o şokla birlikte ne yapacağımı bilememiştim , bunu yapabildiğime hala inanamıyordum...
berk hala bana beni seven gözlerle bakıyordu , o bana baktıkça ben kendimi bir farklı hissediyordum.
bana döndü '' ee ne diyordun yapabilir miyiz buket? '' diye sordu . ama ben hala ona bakmakla meşguldum yani onu duymamıştım . tekrar seslendi '' buket ''dedi , ben '' hıh efendim '' dedim . ''eee... ne diyordun benimle çıkar mısın?''diye sordu.
ben uzunca bir düşünmeye çalıştım , galiba yapamayacaktım. yani bana öyle geliyordu... ben okulun ezik kızlarından biriyim ama o ise okulun en popüler erkeği acaba ben de ne buluyordu . okulda onu seven o kadar kız varken ''evet böyle diyorum ama onu hala çok seviyorum '' ama sanırım kendimi buna henüz hazır hissetmiyorum ...
berk eliyle gözümün önünde beni ayıltmak için hareketler yapıyordu , ben sonunda o hareketlerin etkisiyle kendime geldim . bana döndü ;
'' evet seni dinliyorum ..''dedi.
ben üzgün bir şekilde berk'e dönerek ve biraz kekeleyerek '' şey .. berk galiba ben yapamayacağım üzgünüm sen okulun en populer çocuğusun bense ...neyse lütfen beni affet ama olmaz ..:('' dedikten sonra sınıf kapısına doğru ilerleyecekken berk yine kolumdan tutttu ,bana '' ama neden sende bana beni sevdiğini söyledin şimdi neden böyle yapıyorsun buket .''dedi.
ben '' bak berk sen ve ben ayrı dünyaların insanlarıyız , aramızda sınıf farkı var...anlıyor musun? '' dedim. '' hayır buket biz aynı dünyanın insanlarıyız sen yanlış düşünüyorsun , hem kimsenin senin hakkında ne düşündüğü beni ilgilendirmiyor , önemli olan benim ne düşündüğüm değil mi ?''diye sordu bana ...
ben '' tabi kii ama berk ben şimdi yapamam anlamıyor musun ? uzatma lütfen :((''dedikten sonra sınıftan hızlıca uzaklaştım , onu sevdiğim halde .
... mine ve can bize öylece şaşkın bir şekilde bakıyorlardı...
berk çok üzgün görünüyordu ,
berk
beni sevdiğini zannetmiştim , buket ama şunu bil ki ben asla senin peşini bırakmayacağım . biliyorum sen de beni seviyorsun . sadece benimle olmaktan çekiniyorsun. aramızdaki sınıf farkını bahane etmen sana bir şey kazandırmayaacak çünkü ben hala senin peşinde olacağım...
can , bek'in yanına gelerek .: '' üzülme kanka sana kız mı yok ?''dedi ama dediğine biraz pişman olmuştu . çünkü berk '' evet bana başka kız yok hem de buket gibi bir kız anladın mı ? '' dedi sinirli bir sesle . daha sonra o da sınıftan çıktı .
bir kaç kişi dha bu olaya şahit olmuştu . ( ırmağın yandaşlarıydı ).
(...)
bu olay ırmağın yandaşları sayesinde tüm okula çabuk yayılmıştı. en iyisidde ırmağa , ırmak bunu duyunca inanılmaz sevinmişti. zaten duyar duymaz berk 'in yanına gitti ve berk'e '' üzülme berk'ciğim zaten o kız seni hakedecek kadar popüler değildi.''dedi , popülerlik o kadar öönemli miydi ki? ..
berk '' git başımdan ırmak , hem sen nerden duydun bu olayı ?''diye sordu.
ırmak bizi daha da ayırmak için '' buket söyledi , tüm okul bu olayla çalkaalanıyor berk'ciğim ''dedi. berk '' ne buket mi sen ne saçmalıyosun ırmak buket asla böyle bir şey yapmaz .''dedi buket'i korumak için..
ırmak '' ama ben ne yapablirim berk'ciğim o dedi herkese ''dedi sinsi gülümsemesini ekledi.
berk , ırmağın yanından hemen ayrılarak beni aramaya koyuldu. berk'in arkasındaki ırmak '' seni ona yaretmiyeceğim berk görürsün benim olacaksın ''dedi kendi kendine .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ AŞIKLAR
Teen Fiction-Gençliğimizin en heyecanlı dönemiydi bu! ©Tüm hakları saklıdır...