Οι μέρες περνούσαν και δεν ήξερα τι να κάνω.
Ο γάμος πλησίαζε ολοένα και περισσότερο. Ο Jake ερχόταν κάθε μέρα στο βιβλιοπωλείο και συμπεριφερόταν λες και δεν είχε πει αυτά που μου είπε την μέρα που πήγαμε βόλτα με την μηχανή.
Εξακολουθούσε να διαβάζει ρομαντικά βιβλία κλασσικής λογοτεχνίας, και πολλές φορές έβρισκε στο πρόσωπο μου ένα άτομο προς συζήτηση της πλοκής τους.
Ήταν πολύ δύσκολο να βρίσκομαι στο ίδιο περιβάλλον μαζί του και ταυτόχρονα να είμαι συγκεντρωμένη στον γάμο μου που ήταν σε 4 μόνο μέρες.
4 μέρες.
Όλοι ήταν ενθουσιασμένοι και ανυπόμονοι. Υπό κανονικές συνθήκες, θα ήμουν κι εγώ σε ένα ανάλογο πνεύμα. Τώρα πια όμως, περιμένω πως και πως να φτάσει η μέρα για να φύγει ο Jake.
Όσο τον έβλεπα ήξερα πως δεν θα έβρισκα ησυχία.
"Που ταξιδεύεις πάλι;" με τρόμαξε η δυνατή φωνή της Πάολας.
"Τι 'ναι;" ρώτησα εστιάζοντας στα μάτια της.
"Τι 'ναι; Εδώ και μισή ώρα σου μιλάω και δεν μου δίνεις την παραμικρή σημασία"
"Κόψε τις βλακείες, σ' ακούω" της είπα. "Μου άρεσε το κρεμ μεταξωτό, αυτό να φορέσεις"
"Nαι αλλά και το βιολετί είναι ωραίο" σχολίασε κοιτώντας τα σχέδια.
"Ναι, κι αυτό είναι πολύ όμορφο" σχολίασα κοιτώντας το κενό.
"Δεν μου λες, θα πάει για πολύ αυτό;" ρώτησε τελικά θυμωμένη.
"Ποιο;" ρώτησα απορημένη.
"Συμφώνησα να σε αφήσω να κάνεις αυτή την βλακεία γιατί σκέφτηκα πως ΜΠΟΡΕΙ να υπάρχει η ελάχιστη εως και μηδαμινή πιθανότητα να είσαι ερωτευμένη με τον Χρίστο" αναφώνισε.
"Αλλά αυτό; Δεν πάει άλλο""Τι ανοησίες λες πάλι;" ρώτησα ξανά.
"Εύα, πότε ήταν η τελευταία φορά που πέρασες χρόνο με τον Χρίστο ως ζευγάρι;"
Την κοίταξα ανέκφραστη και πήρα μια βαθιά ανάσα.
"Μπορεί τις τελευταίες μέρες να μην περνάμε πολύ χρόνο μαζί αλλά φταίνε οι προετοιμασίες του γάμου" απάντησα τελικά.
"Και μην ανησυχείς, σήμερα έχουμε επέτειο 2 χρόνων. Θα βγούμε για δείπνο απόψε"
"Δεν είναι σε μένα που πρέπει να αποδείξεις πως είναι ο έρωτας της ζωής σου. Σε εσένα πρέπει να το αποδείξεις"
YOU ARE READING
Γλυκά τραγούδησε μου
RomanceΕίναι λίγο πριν τον γάμο της που στον δρόμο της Εύας εμφανίζεται ο Jake. Με ένα αμερικανικό αέρα, αποφασίζει να παίξει το δικό του παιχνίδι με σκοπό να την κερδίσει. Είναι όμως αρκετό για να την αρπάξει από την αγκαλιά του γαμπρού που την περιμένει...