*Dupa o luna*
Cănd credeam că lucrurile au luat-o pe un fagaş normal, m-am înşelat bineînţeles. Se apropie ziua în care va împlini o lună de când a murit şi Harry e complet distrus. Lăsând scurta perioada în care am fost liniştiţi, acum Harry s-a apucat din nou să bea, lucru ce mă distruge si il distruge si pe el. Lucrurile nu mai merg deloc bine la firma, baietii nu mai reusesc sa produca mai nimic si toata lumea e stresata. Eu, Bella si Stacy ne-am angajat la o firma ca secretare, facand cu schimbul in fiecare zi.
Pe de-o parte ma bucur ca nu mai avem bani, pentru ca erau bani murdari aia, castigati prin metode ilegale si eu nu vreau sa o cresc pe Rose asa. O sa muncesc si o sa ii ofer traiul pe care il merita.
Chiar daca de atunci, de la palma aia Harry nu m-a mai atins in felul ala, urasc ca bea. Pur si simplu detest ca se ineaca in alcool. Nu vrea ajutor de la nimeni si spune ca e bine, ca va fi bine. Nu stiu ce sa mai fac, cum sa ii mai vorbesc si cum sa il fac sa isi schimbe gandirea. Pe mine nu ma asculta, pe tatal sau nu il asculta, pe mama evita sa o intalneasca, iar de parerea baietilor nu il intereseaza catusi de putin. Simt ca situatia mi-a scapat de sub control. Unde e fericirea de care aveam parte la inceput?
Si eu am fost in situatia lui, insa eu n-aveam pentru ce sa mai lupt. Nu mai vedeam nimic in jurul meu, insa datorita mamei, Bellei si lui, am trecut peste si acum totul a ramas doar o amintire urata. Il inteleg perfect, il doare, e normal. Atunci cand o fiinta draga pleaca de langa noi suntem distrusi, complet distrusi din toate punctele de vedere, dar ce s-ar intampla daca toata lumea ar urma exemplul lui?
Totul ar fi un adevarat haos si am da de oameni beti si drogati la tot pasul.O alta zi in care sper ca va decurge bine... Harry nu e acasa. Seara vine tarziu, pleaca dimineata, iar eu si Rose nu mai petrecem aproape deloc timp cu el. E schimbat, e schimbat intr-un fel in care nu imi place deloc.
Stau pe scaunul de birou inconfortabil si ma gandesc si ma tot gandesc. Ce se va alege de noi daca o sa continuam asa? Fiecare intr-un fel pe drumul lui, fiecare cu activitatile lui? Suntem impreuna, dar separati.
-Jessica, imi aud strigat numele de managera firmei si ma ridic in graba.
-M-ati chemat? ma adresez femeii cu doi ani mai in varsta decat mine. Are 22 de ani si mai are putin si devine directoare, iar eu? Ce mai conteaza ce am cand o am pe Rose. Si pe Harry...
-Vreau sa rezolvi cu raporturile astea si sa le distribui mai departe. Iti trimit o adresa prin mail-ul firmei. Grabeste-te, te rog, imi spune si imi pune dosarele in brate. Inghit in sec si ma supun, ducandu-ma inapoi la biroul meu si executand cu minutiozitate si atentie maxima ce mi-a zis sa fac.
Harry P.O.V
-Harry, cand o sa incetezi cu prostiile astea, cu comportamentul de alcoolic si drogat? Zayn ma bate la cap in timp ce aranjeaza niste hartii.
-Da' te-ai gandit ca poate asa vreau eu sa traiesc de acum in colo? Ca un alcoolic si ca un drogat? ma rastesc la el, ridicand tonul pentru a ma face inteles.
-Poate ca tu asa vrei, dar nu te gandesti si la ele? tresar cand il aud. La Rose si la Jessica? Tu chiar crezi ca Jessica s-a maritat cu tine pentru a-ti suporta rahaturile? Asculta-ma bine, Styles, se intoarce aproape sagetandu-ma. Acum te iubeste prea mult si indura, dar cand nu o sa mai poata sa iti mai suporte comportamentul jegos pe care l-ai capatat ce crezi ca o sa se intample? spune si eu tac. Exact, o sa plece, Styles. O sa plece mancand pamantul departe de tine. O sa isi ia si copilul si pe buna dreptate acum. Eu daca as fi fost in locul ei, te dadeam naibii demult. Trebuie sa ai o puterea prea mare ca sa suporti caracterul jegos pe care l-ai capatat tu. Si doamna Anne ar fi dezamagita de comportamentul tau si de pi/da care ai devenit, si-a terminat polologia si s-a intors cu spatele la mine.
CITEȘTI
Imperfect |Book two|
FanfictionJessica si Harry au crezut ca au trecut peste toate si in sfarsit vor incepe viata impreuna, insa problemele contiuna sa apara pe zi ce trece. Din nou, atunci cand se asteapta mai putin, inevitabilul se intampla. Si-au jurat iubire vesnica si Harry...