI VINE SĂ SAR LA TINE ÎN CAMERĂ CÂND TE VĂD AŞA ŞI CHIAR NU VREAU SĂ FAC CEVA CE VOI REGRETA MAI TÂRZIU. ŞI ÎMI PARE RĂU PENTRU MIKE, ERA UN BĂIAT BUN, DAR PREA BĂGĂRET. POATE DE ASTA A MURIT. ŞI ÎNCETEAZĂ SĂ MAI PLÂNGI, JUR CĂ VIN ŞI TE VIOLEZ DACĂ MAI VERŞI VREO LACRIMĂ."

Eu: "Du-te dracu', anonim nesuferit.'

Unknown: "Te iau cu mine, iubito.❤"

Eu: "Călcate-ar trenu' când nu eşti atent."

Unknown:"Te voi spiona din Rai."

Eu: "Mă enervezi aşa de tare!"

Unknown: "Asta este şi scopul pentru care vorbim noi doi."

Eu: "Spune-mi cum te cheamă."

Unknown: "De ce aş face-o?"

Eu: "De ce n-ai face-o?"

Unknown: "Rossa, nu-mi răspunde la o întrebare cu altă întrebare, urăsc asta."

Eu: "Atunci spune-mi numele tău."

Unknown: "Anonimus."

Eu: "Ok, dar numele real?"

Unknown: "Nu se poate, dragă."

Eu: "Nu mai îmi zice aşa."

Unknown: "De ce?"

Eu: "De ce ce?"

Unknown: "Pa."

Unknown number (volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum