Sınıfta öylece öğretmenimizin gelmesini bekliyorduk...
Aradan zaman geçtikten sonra öğretmenimiz içeri geldi. Ben ve Berk yan yana oturuyorduk. (Her zaman ki gibi ) bana hiç bakmıyordu . Hiç ilgilenmiyordu taaki Kerem 'le geçen geziden sonra galiba ona karşı bir şeyler hissettiğimi zannediyordu.
Ama aksıne hiç öyle bir şey yoktu.
Neyse dersimiz matematikti ve pek hoşlanmadığım bir dersti bu ders. Öğretmenimiz sorular sormaya başladı , biraz süre verdi çözmemiz için ama Kerem sanırım matematik konusunda pek bir akıllıydı. Çünkü , öğretmenimiz ne sorarsa o anda çözermişcesine hızlı çözüyordu.
Bu durum Berk'in pekte hoşuna gitmiyordu , çünkü ben ona '' Sanırım matematik konusunda çok iyisin bir ara beni çalıştırmanı isterim doğrusu benim ki pek iyi değilde. ''demiştim.
Kerem '' Evet matematiğim iyidir , ayrıca seni çalıştırmayı bende çok isterim .''demişti.
Berk araya girerek '' Ben de seni çalıştırabilirim Buket '' dedi.
Ben '' Senin matematiğin iyi mi ?'' diye sordum .Mine ve Can arkadan gülüyorlardı. Mine '' ah ah , bu bir aşkın başlangıcı ama kıskanç bir aşkın tabii ki .'' dedi Can 'a.
Berk biraz geveledi '' Yanii .. Kerem'in ki kadar olmassa da iyi .''dedi.
Kerem girdi araya ve '' İstediğin zaman söyle ben size seni çalıştırmaya gelirim sen merak etme .'' dedi.
'' Olur .'' diye yanıtladım.
Bu sefe Bek kendinden geçmişti ve ''Ben sana daha iyi öğretirim Buket '' diye hafif bağırdı.Ben biraz korkmuştum '' Tamam Berk niye bağırıyorsun ?'' dedim hafif titreyen bir ses tonuyla.
'' Affedersin birden çıktı ağzımdan ''
'' Tamam önemli değil. ''dedim. zil çalmıştı , eve gitmek için sınıftan çıktık ...
Kerem beni bir kenara çekti , ve bana '' Bugün bir işin var mı ?''diye sordu. O sırada Berk 'te hemen arkamıza geldi sanırım bizi duyuyordu. Ben '' Neden sordun ? '' dedim .
Kerem ''Hiç belki bir şeyler yaparız , seni çalıştıracağım ya onun hakkında konuşuruz filan .''dedi.Ben '' Bilmiyorum aslında bugün bir işim var. Daha sonra konuşuruz .'' dedim.Berk ,yanımızdan ayrılmıştı. Mine ve Can'ın yanına gitmişti.
Kerem tekrar bana dönerek '' Ne işin var ?''dedi.Ben '' Bu seni ilgilendirmez , ''dedim ve oradan ayrıldım.
Berk 'in yanına gittim.
'' Bugün bir işin var mı ?'' diye sordum .
'' Evet var .''dedi sinirli bir sesle .
'' Tamam ''dedim. Çünkü ısrar edersem tartışabilirdik.Mine 'in yanına gittim Can'a '' Bir dakika bizi yalnız bırakır mısın ?''diye sordum .
Can''Tamam ''dedi ve Berk 'in yanına gitti.
Mine 'ye '' Berk neden bu kadar sinirli görünüyor , biliyor musun ?'' diye sordum.
Mine ''Bilmiyorum ama bir tahminim var. ''dedi.
'' Ne peki ?'' diye ekledim.
'' Belli ki seni kıskanıyor Buket'ciğim . ''dediğinde biraz şaşırmıştım açıkcası.Neden kıskanıyor diye düşünmeye başladım .
Mine '' Yani seni Kerem'den kıskanıyor.'' diye ekledi .
Ben '' Niye kıskanıyor , ben onu sevmiyorum ki hem o daha yeni sınıfımıza geldi , tamam yakışıklı olabilir ama ben Berk 'ten hoşlanıyordum , belki ona kendimi açamamış olabilirim , ama bu ondan hoşlanmadığım anlamına da gelmezdi . Yani kıskanmasını gerektirecek bir şey yok ! '' dedim. Uzun bir konuşma yapmıştım.İlk defa bu kadar uzun konuştuğumu farkettim.
Ekleyerek '' Zaten Kerem bana sadece ders çalıştıracak başka bir şey yapmayacak . '' dedim .
Mine bana şaşkın şaşkın bakıyordu , sanırım o da benim ilk defa bu kadar uzun ve açıklayıcı cümlelerim karşısında donakalmıştı.
....
Mine '' Şekerim , erkekler böyledir. Bir kıza aşık oldu mu başka bir erkeğin aranıza girmesini de istemez . yani Berk 'in seni kıskanması normal bir şey .'' dedi. Aşk uzmanı gibi konuşmuştu.
Ben '' Anladım , ama Berk'in bendehoşlandığını da nerden çıkardın ? '' diye sordum.
'' Yani bu benim bir tahminim bende bilmiyorum ama. Görmüyor musun ? Sen Kerem 'le konuşurken ki haline bir bak. Sinirden kendi kendini yiyecek gibi oluyor . '' dedi.
Benim yüzüme bir tebessüm gelmişti.
Mine ye '' Teşekkür ederim canım arkadaşım. '' dedim ve ekleyerek '' Sen ve Can çıkıyorsunuz değil mi?'' diye sordum.
Bana '' Evet iki gün önce bana çıkma teklifi etti ''dedi.
Bende '' Ciddi misin? Ve benim bundan şimdi mi haberim oluyor ? Ama senin adına çok sevindim .''dedim.
"Kusura bakma Buket'ciğim ama sen çok meşguldün. Özür dilerim. " dedi."Tamam bir daha olmasın lütfen."dedim ona gülümseyerek.
"Peki. " demişti...
eve varmıştık , Berk yine bana hiç bakmıyordu ama '' Görüşürüz Buket '' dediğini duymuştum.
Ben de '' Görüşürüz ''dedim.
Can ve Mine 'ye de '' Görüşürüz ''dedim ve eve doğru ilerlemeye başladım .Kapıyı açtım içeri girdiğmde annem ve babam eve gelmişti , bana '' Hoşgeldin kızım '' dediler. Ben büyük bir sevinçle annem ve babama sarıldım hiç bir haber vermeden gelmeleri. Beni çok mutlu etmişti her şeye rağmen. Onları çok özlemiştim. çünkü Berk 'le geçen bu gergin sohbetten sonra kendimi daha iyi hissediyordum.
Odama çıkıp üstümü değiştirdim annem ve babamla biraz sohbet etmeye başladım . ''Orası nasıldı . neler yaptınız Ankara' da? ''gibi sorular sormaya başladım .
Akşam olmuştu ...
Annem yemek hazırladı . Yemeğimizi de yedikten sonra saat bayağı bir geç olmuştu .Okula geç gitmemek için hemen yatağıma gitmeden önce annem ve babama '' İyi geceler. ''dedim . Ardından odama gittim ve yatağıma uzanarak yatmaya çalıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ AŞIKLAR
Roman pour Adolescents-Gençliğimizin en heyecanlı dönemiydi bu! ©Tüm hakları saklıdır...