Îl pun pe Andrew pe pat şi mă așez lângă Federico. Copilul ăsta era aşa draguţ când dormea!
- Fede, oare noi vom fi nişte parinţi buni?
- Sigur ca da, iubito. De ce crezi că nu am fi?
- Pentru că îmi e frică.
Zâmbește scurt și mă trage de mână în poala lui. Mâinile sale îmi cuprind talia și depune un sărut scurt pe gâtul meu.
- Stai liniştită, iubito. Eu o să am grijă de tine şi de bebelușul nostru. În plus, Fiona va fi acolo mereu ca să aibă grijă de copil. Nu-ți mai face griji, zâna mea, ști doar că te iubesc.
-Si eu te iubesc, iubitule!
Își alină nasul de gâtul meu, tachinându-mă până ce mă întorc cu fața spre el și îl sărut apăsat pe buze. Zâmbește triumfător și își încolăcește mai bine mâinile în jurul meu.
-Idiotul meu!
-Pitica mea!
Federico chicoteşte și se strâmbă la mine ca să mă facă și pe mine să râd.
-Rossa- .... Scuze, copii, am venit doar să-l iau pe Andrew, Danielle pleacă!
Mă ridic stânjenită de pe Federico şi îl ridic pe Andrew de pe pat. Îi las un sărut înainte să i-l dau mamei iar ea îmi zâmbește. Se îndepărtează și fără motiv eu mă așez la fereastră cu mâinile împreunate. Federico îmi cuprinde corpul pe la spate și își lasă bărbia pe umărul meu, lăsând sărute scurte pe obrazul meu.
- De ce plângi?
Întrebarea lui m-a lăsat câteva clipe confuză. Nu știam că plâng.
- Habar n-am!
Îmi trag nasul și mă fac mică în bratele sale, încercând să potolesc răul de lacrimi ce începuse deodată să se prelingă pe obrajii.
- Îngeraăul meu blond, şterge-ţi lacrimile ăi linişteşte-te. Tu eşti viaţa mea şi dacă tu plângi mă doare sufletul. Vrei să mă omori?
-Cum de ma iubeşti? Sunt urâtă, părul meu e aşa de blond, sunt cât un copil de 10 ani şi nu am nimic în cap. Nu te merit, Federico, chiar nu te merit.
- Iubito, dacă mai zici vreodată asta chiar nu știu ce îți voi face. Auto-caracterizarea ta e super incorectă pentru că tu ești mai mult decât perfectă. Ești frumoasă, ești deșteaptă, ești inocentă, ești un copil. Nu te mai subestima, te rog. Eu știu că tu ești cea mai bună dintre toate iar eu sunt cel mai norocos că te am. Nu există vreuna care să se compare cu fetița mea frumoasă! Ești raza de soare pentru care mă trezesc, ești pitica ce a ajuns la inima mea, ești pur și simplu în centrul universului meu iar eu mă învârt ca un nebun în jurul tău. Și fără tine și dragostea ta eu nu aș putea trăi așa că fi puternica mea și fă-mă mândru de tine pentru fiecare lucru sau cuvânt pe care îl spui. Te iubesc!
CITEȘTI
Unknown number (volumul 1)
Romance⚠ " - Am ajuns așa dintr-o conversație de doi bani. - Ba nu, a fost cea mai frumoasă conversație din viața mea. Te iubesc, anonimule! " ⚠