saat neredeyse 8 olacaktı...
berk'le sırt sırta yatıyorduk --tabi bundan benim haberim yok-- ...
sabahın ilk ışıklarıyla uyanan ben oldum , yanımda birisi yatıyordu , herhalde ben dün erken yattığım için mine beni görüp yanıma geldi ... ben yanımda yatanın mine olduğunu zannederek '' mine hadi kalk okula geç kalacağız ''dedim , ama bir süre sonra bugünün hafta sonu olduğunu hatırladım ve hiç ses yapmadan tekrar yattım . zaten mine 'de ses vermemişti....
CAN'LARIN EVİ --BEN VE CAN--
ben ve can yatıyorduk , --can koltukta ben de onun yatağında yatmıştım . çok cömert bir çocuk ya-- . aramızda ilk uyanan ben oldum.ses yapmadan mutfağa kahvaltıyı hazırlamak için gittim. Masayı hazırladım , dolaptan birkaç kahvaltılık , biraz pasta ve en son da çayı hazırlayıp masaya yerieştirdim. daha sonra salona gidip Can'ı kontrol ettim , üstü açıktı. üstünü örtmek için yanına doğru ilerledim. yorganı alıp üstünü örttüm Can uyanmış olmal ki elimi tutup , gitmeme izin vermedi. can ''dur gitme '' dedi. ben geriye döndüğümde cümlesine devam ederek ''sabah oldu mu? ''die sordu gözleri yarı açık yarı kapalı bir şekilde. ben '' evet , can sabah oldu, kahvaltını da hazırladım balkondaki masaya koydum yersin tamam mı ? neyse hadi ben gideyim '' dedim. elimi elinden çekmek istedim ama daha sıkı bir şekilde kendine çekti beni ve o sırada ortada bulunan sehpanın ayağına ayağım takıldı ve can'ın üstüne düştüm. Can bir anda ayıldı.
birbirimize çok yakındık , ben hemen kendimi toparlayarak can'ın üstünden kalktım ''ayyy çok özür dilerim can istemeyerek oldu '' dedim telaşlı bir sesle. Can ayağa kalkarak '' tamam problem değil , bir şeyim yok zaten ''dedi mine'yi sakinleştirmek için. Mine'' tamam o zaman ben daha fazla problem çıkarmadan gideyim ''dedim .
can '' dur , bakalım nereye gidiyorsun hem bana kahvaltı hazırladın hemde gidiyorsun öyle mi ? olmaz sende benimle yiyeceksin ...''dedii. ben itiraz ettim ama can'da ısrar edince ''tamam''dedim. buket ve berk 'i unutmuştuk ...
can ^'' sen beni bekle ben üstümü değiştirip ,geleceğim''dedi.. ben tamam anlamında başımı salladım.
.............................................................................................................................................................................
saat artık 9 'a geliyordu.
yattığım koltuktan kalktım , esnedim . Arkamı döndüğümde mine hala yatıyordu , hayret mine'nin uykusu hafiftir aslında , nasıl kalkmadı anlayamadım. başına kadar örtülü olan yorganı açıp ''hadi mine neredeyse öğlen oldu kalkmayacak mısın ?''diye sordum .ama üstünü açmamla şaşırmam bir oldu . çünkü bu mine değildi , yüzüstü yatıyordu ve bu bir erkekti.
''bu da kim? ''dedim şaşkın şaşkın. yüzünü kendime çevirdim ve yanımda yatanın berk olduğunu gördüm . sessizce ''bu ne arıyor benim yanımda ''dedim kendi kendime ...
...................CAN'LARIN EVİ .............................
ben masada oturmuş can 'ı bekliyordum , biraz geç geldi ama sonunda gelmişti. ''sonunda gelebildin yani can biraz daha geç gelseydin gidecektim . zaten çayda soğudu sen gelene kadar yeni yaptım. hadi gel otur. ''dedim. can '' evet biraz geç gelmiş olabilirim ama bunun bir nedeni var tabii ki ''dedi ve oturduğum sandalyenin arkasına geçti . ceketinin cebinden çıkardığı kolyeyi boynuma taktı. ben o sırada ne diyeceğimi bilemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ AŞIKLAR
Teenfikce-Gençliğimizin en heyecanlı dönemiydi bu! ©Tüm hakları saklıdır...