...
Bakıyordum da bana en çok bakan kızlar arasındaki kişi cadı kız Irmak'tı. Bu kız benden ne istiyordu, anlayamadım...
Berk'e döndüm ve '' Neden herkes buraya bakıyor ?(özellikle de kızlar)'' biraz utanmıştım.
Berk ''Bilmiyorum ve bu da beni ilgilendirmez '' dedi. Daha sonra okul kapısına doğru ilerlemeye başladık . Tam içeri girecektik ki yanımıza Irmak ve yandaşları geldi (Sevgi ve Ela ).Irmak '' merhaba Berk'ciğim nasılsın?''dedi. O sırada ben kendi kendime; yoksa Berk ve Irmak'ın arasında bir şey mi vardı?? Ama neyse ki, o sırada Berk'ten gelen cevapla tekrar ayıldım ve '' İyiyim teşekkür ederim ama şu anda meşgulum gördüğün gibi sınıfa gidiyoruz hoşçakal '' dedi Irmak' ın yüzü biraz düştü ama peşimizden geldi. '' Tatilin nasıl geçti, güzel miydi?? ''diye sormaya başladı. Ama Berk, onu pek de dinlemişe benzemiyordu...
Ben Berk'e dönerek ''İstersen önce Irmak'ın sorularını cevapla yoksa pek peşini bırakacağa benzemiyor'' dedim. Berk'te bana '' Boşver '' deyince öylece ilerlemeye devam ettik hala peşimizdeydi.
Buket
O 'nun Berk'e olan takıntısı bende olsaydı eminim şu anda ben bile kendimden nefret edebilirdim sanırım . Ona bakınca kendimi cennette hisseder gibi oluyordum galiba bu şey tüm kızlar üstünde vardı.biraz kıskanıyordum. Ama bunun kimseye faydası yoktu en iyisi kimseye bir şey belli etmemekti. En iyi arkadaşı Can'a da böyle yapıyordular ama Berk'in ki kadar değildi galiba.
Arkamızda yürüyen Can ve Mine de Irmak'a öylece bakıyordular. Yılışık şey...
Bir süre sonra artık sabrı taşan Mine Irmak 'ın ve yandaşlarının önüne geçerek '' Yeter artık Irmak okulun ilk gününde de kötü şeyler olmasını istemiyorum. '' dedi, bunu gören Can '' Tamam boşver onlar öylece konuşsunlar. '' diyerek biraz gülümsedi Mine 'yi sakinleştirmek adına.
Irmak'ta sonunda peşimizi bırkmıştı. Her ne kadar belli etmesemde buna çok sevindiğim gözlerimden okunabilirdi. Sınıfa girdik çantalarımızı bırakıp tekrar dışarı çıktık. Ardından Berk '' Bir şey istiyor musun ? ''dedi. Ben anlamadım daha sonra'' Yani kantinden'' diye ekleyince anladım. Sanırım biraz saflığımdan dolayı da benimle vakit geçiriyordu. Ben '' Bir su iyi olur aslında '' dedim biraz utanarak. Berk '' tamam ben ve Can gidelim siz burda bekleyin'' dedi.
Ben de''tamam ''diye yanıtladım.Onlar gittiler... ben ve Mine başbaşa kalmıştık bana dönerek '' Bence bu çocuk senden hoşanıyor'' deyince kalbim küt küt atmaya başladı. Ben de kekeleyerek '' Saaa saç-ma-lama ben kim o kim o popüler bense ... '' dedim.
Buket
O sırada yanımıza gelen üç çocuk vardı bunlar parkta bize laf atan çocuklardı. Onlardan o kadar nefret ettim ki galiba üstlerine atlayıp saçlarını yolmak istedim sonra saçma bir fikir olduğunu anlayınca boşver dedim kendi kendime.
yanımıza gelen ege ( liderleri Ege, diğerleri ise Sinan ve Murat 'tı.) '' vay vay vay kimleri görüyorum ''dedi . Yanlarında Irmak ve yandaşları da vardı. Daha biz bir şey söyleyemeden Berk ve Can da yanımıza geldi ''Ne oluyor burda?''dedi. Berk . Ben ''yok bir şey ''deyince araya yine Ege girdi ve '' Okulumuzun popüler çocuğu da burdaymış. Bak sen.. ''deyince Berk biraz sinirlenmişti ben onu yatıştırmak için '' Gel hadi burdan gidelim. '' dedim yine araya giren Ege '' Hadi git seni korkak pislik '' dedi. daha da çok sinirlenen Berk yumruğunu gösterdi ama araya Can girdi ve '' hadi gidelim kanka '' dedi
Sonra ordan uzaklaştık neyse ki Berk biraz sakinleşmişti...Okulun ilk gününde böyle şeyler olması pekte güzel bir şey değildi ve benim alışık olduğum birşey de değildi ayrıca benim yüzümden Berk'in ilk günden okuldan uzakaştırılmasını istemem diye düşündüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ AŞIKLAR
Jugendliteratur-Gençliğimizin en heyecanlı dönemiydi bu! ©Tüm hakları saklıdır...