berk ve ben

701 47 4
                                    

Mine 'nin isteği üzerine yavaş yavaş içeri girdim. Ve ben içeri girer girmez başta Berk ve Can olmak üzere (hatta Irmak bile ) '' İYİ Kİ DOĞDUN BUKET!'' diye bağırdılar ve ben, hem utanma ,hem de sevinç duygusunu bir anda yaşıyordum.

Berk yanımma gelerek ''İyi ki doğdun! '' dedi.
Ben çok şaşırmıştım bir an Mine 'nin doğum günümü unuttuğunu zannetmiştim ama bunu da yapacağı hiç aklıma gelmemişti.
Berk tekrar '' İyi ki doğdun Buket! ''dedi kafamda o kadar duyguyu bir arada yaşıyordum ki Berk 'i ikinci söyleyişinde duymuştum.

Daha sonra ona döndüm ''Teşekkür ederim ''dedim. Ardından Mine ,Can derken herkes benim doğum günümü kutladı ve hediyelerini verdi.Ben o kadar mahçup olmuştum ki ne diyiceğimi bilemedim özellikle de Mine'ye çünkü onun doğum günümü unutmasını aklımdan nasıl geçirdiğimi anlayamamıştım sonra tüm arkadaşlarıma teşekkür ettim, hem hediyeleri için hem de doğum günüme katıldıkları için. Mine 'nin yanına gittim '' Çok teşekkür ederim Mine ,neden bu kadar zahmet ettinki ''dedim.

Mine '' Bir şey değil ama sadece bana değil Berk ve Can'a da teşekkür etmelisin çünkü onların bu işteki payıda çok büyük ''dedi.
Can'ın yanına gittim ona da her şey için çok teşekkür ettim ve son olarak Berk 'in yanına giderek ona da teşekkür ettim, '' Sanırım bir tek sen hediyeni vermedin gerçi vermesende olurdu çünkü bunu benim için yapmış olmanız en büyük hediye olmalı ''dedim.

Diğer arkadaşlarımın yanına gidecektim Berk bana döndü ve'' Buket bir dakika bekler misin ?'' dedi

Ben de '' n'oldu '' diye sordum.
Berk ''Benimle gelir misin ?'' dediği anda benim kalbim küt küt atmaya başladı ben ,''Tamam ''dedikten sonra elimi tutarak beni bizim evin balkonuna götürdü.

Ben daha çok heyecanlanmaya başlamıştım. Balkona vardığımızda gözlerime doğru baktı (Irmağın gözü sürekli bizim üzerimizdeydi bu yüzden bizi takip etti ve balkonun bir köşesinde gizlenip bizi izliyordu.) Beni biraz kendine yaklaştırdı ve bana '' Arkamı dönmemi söyledi'' bende döndüm kalbim yerinden çıkacaktı ki Berk '' partinin en güzel kızına '' diyerek boynuma '' B '' harfinin yazılı olduğu kalp şeklindeki kolyeyi taktı . Bense ne söyleyeceğimi bilemedim .

Beni kendine çevirdi '' iyi ki doğdun Buket '' dedi.

Bizi böyle gören Irmak kıskançlığından kendi kendini yiyip bitirdi. Daha sonra partiye döndü ve hemen partiyi terk etti.

Ben ,Berk 'e teşekkür ettim.Daha fazla konuşamadım ve hemen sonrasında Mine ve Can'ın yanına gittik herkes gitmişti. ben , Berk ,Can ve Mine kalmıştık. Mine 'ye henüz hiçbir sey anlatmamıştım. ve akşam olmuştu.

Mine ve Can içeride koltuğun üzerinde oturuyordu. Mine ,Can'ın omuzuna kafasını koymuştu.

Biz de yine balkona çıktık yıldızlara bakıyorduk. Bana döndü ''Kendimi hiç bu kadar iyi hissetmemiştim ''dedi.
Ben onun bana beni sevdiğini söyleyeceğini sandım bu olanlardan sonra. Ama o gizemli kişiliğini hala koruyordu ,söylemedi.

Söylemedi ama sanırım ben kendimi ondan daha iyi hissediyordum ,artık ona daha da yakındım bana verdiği bu kolyeyi de ömrümün sonuna kadar saklayacağım ama burda ki '' B '' harfi buket'in B'si miydi ,yoksa Berk'in , B'si miydi ? onu hala çözememiştim .

Her şeyden önemlisi bu günü asla unutmayacaktım ....

GENÇ AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin