Bu halime hala inanamıyordum , ne , nasıl , ne ooldu?? hala kafamda bu sorular dönüp dururyordu . Berk , yanımda yatmış uyuyordu. Ona bakıp onu ne kadar sevdiğimi yine kendime kanıtlamış oldum .
Ben uyandığım halde o nasıl uyuyordu , sonuçta o erkek. Onu yakasından tuttuğum gibi çekiştirmeye başladım . -o da bunun cezası - ...
Tepkisine sadece gülmekle yetindim . -hatta kahkaha bile atmış olabilirim- . Hey , bir dakika nerede bu çocuk , tavana baktığım için onu görememiştim . yatağın yanında bir kafa gördüm. yukarı kaldırmıştı kendini . Bu Berk'ti. nasıl oraya gitti bu çocuk ? Ah doğru ya , onu sarsmamın sonucunda yere düştü değil mi? ahahaha..
''Neler oluyor , ?''dedi , Berk . UYKULU görünüyordu .
ben '' bir şey yok , sadece seni uyandırmak istedim.Ama biraz abartmış olabilirim.''dedim . '' Yere düşmem senin yüzünden mi ? ''diye sordu .. Hafiften sinirlenmeye mi başlamıştı bu çocuk .. ?
'' şey...evet kusura bakma . Kızacağını düşünemedim .Yoksa yapmazdım ''dedim , hafif ağlamaklı çıkan sesimle. '' evet , kızdım . Güzel uykumdan , nasıl kaldırırsın beni? ''dedi...
'' özür dilerim Berk.''dedim.
Üstüme yürümeye başladı , bense yatağın üstüne battaniyeyi yavaş yavaş üstüme çekmeye. Ve birden üstüme atladı ve beni öpmeye başladı. Öpmeyi kestiğinde '' Ben sana nasıl kızabilirim , bebeğim .''dediğinde yüzümdeki gülümseme daha da çoğalmaya başlamıştı.
'' ya ben de bir an beni öldüreceksin zannettim .''derken ,beni öpmesine karşılık verdim .
Durduğumuz sırada , bana bakan gözlerinin esiri altında kaldığımı hissettim sanki. Bir dakika ! Bugün okul yok muydu ? Bunları yaşarken olan biten her şeyi unutmuş olmalıyım . Berk'e dönerek '' tekrar okula dönmeliyiz . Bizi merak etmişlerdir. ''dedim .
Berk '' biraz daha kalsak olmaz mı ? ''diye sordu.
ben ''hayır Berk olmaz hadi gidelim . ''dedikten sonra hazırlanmaya başladık , tek tek banyoda duşumuzu da aldıktan sonra , Berk'in istediği arabasının buraya gelmesini bekledik.
***********************************
Arabası geldikten sonra , arka koltuğa ben , ön koltuğa Berk ve direksiyonun başında da şöför vardı .... Ben yolu izliyordum . Bir süre sonra Berk ve benim telefonumun çaldığını fark ettim . İkimizde beraber , birbirimize baktık. Ve ardından da telefona ..
''Alo ''dedik , beraber.
Beni, Mine .. Berk'i , Can aramıştı.
Mine '' nerelerdesiniz siz ? dünden beri bir haber alamıyoruz zaten. Korkuttunuz telefonununuzu da açmayınca bir şey oldu diye endişelendik . Ya Buket orda mısın? '' diye söylenmeye başladı.
Bu kız hep böyleydi zaten . Başladı mı durduramıyor bir türlü kendini. ben '' Mine 'ciğim sakin ol . İyiyiz ''dedim . Mine ''iyiyiz derken?''dedi , şaşkınlık ifadesini belirterek.
''Ben ve Berk , beraberdik dünden beri .'' dediğim anda , Mine 'nin çığlığının kulağımda nasıl yankılandığını hatırlayamıyordum bile.
'' Ne diyorsun sen Buket ? ciddi misin? Ah inanamıyorum ''dedi.
Ben '' evet tatlım , beni her ne kadar zorla buraya getirmiş olsa da ona kızamadım bir türlü . Ve son olarak da barıştık işte böyle'' dedim ..
Mine '' zorla mı getirdi? Bana bak Buket , buraya geldiğinde her şeyi en ince ayrınıtısına kadar anlatıyorsun yoksa seni... hey geleceksiniz değil mi buraya ?''diye sordu , cümlesini yarıda keserek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ AŞIKLAR
Roman pour Adolescents-Gençliğimizin en heyecanlı dönemiydi bu! ©Tüm hakları saklıdır...