27#

4.6K 363 38
                                    

Apăs întrerupătorul și imediat ce camera e într-o totală beznă obiectele vestimentare ce îmi acopereau trupul se desprind pe rând de mine, croindu-şi drumuri diferite prin cameră. Îi trimit un mesaj scumpului meu anonim întrebându-l cât trebuie să stau așa dar nu primesc nici-un răspuns, lucru ce mă îngrijorează.

Geamul meu se deschide, închizându-se la fel de repede și nu îmi ia mult să-mi dau seama că e F.

Două mâini îmi înconjoară talia iar respirația lui caldă îmi cade pe față. Nu durează mult până ce simt peretele în spatele meu și tocmai când voiam să schincesc datorită impactului gura lui o astupă pe a mea.

Era primul nostru sărut!

Un țipat gutural îmi părăseşte gura atunci când mâinile sale jucăușe îmi strâng puternic coapsele dar dinții săi se înfing în buza mea inferioară, obiectând în acest mod la țipătul meu.

- Încet, iubito. O să te audă ai tăi!

- Cine eşti?

-Federico! spune muşcându-mi încet baza gâtului.

-Aşa te cheamă sau doar mă minţi?

-Aşa mă cheamă, iubito.

Îmi surâde și își trece încă odată dinţii peste gâtul meu apoi, cu o simplă mișcare, ajung deja în braţele sale. Spatele meu face contact cu salteaua iar el își dă peste cap tricoul, aruncându-l nepăsător undeva prin cameră. Buzele sale se zdrobesc din nou de ale mele în timp ce eu mă chinuiam să-i deschid cureaua. Chicoteşte şi se dezbracă singur, lăsându-şi din nou greutatea deasupra mea. Mâinile sale îmi explorează trupul ne mai știut de nimeni iar ale mele îi ciufulesc părul brunet.

Era o senzatie aşa de plăcută, el mă ducea la trei metrii sub Pământ şi urca cu mine până în al noualea cer!

- Te ... te iubesc!

- Ce, iubito?

- Te iubesc. Te iubesc mult, Federico!

- Şi eu te iubesc, iubito!

Ultimul material care îmi acoperea corpul înfierbântat se desprinde de mine ajungând într-un colţ al camerei lângă boxerii săi, iar de aici totul rămâne între noi doi şi noaptea care ne ascundea în întunericul ei.

Unknown number (volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum