ben ve kerem sınıfta sıramda oturuyorduk. başım hala onun omuzundaydı....
berk , beni hiçbir yerde göremeyince sınıfta olacağımı düşünerekten , sınıfa doğru ilerlemeye başladı. ...
ben hala çok üzgündüm . kerem'in yanındayken kendimi iyi hissetmeye başladım çünkü , bana pozitif enerji veriyordu. beni anlayabiliyordu sanırım .. kafamı kerem'in omuzundan kaldırdım ve ona ;
''yanımda olduğun için teşekkür ederim ''dedim.
bana '' önemli değil . seni neşelendirebildiysem .o yeter bana .''dedi. ben ''ne ?''dedim. kerem '' yani sen benim arkadaşımsın ya moralini düzeltmek bana da iyi gelir . demek istedim .'' dedi kaçık bir sesle.
'' hım teşekkür ederim ''dedim ve ardından berk sınıfa girdi , ben ve kerem 'i yanyana otururken gördü. birkaç saniye öyle baktıktan sonra geri dönüp gidecekti ki benim '' berk '' dememle arkasını döndü. ben devam ederek '' n'oldu berk ? bir şey mi söyleyecektin ''dedim.
berk '' yok bir şey ''dedi biraz kekeleyerek , sonra kapının önünde biraz durdu ve içinden '' korkma berk onlar sadece arkadaşlar. sen eskiden kızların idoluydün evet hala öylesin ama buket'e gelince her şey değişiyor. içimdeki garip hisler dışarı çıkıyor , ve hiçbir şey yapamıyorumm. heyecanlanıyorum. ama şimdi söyleyemezsem bir daha kine daha da zorlanacağım biliyorum.şimdi söylemek zorundayım ...''dedikten sonra bana döndü ;
''buket sana söylemem gereken bir şey var , ve mümkünse yalnız konuşmak istıyorum ''dedi berk. ben '' peki , kerem bize biraz izin verir misin ?''dedi.
kerem '' tamam buketciğim .''dedikten sonra dışarı çıktı. berk , kerem'in bana buket'ciğim demesine çok kızmıştı , belli oluyordu.ama kendini zor tutuyordu.
yanıma gelip oturdu . ben '' evet berk seni dinliyorum .''dedim.
bana döndü , elimi tutmak istedi ama ben elimi geri çektim. '' tamam buket , bugün bana söylenen şeyler sadece ırmağın bir oyunuymuş. belki ben bunu biraz geç anlamış olabilirim . kendimi suçlu hissediyorum. lütfen beni affet , senden çok özür diliyorum .''dedi.
ben aslında ona hiç kızgın değildim, biliyordum çünkü onun nasıl hissettiğini , bazen bana da oluyordu arkadaşlarım arasındayken. ona ne demem gerekiyor acaba?
onun gözlerime bakmasını söyledim ve aslında o benim gözlerime bakınca işler daha da zorlaşıyordu ama söylemliydım '' bak berk, aslında sana hiç kızgın değilim . sadece bana güvenmediğin için biraz üzüldüm , oo kadar .''dedim.
berk '' biliyorum sana güvenmemekle büyük bir hata yaptım , ama ırmağı biliyorsun .bana öyle deyince ben de bir anda inandım. ''dedi.
ben '' tamam berk. gerçi ırmağa inanman bile beni biraz üzdü , ama bunun için seni suçlayamam herekes böyle bir hataya düşebilir. seni affediyorum , elimi ona uzattım ve '' o zaman yine arkadaşız hı .''dedim . berk ,elimi tuttu ve '' tamam , arkadaşız ''Dedi.
ben , daha sonra ayağa kalkarak '' tamam o zaman sonra görüşürüz.''dedim ve sınıfatn dışarı çıktım...
berk sırada tek başına kalmıştı. yine içinden '' işte bu yüzden sana aşığım , af edici ve merhametlisin . kendimi bir tek senin yanında iyi hissediyorum anlamıyor musun ?''diye söylüyordu. ardından o da kalkarak sınıftan ayrıldı.
mine ve can'ın yanına doğru ilerlemeye başladı... onların yanına vardığında ilk soruyu mine sormuştu ve '' n'oldu berk , buket seni affetti mi?''diye sordu telaşlı bir şekilde. berk '' evet , af etti . biraz zor oldu ama sonunda affetti.''dedi. mine '' oh çok şükür aslında ben biliyordum affedeceğini . canım arkadaşım yumuşak kalplidir o. ''dedi gülümseyerek.
berk içinden (evet) dedi.
can'' kanka çok sevindim , ee çıkıyor musunuz?''diye sorunca berk'in bir anda yüzü düştü. ''hayır ''dedi. can '' neden ?''diye sordu. berk üzgün bir şekilde '' ben onun yanına gittim işte özür dilemek için , o sırada ona tekrar çıkma teklifi edecektim ama buket daha sonra bana ^ o zaman arkadaşmıyız ^dedi ben de mecburen evet dedim ve öyle kaldı.''dedi.
mine ve can '' hım , üzülme '' dediler. berk '' yoo zaten üzülmüyorum , onu tekrar kazanmak için elimden geleni yapacağım .zaten kerem 'de aramıza giriyor .bu işimi zorlaştırabilir ama ben yılmayacağım .merak etmeyin.''dedi.
can ''sen bilirsin kanka...''dedikten sonra berk '' tamam ben kantine bir şeyler almaya gidiyorum. bir şey istiyor musunuz ? ''diye sordu.
mine '' berk ,bana bir su alırsan sevinirim .''dedi ve can 'da ''bana da alır msıın kanka ?''Diye sordu. berk ;''tabii ki siz burda bekleyin ben biraz sonra gelirim ''Dedikten sonra kantinin yolunu tuttu.
berk kantine gider gitmez arkasına ben geldim...
ilk olarak mine '' hoşgeldin canım ''dedi. ben '' hoşbulduk , ne yapıyorsunuz?''diye sordum can ve mine 'ye . can '' hiç ''dedi ve mine '' öyle oturyoruz şimdi berk'te gelir . ''deyince ben araya girerek ''berk mi?''dedim . mine ''evet bize kantinden su almaya gitti .gelir şimdi''dedi.
ben berk'le pek karşılaşmak istemiyordum , çünkü bu yaptığımız konuşmadan sonra iyice berk'ten utanmaya başlamıştım ...
ben can ,ve mine 'ye '' neyse sonra görüşürüz . ''dedim içimdeki bu düşünceden sonra ..
mine ve can '' n'oldu? niye hemen gidiyorsun ''dediler. ben onları duymamazlıktan gelerek yoluma devam etmek istedim ama bir an berk'in sesini duyar gibi olmuştum ki , gelen sesin berk olduğunu anladım. bana '' merhaba buket n'apıyorsun?''diye sordu.
ben ona dönerek '' merhaba berk . hiç -hiç bir şey yapmıyorum .''dedim.
bana '' önceden gelseydin , sanada sorardım bir şey istiyor musun diye '' dedi. ben '' yoo zaten benim canım pekte bir şey istemiyor .yine de teşekkür ederim ''dedim.berk '' bir şey değil ''dedim. ben devam ederek '' şimdi ki dersimiz ne ?''diye sordum. berk 'in yine yüzü düştü ve '' matematik ''dedi ve tam o sırada son ders zili çaldı...
hep beraber sınıfa doğru ilerledik...
sınıfa girdiğimde kerem ,bizim sıramıza oturmuştu.ben neden oturduğunu anlaamadım.berk , kerem'in yanına gitti ve '' neden burda oturuyorsun ?''diye sordu. ben kavga edecekler diye çok korkmuştum ama neyse ki kavga etmediler. ben geride duruyordum.
kerem '' bu olaydan sonra buket'in yanına oturmayı düşünmuyorsun herhalde.''dedi.
berk , bu söze çok sinirlenmişti. yumruklarını sıkmaya başladı. ben bunu görünce berk'in kolundan tutup kendime çektim , kavga etmemeleri için. berk neredeyse üstüme düşecekti. benim sakarlığım işte.. ''berk tamam .lütfen şimdi zamanı değil okuldayız.sen şimdilik arka sıraya geç . ben ona söylerim , bir dha geçmez .''dedim sakinleştirmek için.
neyse ki sakinleşmişti.
''tamam ama sırf senin için bunu bil.''dedi bana . ''tamam lütfen ''dedim tekrar .ve berk arka sıraya geçti... tam da öğretmen sınıfa girmişti. ''günaydın çocuklar ''dedi hepimize gülen yüzle. bizde '' günaydın öğretmenim ''diye yanıtladık.
selda öğretmenimiz '' bugün kü dersimizde ...''derken nöbetçi bir öğrenci geldi. ve '' hocam müdür sizi çağırıyor .''dedi. selda öğretmenimiz '' neden ?''diye sordu. nöbetçi öğrenci '' bugün öğretmenler toplantısı varmış .tüm öğretmenleri çağırmamı söyledi bana .''dedi. '' şimdi mi?''diye sordu , öğretmenimiz . ''evet şimdi ''diye cevapladı nöbetçi öğrenci . sonra hemen öğretmenler odasına gitti...
dersimiz boş kalmıştı (oleyyy!!!)...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ AŞIKLAR
Teen Fiction-Gençliğimizin en heyecanlı dönemiydi bu! ©Tüm hakları saklıdır...