Trei săptămâni, trei nenorocite de săptămâni de când Federico nu mai vorbește cu mine, dovedindu-mi încă o dată că am făcut cea mai mare greșeală posibilă dedicându-mă lui cu totul.
Vacanța de vară a început săptămâna aceasta, am încercat să dau de el dar îmi respinge apelurile și nu răspunde la mesaje.
Vreau doar să-l cunosc pe cel care mi-a atins trupul pentru prima dată, cer oare prea mult?
Întind mâna până la noptieră și iau telefonul în mână, rotindu-l printre degete. Mai are rost să îl disper cu mesaje? El și-a îndeplinit scopul, și-a făcut de cap cu mine printre așternuturi iar acum a trecut la alta fără remușcări.
Eu: "Federico, te rog răspunde-mi. Am nevoie sa vorbesc cu tine!"
Federico: "Ce vrei, Rossa?"
Eu: "De ce m-ai lasat?"
Federico: "Dar nu te-am lasat, iubito. Pur şi simplu am considerat că e mai bine să îţi las un timp să reflectezi."
Eu: "Trebuie să le spun părinţilor mei că fata lor a devenit o panaramă şi s-a culcat la nouăsprezece ani cu un necunoscut. Ar trebui să mă cazez de pe acum la un hotel!"
Federico: "De ce să le spui? Asta va rămâne doar pentru noi. Eu m-am culcat cu multe fete, bine, niciuna nu era inocentă ca tine, dar ai mei nu au ştiut de ele. La tine e altă chestie şi cine dracu m-a pus să mă culc cu tine?!"
Eu: "Te rog, vreau să te vad. Vreau să ştiu cine a fost primul care mi-a atins corpul. Te rog mult, Fede!"
Federico :"Vino la mine acasă. În Broklin, strada 4, e casa cu numărul 127. Te aştept!"
CITEȘTI
Unknown number (volumul 1)
Romance⚠ " - Am ajuns așa dintr-o conversație de doi bani. - Ba nu, a fost cea mai frumoasă conversație din viața mea. Te iubesc, anonimule! " ⚠