Seni Hala Seviyorum <3

508 48 24
                                    

yerimden doğrularak ayağa kalktım. berk, hala bana bakıyordu. ''sen ne arıyorsun burada ?''diye sordum .devam ederek ''yoksa beni mi takip ediyordun?''dedim.

berk'' hayır seni takip etmiyordum. sadece tesadüfen karşılaştık o kadar. ''dedi. '' buna inanmam biraz zor olacak yaşadığımız o kadar şeyden sonra ama neyse ...''dedim . berk ''ister inan ister inanma buket ,sen bilirsin. ama seni burda görmem iyi oldu ,aslında sana söylemem gereken şeyler vardı. '' dedi.

söyleyeceği şeeyleri merak ediyordum, ama bu umrumda değildi artık. ''her ne söyleyeceksen sonra söylersın berk benim gitmem lazım . ''dedikten sonra eve doğru koşmaya başladım , gözyaşlarım birer biere dökülürken gözlerimden. berk ,sadce arkamdan ;''buket dur !'' demekle yetinmişti. ben,beni durduracağını düşünmüştüm ama bnu yapmadı. demekki ben onun için hiçbir şey ifade etmiyormuşum. ne kadar salağım. eve vardığımda anahtarımı cebimden çıkarıp eve girdim.

salona girdimm ve kendimi koltuğa attım. ağlamayı bıraktığımda mine 'yi aradım. ve buraya gelip gelmeyeceğini sordum. mine''tamam geliorum .''dedi.

Onu beklemeye başladım. Bir süre sonra kapı zili çaldı, kendimi toparladıktan sonra kapıyı açtım. " hoşgeldin mine " dedim." Hoşbulduk canım. " dedi.içeriye girdikten sonra " telefonda sesin hiç iyi gelmiyordu bir şey mi oldu? iye sordu. Aslında söylemek istemiyordum ama gözümden akan iki damla yaş buna engel oldu.

Mine " buket ağlıyor musun sen ?" Diye sordu. Ben " yoo "dedim , kafamı başka yöne çevirerek . Mine" ağlıyorsun sen " dedi eliyle kafamı kendisine çevirerek." N' oldu? Çabuk anlatacaksın. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar bilmek istiyorum. " dedi. Ben, mecburiyetten " tamam " dedim.

Devam ederek olayı anlattım. Bitirdikten sonra mine" çok üzüldüm , buket. Yalnız berk' in hiç bir şey yapamadığına inanamadım." Dedikten sonra devam ederek " hepsi bizim yüzümüzden oldu galiba çok üzgünüm buket.." dediğinde ona şaşkın şaşkın baktım. " sizin yüzünüzden mi? " diye sordum.mine" evet can ve benim sizin için yaptığımız plandan dolayı. Geri tepti ve her şey olmayacak bir hâl aldı. Biz işe yarar zannettik ama..." dedikten

sonra sustu. " ne planı ?" Dediğimde bana her şeyi anlatmaya başladı.

Bitirir bitirmez nasıl böyle bir şey yaparsınız mine? Zaten başından beri bir şeyler karıştırdığınız belliydi. Demek ki buymuş. " dedim kızgın çıkan sesimle. " çok üzgünüm buket. N' olur beni affet. " dedi. " tamam, mine her şey oldu bitti zaten. Yalnız bir daha bize söylemeden bir şey yapmaya kalkışmayın. Gördünüz işte sonucunu.. " dedim. Mine" tamam buket söz bir daha böyle bir şey yapmayacağız

." Dedikten sonra bana sarıldı.

Bende ona sarıldım, o benim en iyi arkadaşımdı. En kötü anlarımda bile - yani şimdiki halim gibi- hep mine yanımdaydı. Ona kızamadımda doğru düzgün. :) mine bana bakarak " ee.. yarın okula geleceksin değil mi buket? " diye sordu. Ben " bilmiyorum mine. Bu olanlardan sonra birde kendimi de pek iyi hissetmiyorum zaten. Ama herhalde gelirim." Dedim.

Mine " tamam canım " dedikten sonra mine' ye bir telefon geldi, konuştuktan sonra "

benim hemen gitmem lazım kusura bakma buket. " dedi telaşlı sesiyle . Ben " dur! Ne oldu? " diye sordum ilerleyen mine' nin arkasından. Mine " sonra anlatırım. Yarın okula gel tamam mı? Hadi görüşürüz " dedi kapıyı kapatırken. " tamam da ne bu telaş " dedim, kendi kendime. Neyse...

YARIN ( OKUL SABAHI.. )

Sabahın güneş ışınları sadece benim yüzüme mi geliyordu?? Güneşin yüzümdeki parlaklığını hissedebiliyordum. Bugün biraz buruk biraz da sevinçliydim nedenini bilmiyordum. Dünkü halimden sonra bu uyku çok iyi gelmişti.okula gitmek için hazırdım. Hazırlandığım sırada kapının çaldığını farkettim. Hemen üstümü giyip " mine' dir, herhalde. " diyerek odamdan çıktım. Aşşağıya indikten sonra kapının önünde durarak biraz saçımı düzelttim.

Daha sonra kapıyı açtım. Kapıyı açar açmaz kolumda bir el hissettim, çok sert tutuyordu kolumu. Henüz yüzüne bakamamıştım elini kolumdan çekmeye çalışırken. Yüzüne baktığımda kolumu çekiştiren kişinin Berk olduğunu gördum." N'apıyorsun sen ya? " diye bağırırken. " sus konuşma benimle gelmen gerekiyor anladın mı? " dedi. Ben " hayır anlamadım. Beni hemen yere bırak tamam mı?" Dediğim sırada berk " sen susmayacaksın değil mi? " dedi ve beni kucağına aldı. " ya indirsene beni. Berk. Ne istiyorsun benden? " dedim . " biraz susmanı " dedi.

Burda hiç kimse yok muydu? Beni şu salağın elinden kurtaracak.bugünde sokakta hiç kimseyi göremiyordum, tam da yeriydi yani offf. !! " bıraksana beni berk. Okul var okulda konuşuruz ne konuşacaksan. " dedim acıklı çıkan sesimle. Karşılıkta veremiyordum, çok sıkı tutmuştu beni. " bari nereye gideceğimizi söyle!! " dedim. Berk " gittiğimizde görürsün " deyince " kucağından indirsene beni " dedim bağırarak. " olmaz " dedi. Bende mecburen beklemeye başladım.

Gideceğimiz yer bayağı uzaktı galiba ... ...... ....

Berk, sonunda gidecegimiz yere vardığımızı söylediğinde ben uyuyakalmıştım. Burası bir çiftlikti. Bizden başka kimsenin olmadığı bir çiftlik. Beni aşşağı indirdiği sırada yatak odasındaydık ve ben hemen uyanmıştım. Gözlerimi açtığımda yatağın üstünde berk' in bana baktığını gördüm. Yerimden doğrulduğimda saate baktım. Saat 12' ye geliyordu. " beni hemen eve gotürür müsün lütfen." Dedim. Berk, bana başka bir soruyla karşılık verdi." Beni hala seviyor musun? " diye sordu. Ben " ne? " dedim. " soru bence çok açık buket. Soruma cevap verir misin? " diye sordu.

Ne diyeceğimi bilemiyordum. Gerçegi mi söylesem yoksa yalan mı söylesem. Ne alakaydı bu soru şimdi??. " hayır" dedim. En iyisi. Berk beni boynumdan kavrayarak yatağın üstünde burnumuzun arasında 1 santim boşluk kalacak şekilde yaklaşmışti. Ağzından çıkan nane kokusu içime kadar işledi. " bana doğruyu söyle buket. " dedi. Bu kadar yakınken nasıl diyebilirdim." E.." dediğim sırada dudaklarıma yapıştı. 1 dakika boyunca öptü beni. Karşılık vermek istesemde kalbim buna izin vermiyordu.

Berk, bıraktığında " ben seni hala seviyorum " dedi. Ben " bende berk " dedim. Bu olanlar aman allahım.

İŞTE YB ' ÜM UMARIM BEGENMİŞSİNİZDİR. YORUMLARINIZI VE VOTELRRİNİZİ EKSİK ETMEYİN LTFN....

GENÇ AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin