43. Procesul.

1.5K 115 12
                                    

Heyy, stiu ca o sa fie un capitol destul de plictisitor si poate cum nu va asteptati, dar macar s-au intalnit, nu? Kisses💋💋
------------------------------

Jessica P.O.V.

-Avocatii paratului Adam Scott si al reclamantei Dakota Scott sunt rugati sa se ridice din nou si conform Legislatiei si Curtii de Judecata Suprema sunt invitati a deschide procesul cu numarul 10025 al anului curent.

-Analizand situatia, preia cuvantul procurorul, paratul Adam Scott este dat in judecata de reclamanta Dakota Scott pentru violenta in familie si mai exact pentru violenta verbala, violenta fizica aplicata atat reclamantei cat si minorului Daniel Scott pe care il au impreuna, violenta economica, dar si violenta sexuala.

-Onorata instanta, intervine avocatul apararii.

-Respins, ii raspunde judecatorul ridicand mana. Ranjesc, desi inima inca imi face salturi in piept.

-Reclamanta Dakota Scott doreste prin intentarea procesului cu numarul 10025, divortul de paratul Adam Scott, obtinerea custodiei minorului, obtinerea unei pensii alimentare corespunzatoare venitului, daune morale si fizice corespunzatoare agresiunilor verbale si fizice si un ordin de protectie, termina procurorul.

-Liniste in sala, striga judecatorul acoperind galagia ce se crease din cauza rudelor acuzatului. Avocatul apararii si clientul sau sunt rugati sa pofteasca in fata, le spune judecatorul si deja incep sa cred ca procesul e deja al meu. Ii analizez chipul lui Harry si nu vad nicio urma de furie sau dezamagire. Pare cat se poate de relaxat si sigur pe el, lucru ce nu imi aminteste de vechiul Harry.

Barbatul ia loc, iar Harry se plimba de colo-colo prin fata lui.

-Cand au inceput sa intervina neintelegerile intre voi? il intreaba Harry si mi se pare o intrebare cat se poate de banala.

-Nu au existat neintelegeri intre noi niciodata, spune barbatul, mintind cu nerusinare.

-Onorata instanta, intervin eu si Harry se incrunta.

-Se respinge. Ma asez inapoi, langa clienta mea asteptand sa termine ei.

-De ce reclamanta afirma ca dumneavoastra ati folosit asupra ei toate aceste tipuri de violenta? il intreaba Harry.

-Reclamanta minte cu nerusinare. Ea era cea care pleca in fiecare seara si ma lasa singur sa ma descurc cu copilul, spune cu nerusinare si o simt pe Dakota ridicandu-se. O trag imediat inapoi, pana sa apuce sa faca galagie.

-Calmati-va, o sa fie bine, o asigur.

-Consumati alcool?

-Doar la ocazii, ca fiecare, raspunde simplu, dand din umeri.
Nesimtitul!

-Ce fel de relatie aveti cu fiul dumneavoastra minor?

-O relatie buna, ca de la tata la fiu. De fiecare data cand maica-sa pleca, eu aveam grija de el.

-Onorata instanta? ma ridic eu.

-Daca avocatul apararii nu mai are intrebari de adresat, va poftesc in fata, spune judecatorul.

-Va iubiti sotia? Il intreaba Harry drept o ultima chestionare.

Imperfect |Book two|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum