Akadaşlar yeni bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın... umarım beğenirsiniz.
İYİ OKUMALARR :dd (YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN :DD)..
hala koşuyordum...
hızlı koşmam nedeniyle , ayağım taşa takıldı ve yere düştüm ..yere düşmemle birlikte gözümden bir iki damla yaşın düşmesi bir oldu , çünkü dizim ve kolum çok ağrıyordu ( sersem gibi olmuştum.). kendime gelip ayağa kalktığımda dizim ve kolumun kanadığını gördüm.
dizim ve kolum çok ağrıyordu , ama kolum derisi yırtılmış olan dizimin ki kadar değildi.
ayağa kalktığımda hissettiğim acı buydu demek ki.. yürümeye çalıştım, fakat bu benim için çok zaor oldu çünkü ayağım feci şekilde ağrıyordu .
bu sefer kendimi zorlayarak yan tarafımda bulunan sandalyenin üstüne oturdum , dizim ve koluma tekrar baktım .kanayan dizim ve kolum için çantamdan birkaç tane peçete çıkardım . hemen üstlerine koydum.. bir süre böyle bekledim.
kanamaları azalınca çantamda bu gibi durumlar için sakladığım yarabandını çıkardım.
dizim ve koluma yapıştırdım , en azından eve kadar yeterdi. ayağa kalkıp tekrar yürümeyi denedim , bu sefer çok acımıyordu , ilerliyebiliyordum , ama zarzor . keşke destek olabileceğim birileri olsa ( BERK )....
neyseki eve varmama çok az kalmıştı , arkamdan birisi beni dürttü . Mine'ydi bu.
'' n'aber buket n'apıyorsun''dedi. , ben ona şaşkın şaşkın baktım. bu halimi görmemişti herhalde. '' iyiyim sen ? ''dedim , dalgacı bir tavırla. hala görmedi mi bu kız. ''hiç n'olsun ''dedi. aman tranrım bu kız beni öldürecek... onun anlaması için gözlerimle kolum ve dizimi işaret ettim. baktığında ;
'' aa.. buket senin dizin ve koluna ne oldu ?''diye sordu , telaşla... oh! sonunda anladı .biraz geç oldu ama neyse... ben '' merak etme kötü bir şeyim yok koşarken görmediğim bir taşa takıldım. ve böyle oldu. ''dedim. mine ' tamam da neden koşuyordun ? spor olsun diye değildir herhalde çünkü ben senin pek spor yaptığını görmem de ..''dedi , dalga geçermişcesine. Acaba anlatsa mıydım ? Berk'le yaşadığımız olayları...
'' boşver ''dedim. ama mine ısrar edince , ki ısrar yeteneği çok gelişmiş olduğundan :) ve aslında bu olayı anlatmamın belki bana daha iyi geleceğini düşünmemden dolayı anlatayım dedim kendi kendime.. sonuçta ''Derdini anlatmayan derman bulamaz''derler.her neyse... mine'ye dönerek '' tamam mine ama lütfen kimseye söyleme olur mu ?''dedim. mine '' tamam da neyi söylemiyim ?'diye sordu şaşakın bakışlarla..
''ben bugün Berk'le birlikteydim.''dememle mine'nin '' ne ? ne zaman ? ne oldu peki?''gibi sorular yağdırması bir oldu.''öncelikle rica etsem ,eve gitsek ortalık yerde anlatmak istemiyorum.ayrıca dizim ve kolum çok ağrıyor ''dedim. mine 'de ''tamam ''dedikten sonra ben mine 'nin koluna girerek eve doğru gitmeye başladık...
Eve varmıştık , mine kapıyı çaldı ama kimse açmadı , çünkü annemm ve babam evde değillerdi.hala kapıyı çalıyordu, ben mine 'nin elini tutarak '' mine 'ciğim annem ve babam evde değil .boşuna kapıyı çalma.''dedim , evin anahtarını çantamda ararken.. mine '' neden evde değiller ?''diye sordu. ben ' işleri nedeniyle , Amerika 'ya gittiler''dedim hala anahtarı ararken.
mine ''aa.. Amerika mı?''diye sordu.ben ''evet amerika 'dedim. ''vay canına !''dedi.ben birden fırlayarak ''olamaz evin anahtarı yok , kaybolmuş galiba ^''dedim telaşlı bir sesle. mine 'ne , nasıl yani evin anahtarı yok mu şimdi ? her yere baktın mı ?'' dedi.ben '' evet baktım ama bulamadım ''dedim.''iyice bak ''diye tekrarladı Mine. '' baktım ama yok ''dedim , yine telaşlı bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ AŞIKLAR
Teen Fiction-Gençliğimizin en heyecanlı dönemiydi bu! ©Tüm hakları saklıdır...