parti günü ve İLK ÖPÜCÜK :D

616 40 12
                                    

  Sonunda sabah olmuştu... okula gitmek için giyinmeye başladım... 

 Kapı çalmıştı , gelen iki kişi vardı bunlar Can ve Mine'ydi. Ama Berk neden gelmemişti. Anlamadım                Can ve Mine'ye '' Günaydın çocuklar ''dedim bir ara ağzımı açacaktım ki (Berk'in neden gelmediğini sormak için) yine Can izin vermeden bana '' Berk bugün okula yalnız gitmek istedi , biz de anlamadık neden olduğunu .'' dedi.

   Berk'i merak etmeye başlamıştım .

 Okula gitmek için çantamı aldım ve en hızlı adımlarımla yürümeye başladım , Mine '' Buket biraz yavaş yürür müsün? ''diye sordu. Halbuki hızlı yürümüyordum onlara öyle geliyordu . Sonradan farkına varmıştım ki ,sanırım ben koşmaya başlamıştım .

  Can ve Mine bana yetişmeye çalışıyordu , ama pekte yetişebildikleri söylenemezdi. Bir süre sonra kendime geldim ve durdum. Neler oluyor bana telaşım neydi?
...
  Neyse koşmamdan dolayı okuldan içeri ilk giren ben  olmuştum , daha sonra  Can ve Mine girdi işte...      Okula girer girmez Berk'i ve Kerem 'i gördüm . Kerem bana bakıyordu, yanıma gelecekti galiba .
Bense Berk'e bakıyordum ama o Irmak'ın yanındaydı . İçimdeki kaleler yıkılmaya başlamıştı. Sinir küpüne binecek gibi oldum fakat madem o beni istemiyor ben de Kerem'in yanına giderim diye içimden söylendim.

   Berk kafasını çevirmiş , bana bakmaya başlamıştı. Hala Irmak'ın yanından ayrılmadığını gördükten sonra ben de Kerem'in bana doğru geldiğini gördüm , Berk hala onun yanındaydı .. Benim yanıma geleceğini tahmin etmiştim ama gelmemişti.

     Birinin bana seslendiğini duymamla birlikte ayıldım ve gözlerimi Berk'ten alıp sesin geldiği tarafa doğru yöneldim . Ses Kerem 'den geliyordu. 

   Bana ''  Merhaba Buket .'' dedi. 

  '' Merhaba '' dedim üzgün bir sesle . Sanırım üzgün olduğumu anlamıştı '' N'oldu, üzgün görünüyorsun ?"diye sordu .
Ben '' Yok bir şeyim endişelenmene de gerek yok .'' dedim , ve bir süre sonra kendi kendime '' Neden hesap veriyorum ki ben ona? ''diye düşündükten sonra Can,Kerem ve Mine'nin yanından  ayrılarak sınıfa doğru koştum. Bir ara durup Berk'e baktım. Berk 'in de bana baktığını farkedince, gözlerini benden kaçırmıştı.  

    Mine arkamdan gelmek istedi ama Can ,Mine'nin kolunu tutarak '' Mine , Buket'in yalnız kalmaya ihtiyacı var . bırakalım biraz düşünsün. ''dedi . Mine ''  Tamam ''  dedikten sonra kantine bir şeyler almaya gittiler . 

    Kerem ortada kalmıştı ne olduğunu anlamayan gözlerle bakıyordu herkese... 

 Ben çantamı sınıfa bıraktıktan sonra lavaboya doğru ilerledim , gözlerimdeki yaşlar neredeyse akacaktı ki elimle sildim gözyaşlarımı .  'Benden hoşlandığını sanmıştım . Demekki yanılmışım ' .

    Arkamdan bir tıkırtı sesinin geldiğini duydum bakmak için gittiğimde  gelenin Kerem olduğunu gördüm , arkasından da Berk gelmişti yanıma, ama Kerem 'i görünce gitti.

     Berk

neden yapıyorsun bana bunu Buket? Delirtmek için mi ?  Eğer bunun içinse evet deliriyorum...

  Kerem benim yanıma gelmişti..

 Ve '' Yok senin bugün bir şeyin var bana söylemeyecek misin ? Çok üzgün görünüyorsun '' dedi.  
Ben '' Ya yook bir şeyim , sorup durma lütfen .'' dedim.

Buket

 Eğer yanımda sen olsaydın, şu anda üzgün olmayacaktım Berk . ama sen gidip o kokoş Irmak'ın yanında olmayı seçtin ve şimdi yanımda Kerem var  daha beni tanımıyor bile . Of berk of.

GENÇ AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin