48#

3.8K 294 11
                                    

Perspectiva lui Federico

-Rossa, unde esti? strig iesind din
camera noastra.

-Ah, nu ai aflat? 

-Ce sa aflu, mama?! Ce dracu' ati mai facut de data asta?

-Noi?! Absolut nimic. Scumpa ta Rossa si-a luat bagajele si a plecat cu un tip blond spunand ca esti doar un idiot crezand ca e gravida cu tine. Se pare ca ai fost inselat si mintit, dragule.

Strang din ochi abtinandu-ma sa nu o lovesc pe fiinta care mi-a dat viata si intru inapoi in camera luand telefonul si apelandu-i numarul.

-Alo? raspunde scumpetea mea tragandu-si nasul.

-Iubito, unde esti? Ce s-a intamplat?

-De ce nu o intrebi pe mama ta?! Mi-a aratat totul, Federico. Nu pot sa cred ca tu chiar m-ai inselat, te iubeam, idiotule!

Inchide inainte sa mai pot spune ceva si ma lasa cu totul in ceata. Cum adica am inselat-o? Ahh, mama.

-Mama, ce ai facut? Ai zis ca nu te-ai bagat! De ce i-ai spus ca am inselat-o? Tu chiar nu ai suflet?

-Hei, nu te enerva atat pentru o zdreanta de fata, tu....

-DACA O SINGURA DATA O MAI JICNESTI PE ROSSA UIT CA ESTI MAMA MEA SI CA M-AI NASCUT. ACUM NU TE MAI UITA ASA LA MINE SI FA-TI BAGAJELE, DACA EA NU E AICI, NICI TU NU VEI FI.

Tip atat de tare incat ma cam dureau si pe mine urechile insa vroiam ca mama sa inteleaga ca fara fata aceea eu nu pot trai. Ies afara si urc direct in masina mergand la ea acasa. Bat in usa si imi deschide un domn necunoscut.

-Unde e Rossa?

-Cine?

-Rossa... Rossa Krawford.

-Ah,  familia Krawford. S-au mutat de dimineata in alta tara, tot ce stiu este ca fata lor a vrut sa plece de aici. Imi pare rau, casa asta acum este in grija mea.

-Stiti cumva unde s-au mutat?

-Nu, imi pare rau! Eu sunt doar cel care se ocupa de vila, atat. Nu o stiu prea bine pe fata celor doi dar ii stiu pe ei. Sunt foarte atasati de ea. Oricum, ei de vor intoarce poimaine, poti vorbi cu ei atunci.

-Ok, multumesc.

S-a mutat?!  Ce-ai facut Rossa, de ce ai plecat, idioato?

Unknown number (volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum