Unknown: "Bună seara, Cocolino!"
Eu: "Anonimule?!"
Unknown: "Da, chiar eu. De ce te miri atât? Așteptai să vorbeşti cu altcineva?!"
Eu: "Ah, nu. Doar că deobicei vorbim o singură dată, seara sau dimineaţa."
Unknown: "Putem schimba rutina asta, blondo."
Eu: "De ce tot îmi zici 'blondo'?"
Unknown: "Fiindcă eşti blondă. Cum ai vrea sa-ţi spun? Bruneto?"
Eu: "Nu, dar pare un 'nume' străin. Vorbim deja de aproape două luni şi e prea involuntar acest apelativ."
Unknown: "Atunci nu o să-ţi mai zic aşa."
Eu: "Te las să-mi zici doar dacă îmi spui ce culoare are părul tău."
Unknown: "Verde."
Eu: "Pe bune?!"
Unknown: "Nu, Doamne...urăsc asta, dar odată am avut suviţe verzi. "
Eu: "Am notat. Deci, până acum ştiu că:
-ai avut şuviţe verzi în păr
-nu ai studiat la liceul nostru
-eşti în primul an de facultate
-vocea ta e super draguţă
-eşti foarte agil
-ai mulţi bani
-stii totul despre mine."Unknown: "Deja şti prea multe. Va trebui să te omor."
Eu: "CE?? ⊙_⊙"
Unknown: "Glumeam, Ro. Să fi văzut ce faţă aveai când ai citit mesajul. =))"
Eu: ""Încă nu am tras draperiile. Apropo, pleacă de pe aleea mea. Cine știe ce vor zice vecinii, oricum am mai auzit că m-am căsătorit cu un bogătan care mă ia cu limuzina de acasă."
Unknown: "Ne-am căsătorit? Când?! Wow, ce repede trece timpul. Nici măcar nu-mi amintesc."
Eu: "Hah, ce amuzant. Acum pleacă sau dă-ţi gluga jos să te pot vedea."
Unknown: "Pa pa."
CITEȘTI
Unknown number (volumul 1)
Romance⚠ " - Am ajuns așa dintr-o conversație de doi bani. - Ba nu, a fost cea mai frumoasă conversație din viața mea. Te iubesc, anonimule! " ⚠