31#

4.4K 357 14
                                    

Râsul lui se epuizează atunci când volumul glasului meu acoperă întreaga cameră. Oftează și își trece mâna prin păr.

- De ce m-ai chemat aici dacă nu vrei să te văd?

- Vreau să mă vezi dar îmi e frică să nu pleci şi să mă laşi. Eşti totul pentru mine, te iubesc de când te-am văzut prima dată şi nu vreau să te pierd.

- Şi eu te iubesc, Federico! Te iubesc pentru că ai fost mereu lângâ mine, te iubesc fiindcă ai avut grijă de mine, te iubesc fiindcă ai dormit cu mine chiar dacă te-am trezit din somn, te iubesc fiindcă tu mi-ai alinat durerea când Sarra şi Josh m-au rănit. Te iubesc pentru sufletul tău, nu pentru bani si nici pentru aspect. Te rog, iubitule, întoarce-te!

Chicoteşte din nou dar de data asta un zâmbet îmi apare și mie pe față.

- De ce râzi?

- E prima dată când îmi zici 'iubitule'!

- O să-ţ spun în fiecare secundă a minutului dacă te întorci.

- Închide ochii.

Oftez și îi îndeplinesc cerința. La urma urmei nu mai am nimic de pierdut.

Îi simt brațele pe talia mea iar vocea lui senzuală mă îndeamnă să îl privesc. Îmi deschid ochii și îi admir trăsăturile perfecte. Păr brunet, ochi căprui, gene lungi, mușchi lucraţi. De ce naiba se ascundea de mine dacă e așa frumos?

- Spune-mi că nu vei pleca.

- Nu, iubitule, nu voi pleca. Ești ... perfect! 

Mâna mea cade pe obrazul lui iar el zâmbește, zdrobindu-şi buzele de ale mele. Merg cu spatele până ajung la pat și mă las ispitită de Fede, dându-i permisiunea să facă ce vrea cu trupul meu.

Unknown number (volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum