11#

4.8K 382 37
                                    

Perspectiva Anonimului

Intru pe holul liceului şi îi caut cu privirea pe cei doi măscărici care îmi fac prinţesa să plângă. Dau de ei într-un colţ întunecat, se sărutau iar eu mă abțineam cu greu să nu vărs.

Merg apăsat spre ei şi îl izbesc pe Josh de perete, privindu-l urât.

- Ascultă-aici, pămpălăule! Dacă mai vorbești o singură dată cu Rossa te fac plăcintă. Asta e valabil şi pentru tine, bruneto. Jur pe ce vreţi voi că dacă măcar o priviţi urât vă bat până vă amorţesc oasele. Sper să înţelegeţi din vorbe, nu din fapte.

Sarra se uită cu ochii mari la mine crezând că mă joc dar când privirea îi cade spre pumnul meu încleştat înghite în sec și face un pas în spate.

-Aveţi grijă ce faceţi, nici nu vă închipuiţi cu cine vă puneţi!

- Cine eşti? reuşeşte să rostească bruneta înainte să suspine înfundat și să înghită încă o dată în sec.

- Sunt cineva care ar face orice doar ca iubita lui să fie bine. Nu vă încercaţi norocul, eu ştiu tot ce face Rossa şi cine are destul tupeu încât să o facă să plângă. Sper să nu faceţi vreo prostie, data viitoare când ne vom mai întâlni va ieși cu adevărat grav.

Perspectiva Rossei

Ies din baie când primesc mesajul anonimului ce îmi confirmă că pot s-o fac. Singurul lucru pe care îl văd sunt cei doi care pleacau în clasă înaintea mea fără măcar să mă privească.

Oare ce a făcut?

Unknown number (volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum