Karamaşık duygularrr ...

451 39 10
                                    

  BU KAÇ GÜNDEN SONRA BENCE AY NEYSE.. İLK DEFA YAZIYORUM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ . İYİ OKUMALAR ARKADAŞLARRR :D:D:D:D::D:D

ben ve kerem kahvaltı edebileceğimiz uygun bir yer bulduktan sonra yemek için sipariş verdik. kerem, ''ortayı donatın lütfen ''dedi. garson ''tamam''dedikten sonra iparişlerimizi getirmek için gitti. ben '' çok fazla bir şeye gerek yoktu .''dedim

ama kerem '' olmaz Buket , bu ilk beraber kahvaltımız güzel olamsını istiyorum .''dedi. ''tamam teşekkürler .''dedim , başka bir şey diyemeden. ''bir şey değil. '' dedi ve beraber siparişlerimizin gelmesini bekledik.

Berk bizi bir arabanın arkasından izliyordu. iççinden ''seni seven benim o değil . hala bunu anlayamayacak kadar salaksın değil mi Buket??? ''dedi ve izlemeye devam etti...

garson '' başka bir isteğiniz var mı?''diye sordu. daha ne olabilirdi ki .kerem ''yok teşekkürler''dedikten sonra gitti. kavaltımızı yapmaya başladık , çok acıkmıştım. tabağımdaki yemekleri bitirmiştim bile ,henüz kerem bitirememişti. benim bitirdiğimi görünce o da yemeyi kesti. bana ''güzel miydi?'' dedi.

ben ^''evet çok güzeldi'' . kerem kafasını sallayarak '' beğenmmene svindim . ''dedi. saatte hiçilerlememişti sanki daha 1.00 'di. Kerem , garsonu çağırarak hesbı istedi. hesap büyüktü galiba ,yani bence ,kerem' e baraber ödeyelim mi ? diye sordum .

kerem '' yok olmaz ,ben öderim . ''dedikten sonra hesabı ödedi ve bben '' kahvaltı , benim için çok güzeldi. beni davet ettiğin için çok teşekkür ederim . ''dedim . kerem ''önemli değil .ne zaman istersen yine getiririm seni. ''dedi. ben sadece ona gülümsedim. kerem ''istersen kalkalım''diye sordu.ben " tamam olur. " diye yanıt verdim. 

Berk, bizi takip ettiği sırada içinden kendi kendine konuşmaya başladı. "Ben, bir kız için neden bu kadar çaba sarfediyorum ki, peşimde dolanan bir sürü kız var. Tamam belki buketin kalbimdeki yeri tüm kızlardan ayrı, ama o beni değil keremi tercih etti. " burda biraz duraksadı ve tekrar devam ederek " aaahh! Ne zamandan beri bu kadar bencil ve kabadayı bir çocuğa dönüştüm ben , kendimi toparlamalıyım .yoksa kendimi kaybedeceğim.hemen burdan gitmem lazım ''dedikten sonra arkasına bakmadan yürümeye başladı.

 ben oturmuş ayakta bekleyen kerem'e bakıyordum , o da bana bakıyordu . ''ne oldu?''dedim.

 ''ee hani kalk mıyor muyuz?''diye sordu.ben '' affedersın ,bir şeye dalmış olmalıyım .neyse hadi gidelim . ''Dedim. ''tamam''dedikten sonra kalktık.ben ''nereye gideceğiz şimdi ? ders saatine daha var. ''.

  ''bizim eve gidelim istiyorsan ''diye sordu. Aslında sadece eve gitmek istiyordum.ama sanırım kafamı dağıtmam için güzel bir yer olur , kerem'lerin yeri. ''tamam olur ''dedim ve onların evlerine doğru yürümeye başladık.evleri yakındı buraya.  hemen vardık. yine o şahşalı evlerinin önüne gelmiştik.içeri girdiğimde hiç bir ses yoktu.''evde kimse yok mu ?''diye sordum..

 ''yok ,annem ve babam yurtdışında ben teyzemle yaşıyorum şu anda ''dedi.

   ''peki ne zaman gelecekler 'diiye sordum. ''şimdi gelmez onlar , 1-2 ay sonra veya daha fazla işte...Zaten yüzlerini pek gördüğüm yok.''dedi.

 ben üzgün bir sesle '' hmmm.. neden gelmiiyorlar peki ?''diye sordum, ama keşke sormasaydım diye düşündüm. kerem ,sinirli bir şekilde hafif bağırdı '' bilmiyorum buket , ne zaman gelirlerse gelirler ''dedi ve mutfağa doğru gitti, gözleri dolmuştu.

ben bu soruyu  sorduğuma pişman olmuş bir şekilde dışarıda parlayan havuzun olduğu yere yöneldim. kerem 'in yalnız kalmaya ihtiyacı olduğunu düşünerek onun yanına gitmedim. giderken mine ve can 'ın ne haltlar karıştırdığını  henüz bulamadığımaklıma geldi.

 acaba nerdeler şimdi ? diye sordum kendi kendime . neyse bulurum sonuçta dediğim sırada , kerem arkamda belirdi . birden irkildim.

 elinde içkiye benzer bir şey vardı...yanılmışım bu elma suyuymuş .bana verdi ve '' söylediklerim için özür dilerim. içim dolmuştu , bir an da sana patladım.''dedi. ''yok önemlid değil  . seni anlıyorum . ''dedim. kerem '' seninde mi ailen sürekli gezior ?''diye sordu.

  ''yok , çok fazla değil ama aylara göre değişiyor . özellikle de bu aylarda çok geziyorlar aslında.''dedim. havuzun önündeki oturağı işaret etti. beraber oturduk. elimdeki elma suyunu içerken .'' aslında hayatlarımız bir bakıma aynı ha !''dedi. olabilir belki aynıydı. ,belki de değildi.

 kafamı bilmem anlamında salladım. bir süre sessizce oturduk... 

 kerem, sessizliği bozarak ''şey..buket ..''dedi. amadevamını getirmemişti.''efendim kerem ,''dedim . ''neyse boşver ''dedi. ''ya söyle lütfen ''diye ısrar ettim. ''şey.. ''dedi  yine ''evet ''dedim. 

   ''sen ve berk , dedi. öyle deyince , biraz geri çekildim. hiçbir şey söylememe izin vermeden devam etti '' sen ve berk'in arasında bir şey mi var ?''diye sordu.  neden soruordu ki bunları. hem de tam şu zaamanda . ne kadar  sessiz kalmak istesemde kerem'in bu bakışları bana söylemem gerektiğini  söylüyordu.

  ''ya aslında vardı ,ama şimdi yok.''dedim saçmasapan  bir şekilde .''nasıl yani ''diye sordu haklı olarak.'' şey.. şöyle söyleyeyim eskiden ,yani ilk tanıştığımızdan beri ona karşı bir şeyler hissediyordum  ama sonra ..''dedikten sonra duraksadım. kerem '' sonra ne..?'' dedi.

 ben konuyu değiştirmek istiyordum , bu yüzden  ''neyse boşver ya.''dedim. 

 kerem , konuşmak istemediğimi anlayınca ısrar etmedi .''tamam ''dedi ama bunun nedenini çok merk ettiğinden emindim. bir süre havuzu izledik boş boş.  saat 03:00 olmuştu bile yani ders çalışma vaktiydi. 

 sessizliği bozdum ve kolumdaki saati bakarak ''saat 3 olmuş hadi şimdi ders zamanı ''diyerek kerem 'in kolundan salona doğru çekişirdim. ortam biraz yumuşamıştı. 

        BERK

evde ailemle beraber olamama rağmen kendimi en yanlız hisseden kişi sadece ben miyim ?off kafam çok karışık ...............

 salona geldiğimizde kerem'' sen buraada bekle ben kitapları getireyim.''dedi. ben  'tamam''deikten sonra gitti. o gelene kadar biraz oturdum. sonra aklıma berk'le aşadığımız olaylar geldi.o günler ne kadar da güzeldi. başım ağrımaya başlamıştı. 

 sanırım eve gitmem lazımdı.kerem salona geldiğinde onun yanına doğru gttim.elinde matematik kitaplarıyla gelmişti.benim onun yanına geldiğimi görünce duraksayrak gelmeye başladı. onun yanına vardığımda ''kerem gerçekten çok üzgünüm ama benim gitmem lazım.''dedim

  kerem ''ne ?neden peki?daha yenı gelmiştin. hem daha ders çalışacağız''dedi telaşlı sesıyle. ben ''tamam ama kendimi pek iyi hissetmiyorum.daha sonra çalışırız ,olmaz mı lütfen ?'' .

  ''tamam ,seni zorlayamam ''dedikten sonra beni kapıya kadar yolcu etti. 

 giderken ''gerçekten çok teşekkür ederim ,her şey için ve kusura bakma .''dedim. kerem '' önemli değil, ''dedi ve kapısını kapatarak içeri girdi. üzgün görünüyordu. ben ,yolda giderken gözyaşlarımı zorla tutuyordum. ama bu ne kerem ne de berk içindi. hayatımda olan büyük değişikliğin sonuçları içindi. 

 kendimi , olanları düşündükçe daha kötü hissetmeye başladım. bu yüzden evimizin karşısında bulunan sahile doğru yürümeye başladım. vardığımda sahildeki kumların üstüne oturdum. denizdeki dalgalar çok güzeldi. saçlarımın uçuştuğunu hissedebiliyordum.

   bu bana daha iyi geliyordu. sanırım baş ağrımda  geçmeye başlamıştı ,buna eminim. hava da biraz soğuyordu sanki. ya da hafif bir esintiydi. kumların üstüne uzanmış kafamı dinliyordum , bu daha iyi geliyordu. 

 gözlerimi kapatıp benliğimi dinlemeye başladım .. bir süre sonra yanımda bir esinti  farkederek gözlerimi açtım ve kalktım. BU BERK'Tİ . bana bakıyordu. NE ZAMANDAN BERİ YANIMDAYDI....

GENÇ AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin