Ohh be! Nihayet saat 8 olmuştu. Kısa pembe bir etek ve uzun kol bir bluz giydikten sonra aşağıda mutfakta olan anneme bağırarak ''Ben çıkıyorum'.'diye seslendim. Hesap sormaya başlayacağını düşünerekten hızlı olmaya çalışıyordum.
''Tamam git ama sakın geç kalma kızım'' dediğinde ağzım 5 santim açık kalmıştı resmen. Annem ne çabuk hal değiştiriyor böyle. Kapının önüne çıktım ve bana doğru gelmekte olan 2 kişiyi gördüm bunlar Can ve Mine'ydi. Peki ya Berk neredeydi?
''Heyy Buket!"
''Geldim.''dedim.
Gelir gelmez berk'i soracağımı anlayan Can '' Berk'in işi var sanırım eğer çabuk biterse geleceğini söyledi.'' ben başımı aşşağıya indirdim ve
''Tamam''diyerek yanıt verdim.Berk'siz bir gün gecirecektik.
Yürüdük ...yürüdük... yürüdük ah sonunda geldik. Yürü yürü valla bi hal oldum yani. Lunapark harika gözüküyordu.
Mine'nin, Can'a hız trenini işaret ettiğini görünce olduğum yere bayılasım geldi. Ben hız trenine binersem kalbim hız treninden bile hızlı giderdi sanırım . Mine kafasını bana çevirdi ve''Eee hız treni ,ne dersin?'' dedi o güzel gülümsemesini bana göndererek .
Korktuğumu söylersem kesin benimle dalga geçeceklerdi ,öylece hayallere dalmıştım . Bir anda arkamda birinin ''Buket!''demesiyle sıçradım. Bu Berk'ti. Korkuma yenik düşerek ''Ee hadi ne bekliyorsunuz ?''dedim.
Mine ve Can bana dikkatli dikkatli bakıyordu(aslında onları uzun süre bekleten bendim de çaktırmadım).Mine , Can, ben ve Berk yan yana oturduk. Hız treni hareket etmeye başlayınca birden Berk'in ellerini tuttum ve hız treni boyunca elini sıkdım altıma yapmaktan iyidir diye düşündüm ama bana bir şey dememişti. Hız treninden inince yeri öpesim gelsede hemen bu fikrimden vazgeçtim. Mine bu sefer dönme dolabı gösteriyordu.
Berk Mine'yi takmayarak''bu sefer ben seçiyorum " dedi. Korku tüneli''dedi ve büyükçe sırıttı. berk'in yanında kesinlikle rezil olamam. 't-tamam''dedim kekeleyerek.biletleri aldık ve korku tüneline doğru ilerledik yanımda yürümekte olan Berk'e döndüm ve'' Şimdiden özür dilerim,''dedim. Onun bir şey demesine izin vermeden ilk ben bindim yanımda Berk vardı. Bana bakmıyordu ama gülümsüyordu.
BERK
gerçekten korku tünelinden korktuğuna inanamıyorum kaç yaşında bu kız ? Bana şimdiden özür dilerim dediğinde anlamamam mümkün değildi. Hız treninde bile benim elimi sıkmıştı. Nedense kendimi hiç olmadığım kadar tuhaf hissettim. Onun bu halini görmek çok keyif vericiydi.
BUKET
Hız trenine binmiştik. Biraz daha ilerledikten sonra herşey meydana çıkmıştı. Ahhh bu ne? Cadı ayy aynı şu bizim okulun popüler kızı Irmak'a benziyor. Cadı o kız cadı. Büyü yapıyor herkese. En çokta erkeklere. Bir gün o kıza güzel yumruklarımdan birini vermeyi isterim doğrusu. Neyse konuya gelince...baltalı adamm kesin keser beni hemen Berk'e sarıldım.
''Sanırım beni çok seviyorsun'' deyip başını bana çevirdi. "Saçmalama. " Dedikten sonra kollarımı ondan geri aldım.
''Yarın okullar açılıyor. Seni yine göreceğim sanırım''dedi tebessümle. doğru ya biz aynı okula gidiyorduk değil mi?
''E-evet sanırım görürüm'' kekelemiştim.
''Sevgilin var mı?'' kalbim yeniden hızlı hızlı atmaya başladı. Ne demeliyim yok dersem beni çapulcu gibi görür. Var dersem yanlış anlar. En iyisi doğruyu söylemek.
''Yok''
''Hmm iyi'' iyi mi? bir nevi öyledir. birden cesaret esintisi geldi ve bana'' Söyle söyle''diyordu diğer taraf ise ''hayırrr!'' diyordu sonra ikisinide kovdum ve '' Hoşlandığın birisi var mı? Bu durumda şeytana uydum diyebilirim.
Bana şaşkın şaşkın baktı ''Yok ama-'' derken korku treni durmuşdu ama neydi ne? senin gibi korku tünelini varya inşallah biri otururda altına yapar. Kokarsın hihihi.
Mine, hepimizi gözden geçirdi ve''Ee hadi gidelim artık geç kaldık.'' bu anı her ne kadar bitirmek istemesemde. Bende onayladım.
(....)
Ev sessizdi. Sanırım annemin yine işi çıkmıştır. Bir not annemden;
''kızım benim ve babanın acil bir işi çıktı ve ilk uçakla Ankara'ya gidecez evde tek kalmaktan korkarsan arkadaşın Mine'yi çağır...
öptüm Annen."
Evde tek kalmak bana göre değildi. Nedense aklıma Berk gelmişti. Onlarıda çağırayım en iyisi. Hepsine mesaj attım tümünden de olumlu yanıt gelmişti. Onlar gelene kadar birşeylerle oyalanmaya çalıştım.
(..)
Gelir gelmez Mine,
"Ee ne yapıyoruz ,filme ne dersiniz?''''Güzel fikir ben hemen film alıp geleyim o zaman''
İlk Aşkım film'i gözüme çarptı ve bende onu aldım. Cd'ye koydum ve Berk ile Mine'nin tam ortasına oturdum. Film başladığında gözlerimin Berk'e kaydığını farkettim. Onu süzdüğümü anlayınca o da bana baktı ve gülümsedi. Yüzümün kızardığını hissettim ve hemen önüme geri döndüm.
Film'in ortalarına doğru Mine ağlamaya başlamıştı. Can ,onu görünce bir çırpıda yanına giderek sarıldı. Çocuk cömert tabi Mine'nin bana göz kırptığını anladığımda. Sakince ona baktım. Gerçekten Mine işini biliyordu.
Film bitmişti. Gözlerimi açtığımda filmin yarısı boyunca uykuya kaldığımı anlamıştım. Ama her yer karanlıktı. Lavaboya gitmek istedim ve lavaboya gireceğim sırada mutfaktan çıkan Berk'i gördüm.
''Nereye''
''Gelmek ister misin?'' nereye olduğunu söylemesede yönümü değiştirerek evin terasına doğru yürümeye başladık. Gökyüzü karanlıktı ama yıldızlar sanki bu karanlığa meydan okurcasına gökyüzünü aydınlatabilmek için bu akşam daha fazla görünüyorlardı. Berk'e baktım.
''Berk ,neden yıldızları bu kadar çok izliyorsun?''
''Bunu daha yeni gördüğün için şaşırmış olmalısın her gece dışarıya çıkar ve yıldızları izlerim. Çünkü orada hep benim kalbimde olan biri var'' bunu söylediğinde kalbime bir ağrı saplanmıştı. Hep kalbinde olan başka biri. Ben farketmesemde gözümden bir damla yaş düşmüştü Berk'e belli etmeden hemen sildim.
''Senin için sevindim'' dedim yapmacık bir gülümseme ile.
''Sevinmemelisin o gitti''dedi ne kadar üzüldüğünü anlıyordum. Uyukladığımı anlayınca. Beni dizine yatırdı ve ''Uykun geldi sanırım prenses''bu beni mutlu etsede içimde hala bir şeyler kaybolmuştu.
''Biliyor musun?''dediğinde bile hala gökyüzüne bakıyordu. '' Aşk bazen imkansız olarak görünsede,birinin elini ilk tuttuğunda,onun gözlerine ilk defa baktığında,ve tenine ilk yaklaştığındaki ifadedir.'' demişti. Yüzümü narince okşadı.
''Artık uyumalısın''dedi bende zorla gözlerimi kapattım.
(...)
Gözlerimi açtığımda Berk ile balkonda uyuya kalmıştık. Doğru ya bugün okul var. Herkesi uyandırmadan önce kahvaltıyı hazırladım,kıyafetlerimi değiştirdim ve en sonda herkesi uyandırdım.
Kıyafetlerini giyindikten sonra herkes kahvaltıya oturmuştu. Acele acele kahvaltımızı yaptık. Koşarak okula gitmek zorunda kalmıştık ama yetimiştik. Daha 15 dakika bile vardı. Özlemiştim burayı. Herkes bize bakıyordu. Sanırım yanımızda Berk'in olmasından dolayıydı. Okulun kızları, en çokta bana kötü kötü bakıyordu. Çünkü Berk ile ben önde Mine ve Can arkadaydı. Yeni bir okuldu burası benim için. Eski okuluma göre burada geçecek olan ilk günü merak ediyorum aslında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ AŞIKLAR
Teen Fiction-Gençliğimizin en heyecanlı dönemiydi bu! ©Tüm hakları saklıdır...