Άρχισα να αναπνέω κοφτά και γρήγορα.
Ένιωσα τα μάτια μου να γεμίζουν δάκρυα. Αυτή την στιγμή ήθελα να φτάσω στον Jake, να σιγουρευτώ πως ήταν καλά.
Έκανα 2 βήματα πριν πέσω στο πάτωμα μα δεν πτοήθηκα.
Κράτησα τα μάτια μου κολλημένα στην οθόνη, περιμένοντας να ακούσω κάτι περισσότερο για τα επεισόδια.
"...Ένας από τους οπλοφόρους βρίσκεται ακόμη στα κτίρια. Το αστυνομικό τμήμα του Λος Άντζελες έχει ήδη στείλει ομάδες διάσωσης.."
"Δεν μπορεί.." αναφώνισα ανάμεσα στα αναφιλητά μου.
Έφτασα το κινητό μου που βρισκόταν στο τραπεζάκι. Το άρπαξα και σχημάτισα τον αριθμό του Jake. Χωρίς δεύτερη σκέψη, πάτησα το πράσινο εικονίδιο κι άρχισα να ακούω τους κτύπους μέχρι να απαντήσει.
Απάντα, απάντα, απάντα. Σε παρακαλώ απάντα.
Λίγο πριν κατεβάσω το ακουστικό, άκουσα ανταπόκριση.
"Jake;!" ρώτησα αμέσως.
"Σσς" τον άκουσα να λέει.
Τα μάτια μου γέμισαν ακόμη περισσότερα δάκρυα.
"Είσαι καλά;" ψιθύρισα.
Ακολούθησε μια παύση.
"Τον βλέπω" ψιθύρησε κι αυτός. "Είναι ακριβώς έξω απ' την αίθουσα που βρίσκομαι"
"Μωρό μου, πρόσεχε" ήταν το μόνο που μπορούσα να του πω. "Έρχεται βοήθεια..." συνέχισα μα την φωνή μου διέκοψαν 2 πυροβολισμοί.
Η γραμμή έπεσε.
Άρχισα να πανικοβάλλομαι.
"Εύα;" άκουσα την φωνή της Πάολας από την είσοδο.
"Στο σαλόνι" φώναξα προσπαθώντας να σκουπίσω τα μάτια μου.
Μόλις μπήκε μέσα με τον Steve και με είδαν στο πάτωμα έτρεξαν να με βάλουν στον καναπέ.
"Τι έγινε ρε Εύα;" ρώτησε η Πάολα αυστηρά. "Πάλι τα ίδια κάνεις;"
Κούνησα το κεφάλι αρνητικά.
"Δεν έχει να κάνει με μένα" απάντησα. "Ο Jake! O Jake βρίσκεται στα MDA studio και έπεσαν πυροβολισμοί" συνέχισα στα αγγλικά για να καταλάβει και ο Steve.
Έμειναν και οι δύο άφωνοι. Τους εξήγησα όσα είπε το έκτακτο δελτίο και την κλήση μου με τον Jake.
Ο Steve άρχισε να κάνει τηλεφωνήματα σε γνωστούς για να μάθει περισσότερα.
Εγώ παρακολουθούσα σιωπηλή διάφορα κανάλια που περιέγραφαν την κατάσταση σε ζωντανή μετάδωση.
YOU ARE READING
Γλυκά τραγούδησε μου
RomanceΕίναι λίγο πριν τον γάμο της που στον δρόμο της Εύας εμφανίζεται ο Jake. Με ένα αμερικανικό αέρα, αποφασίζει να παίξει το δικό του παιχνίδι με σκοπό να την κερδίσει. Είναι όμως αρκετό για να την αρπάξει από την αγκαλιά του γαμπρού που την περιμένει...