Eu: "Vi? E ora 21, trebuie să vi. Te rog mult, fără tine nu voi putea fi cu adevărat fericită de ziua mea."
Unknown: "Nu pot veni acum, scumpo. Aş risca să mă vezi dar îţi promit că voi veni când toţi prietenii tăi vor pleca."
Eu: "Of, bine. Sper că la ora 00 să vi la mine."
Unknown: "Bine, bine. La mulţi ani, din nou, iubito!"
Eu: "Mulţumesc."
ORA 4:12 AM
Perspectiva autoarei
Restaurantul este gol, absolut nimeni nu mai petrece. Doar Rossa stătea la o masă singură aşteptându-l pe anonim, fiind pe jumătate adormită. Câteva raze timide treceau prin perdelele roşii puse special pentru ziua fetei. Era prea obosită de la atâta dansat şi petrecut toată noaptea. Ea a crezut că va fii doar un mic chef dar totul s-a dovedit a fi o adevărată seară în club. Nu mai putea rezista oboseli, şi-a lăsat capul pe masa plină de petale de trandafir ce-i semnificau numele şi a adormit instant, neţinând cont unde se afla şi în ce ipostaze a adormit. Un băiat brunet şi înalt a intrat în restaurant ţinându-şi gluga hanoracului său negru pe cap. Aceasta nu permitea chipului său să fie vazut însă după fizic deja puteai deduce că este un băiat admirat.
Când privirea îi cade pe micuța adormită ce dormea cu capul pe masă îşi scoate mâinile din buzunarele blugilor negrii şi înaintează rapid spre ea crezând că este leşinată de la atâta băutură.
Îi îndepărtă buclele blonde de pe față și o privi îngrijorat. Oftă și îi sărută obrazul îmbujorat, un zâmbet plin de viață apărându-i pe chip.
Brunetul o ridică în braţele sale fără să o trezească și o duse la mașina sa neagră ce se afla în parcarea restaurantului. Plănuise să o găsească trează pe amica lui apoi să o sărute pe buzele alea rozalii ce îl ademeneau mereu. Dar nici gândul de a o căra în brațe pe mica prințesă nu îl dezamăgea.
Ajunși în camera ei, băiatul o dezbrăcă de rochia nemaipomenit de incomfortabilă și rămase câteva minute bune lângă patul ei admirându-i corpul suplu. Acum o iubea mai mult ca înainte!
Își scutură capul și îi trase pijamalele pe ea. Îi zâmbi chiar dacă știa că blonda nu îl poate vedea apoi îi sărută fruntea, nasul, obrajii și în final buzele.
- La mulți ani, iubito. Te iubesc!
CITEȘTI
Unknown number (volumul 1)
Romance⚠ " - Am ajuns așa dintr-o conversație de doi bani. - Ba nu, a fost cea mai frumoasă conversație din viața mea. Te iubesc, anonimule! " ⚠