okulun ilk günüydü...

719 53 4
                                    

Media= Can

Oradan uzaklaştıktan sonra bir  bankın  üstüne oturduk.

  Ben Berk'e '' iyi misin ? '' diye sordum  o da bana ''Nasıl  iyi olabilirm görmüyor musun bana neler  dedi?'' bağırarak  o  sırada ben bu  soruyu  sorduğuma bin pişman  olmuştum ama iş işten  geçmişti  onun bana bağırmasıyla birlikte  yüzüm  düştü  neredeyse sağlayacaktı. Tam kalkıp  gidecekken Berk  kolumu tuttu ve '' Özür dilerim  bir an  sinirlendim ,o sözleri sana  söylememem gerekirdi.'' dedi .

   Bende '' Önemli değil  seni  anlıyorum  , yani  birden sesini  öyle  yükseltince yalnız kalmaya ihtiyacın  vardır diye düşündüm... '' Berk '' Teşekkür ederim ama sanırım bende yalnız kalmamam gereken zaman olduğunu  düşünüyorum ''dedi.

(...)

  Bir süre sonra okulun  ilk  zilleri  çaldı  ve  bizde  sınıfa  doğru  ilerledik  bu sefer  yanımda Mine vardı. Berk ve Can  arkadan yürüyolardı. Galiba bir şeyler  konuşuyorlardı ....

Berk , Can 'a '' Sence Buket , iyi bir kız mı??  Bence  diğer kızlardan  farklı bir  özelliği  var ama ben bu  özelliği  henüz  keşfedemedim'' .

    Can''  Sen bunu bilebilecek   yaşta birisin ama benm  fikrimi sorarsan ....''derken araya Berk girdi ve ''zaten bende onu soruyorum kanka '' dedi ve espriyi patlattı...

  Can '' Tamam işte... bence de iyi  bir kız  ayrıca onu sana yakıştırıyorum aslında '' dedi.

  Berk, bu cevabı yanıtsız bırakmıştı.

   Biraz sonra  Berk  Can'ın yanından ayrılıp  Mine ve benim arama  girdi '' Ne yapıyorsunuz '' diye sordu ..Ben de ''Hiç öyle  konuşuyoruz  ''dedim. ''Ne konuşuyorsunuz deyince  Mine '' kızlar la illgili  yani seni  ilgilendirmez '' dedi.  O sırada  Berk 'in yüzü  biraz düştü ama  ben araya  girerek ''  Hadi sınıfa geldik ''dedim.

   Berk  orta sıranın ikinci  masaına  oturdu  yanına tam Irmak  oturacaktı ki  Berk  Irmak'a '' üzgünüm burası dolu ''dedi

   Ben de'' Of ya onun yanına oturmayı  çok  istiyordum ama dolu dedi  acaba kime ayırdı  orayı ? '' diye düşündüm ve ardından  Berk '' Buket  gelmeyecek misin?'' diye sordu.         ... ''  Ben mi ? '' dedim .
Berk '' evet sen , başka bir yere mi oturacaksın ? ''dedi.

Ben birden donakaldım ve kekelemeye başladım  ne diyeceğimi  şaşırdım sonra '' Yoo. ''dedikten  sonra  yanına oturdum.çok heyecanlıydım.  Gözlerimi etrafa gezdirdim  ve gözüm  Irmak'ın bize bakmasına takıldı . Neden böyle bana bakıyor diye düşündüm . 

Mine ve Can 'da bizim  önümüze oturdular. Daha sonra öğretmenimiz sınıfa geldi  arkasıda da üç  öğrenci  vardı kitapları   taşıyordular  masaya  koyduktan sonra  onlarda oturdular..                                  

   Selin  hoca hepimize '' Hoşgeldiniz çocuklar '' dedi. Sınıfça herkes '' Hoşbulduk''  dedik.                                

   Daha  sonra kitaplarımız dağıtıldı . Ardından eve gitme zili çaldı   herkes kitaplarını  getrdikleri  çantaya koydu.  Biraz ağırdı  kıtaplar...
Dışarı  çıktıktan sonra   eve doğru  yürümeye  başladık  Berk bana '' Eğer ağırsa çantan  taşıyabilirim. ''dedi  ve  yine ben  utandım. 
Ağırdı  ,ama  ben '' yoooK teşekkür ederim ''dedim.

 Can'da,  Mineye sordu  Mine de olumsuz yanıt  vermişti.

   Eve yaklaştığımızda  ben '' Biz burdan gidedbiliriz teşekkür ederiz '' dedim.
Berk '' bir şey olmaz  hem yürüyüş yapmış  oluruz''  dedi.

Buket

  Aslında benim için hiçbir  sakınca yoktu çünkü  onun yanında kendimi  hem çok iyi  hem de hiç  yanlız hissetmiyordum  nedense kendimi o zannediyordum neyse yine hayaller kurmaya başladım.

   Evin önüne gelmiştik. Tam ona güle güle  diyecektim ki söylememe iziin vermeden  ''Buket ben susadım bana biraz su  verir misin ?''dedi .
ben de ''tamam , ama yukarı mı  gelirsin yoksa ben getireyim mi??'' diye sordum.
Berk '' Ben gelirim ''dedi.
Mine ve Can '' O zaman biz seni burda bekliyoruz''    Berk ile beraber yukarıı çıkmaya başladık . Onun ne düşündüğünü  çok merak ediyordum . Sonra bana ''Ee... evde ne yapacaksın ''dedi . 
  Ben'' Hiç öyle oturacağım''dedim. 

   Berk'' Annen, baban evde mi ?diye  sordu .

Buket

   Neden soruyor ki bunları .kalbimi yerinden çıkaracak bu çocuk . Biraz düşündüm söylesem mi söylemesem mi diye  acaba ne deseydim var mı diyerek yalan mı söyeleseydim yoksa doğruyu mu söyleseydım daha sonra doğruyu söylemek daha iyi diyerek kendimi cesaretlendirdim ve

''Hayır evde değiller ''dedim

''Nerede peki? '' diye sordu bana. Ben de bir iş için Ankara'ya gittiler.                   ''İkisi aynı işi mi yapıyor? ''dedi bana ,ben de '' Evet onlar aynı işte çalışırken tanışmışlar ''dedim.

  Kapıya varmıştık. İçeri girdim Berk, dışarıda bekliyordu ona '' İçeri  gelebilirsin ''dedim ve içeri girdik.     Girdikten sonra Berk bana'' Bizim tanışmamızda çok iyi olmuş değil mi ?'' dedi ,ben şaşırmıştım . Yine kekeledim ve'' e-e-e evet ''dedim.

  Daha sonra ''Sen burda otur ben de suyu getirim ''dedikten sonra mutfağa gittim , suyu doldurdm ve Berk'e getirdim. İçtikten sonra teşekkür ederim dedi. Ben de "bir şey değil." dedim.

   Kapının önüne çıktık bana''  Yarın bir işin var mı ?''dedi.

   Aslında yarın benim  doğum günümdü ama ona söylemedim . ''Hayır'' dedim o zaman yarın okul çıkışı görüşürüz. ''dedi . b
Bende" tamam." dedim ve onu uğurladıktan sonra eve girdim... Yarını beklemeye başladım...

GENÇ AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin