Cobor din avion avand-o pe mama la cot si astept ca bagajul meu sa fie adus la masina. Imediat cum pornim imi las capul pe geam si strang din ochi pentru a nu plange din nou. Nu pot sa cred ca ai mei m-au adus pana aici doar pentru ca asta a fost ceea ce am vrut. Ii iubesc atat de mult pentru ca imi indeplinesc toate dorintele. Cobor din masina pasind pe alee si intru direct in casa.
Stateam la pervaz infasurata intr-o paturica pufoasa si priveam afara pe geam. Pana si cerul plangea cu mine din cauza lui. Era un idiot, dar era al meu si il iubeam mult. Daca in New York ningea usor si era numai zapada pe jos, aici in Londra totul e mohorat. Ploua abundent de cand am venit si pare ca ingerii chiar au nevoie sa se descarce la fel de mult precum am si eu.
-Scumpo, vino sa mananci, eu si tatal tau ti-am comandat mancarea ta preferata.
-Nu mi-e foame, mama.
-Rossa, daca nu o sa mananci nimic o sa iti fie rau si tie si fetitei. Vrei sa se intample asta?
-Dar nu pot sa mananc acum.
-Stiu ca il iubeai dar din pacate nu toti pot constientiza la timp ce se intampla. Imi pare nespus de rau ca a fost asa un prost dar nu putem da timpul inapoi, si nici atat el nu o sa se intoarca la voi daca nu mananci nimic. Haide.
-Of, bine.
CITEȘTI
Unknown number (volumul 1)
Romance⚠ " - Am ajuns așa dintr-o conversație de doi bani. - Ba nu, a fost cea mai frumoasă conversație din viața mea. Te iubesc, anonimule! " ⚠