Dünden beri evden dışarı çıkmamıştım. Birisi gelirse de Annemin onlara evde olmadığımı ya da benim yalnız kalmaya ihtiyacım olduğunu söyleyip göndermesini istemiştim.
Tabi annem nedenini sordu ama sadece ' yalnız kalmam gerektiğini' ona söylemiştim. Annem de bunu ergenliğimin verdiği küçük bir tramva olduğunu düşünmüş olmalı ki fazla üstüme düşmemişti.SONRAKİ GÜN ...
Sabah olmasını hiç istemiyordum , biliyorum Berk'i görünce heyecanlanıp ordan kaçacaktım of şu utangaçlığım olmasa ne kadar güzel olurdu...
Ardından ben okula gitmek için üstümü giyinmeye başladım. Annemin de beni çağırmasıyla kahvaltı yapmaya aşağı indim. Sandalyeme oturur oturmaz annemin,
'' Kızım neden dün yalnız kalmak istedin bir şey mi oldu partide ?''demesiyle hafif sendeledim.'' Hayır anneciğim ne olabilir ki ? ''dediğimde biraz gülümsedim. Babamın da garip garip bana baktığını anladığım an da,
'' Hadi anneciğim , babacığım sonra görüşürüz '' diye bağırdıktan sonra okulun yolunu tuttum.
Annemin ve babamın bana daha fazla soru sormaması için evden çok erken çıkmıştım. Şimdi ne yapsam da vaktimi çabuk geçirtebilsem diye düşündüm. En çokta Berk' le karşılaşırsam ne yapmam gerektiği hakkında hiçbir fikrim yoktu. En iyisi bir şekilde saklanmaktı.Ama nasıl?
Okul tuvaletine mi saklansaydım? Oraya gelemezdi sonuçta...
Bu düşüncelerimden kendimi arındırdıktan sonra okula vardığımı gördüm.BİZİM EV ...
Berk , Mine ve Can beni almak için evimize geldiler , kapıyı annem açmıştı.
Mine '' Buket evde mi selen teyze ? ''diye sordu. annem '' yook o erkenden çıktı ben de anlamadım neden bu kadar erken çıktığını ''dedi bize . o sırada berk anlamıştı neden erken çıktığını henüz bu olayı kimseye anlatmaamıştık çünkü..
annem '' siz biliyor musunuz neden böyle davrandığını ?'' diye sordu.
mine '' hayır ''dedikten sonra mine,can , ve berk okula geç kalmamak için okula doğru yürümeye başlayacaklardı ki , bir kişi yoktu , o kişi berk 'ti . can ve mine berk'i yanlarında göremeyince '' nerde bu çocuk bir kişi daha kaybettik n'oluyor?'' dedi mine ve can.
can '' bu işin içinde bir gariplik var ama ne olduğu eninde sonunda çıkar , okula bir gidelimde..''dedi ve okula doğru yürümeye başladılar...
ben okula sonunda varmıştım , önce nereye gideceğimi şaşırdım sanki okulumu daha yeni görüyormuş gibi . ''önce sınıfa gidim en iyisi ''dedikten sonra çantamı bırakmak için sınıfa dogru ilerledim okulun bahçesinden.tam kapıdan içeri girecektim ki ( maalesef ) kerem beni yakaladı .
''merhaba buket naber ?'' dedi .
ben aceleci bir tavırla '' iyi sen ?'' diye sordum , kerem '' iyiyim teşekkürler . n'oldu acelen varmış gibi görünüyorsun .''dedi , aslında evet acelem vardı ama '' yoo acelem yok ''dedim . bu çocuğun konuşmayı bırakacak bir tipi yoktu . .. '' ee.. ne zaman ders çalışacağız ? ''diye sordu kerem . ben '' ne ders mi? ''dedim , ''evet hatırlamıyor musun hani söylemiştin ya bana ders çalıştır beni demiştin''dedi ,
ben '' aa. evet hatırladım bir ara konuşuruz .''dedim ve berk 'lerin geleceğini düşünerek ''neyse sonra görüşürüz kerem ''dedim ve sonunda sınıfa doğru ilerlemeye başladım , sınıfa geldikten sonra çantamı tam sıraya koyacakken birisi omuzuma dokundu , o irkilmeyle birlikte arkamı döndüm ve omuzuma dokunanın berk olduğunu gördüm .
içimden '' oh may god !!! dedim , ingilizcem çok iyidirde ...
sırıtarak berk'e döndüm ve '' sen miiydin , merhaba berk ''dedim , ne yapacağımı bilemediğim için ordan kaçmayı denedim (ah ne salağım ben) ama berk kolumdan yakaladı ve beni kendine çekti, ve sınıfın ortasında beni öptü . o sırada mine ve can 'da içeriye girmişti ,yani onlarda görmüştü. berk beni öptükten sonra '' lütfen benden kaçma , seni seviyorum ''dedi.
ben cesaretimi topladım ve '' bende seni seviyorum hem de seni gördüğümden berii'' dedim . ne oluyordu bana cesaret fırtınası yaşıyordum...
mine ve can bizi öyle görünce biraz şaşırmışlardı , ve '' oooo !!!'' diye bağırdılar.
mine içinden '' oh sonunda birbirlerine aşık olduklarını itiraf ettiler , yoksa ben edecektim hahaha..'' dedi , bize döndüler ve '' kanka açıldınız birbirinize hı ''dedi. berk sadece can ' a bakmakla yetindi.
ben hala olayın şokundan kendimi atamamıştım.
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ AŞIKLAR
Novela Juvenil-Gençliğimizin en heyecanlı dönemiydi bu! ©Tüm hakları saklıdır...