El chiar a facut asta sau poate e un vis. M-am ciupit in speranta ca avea sa fie a doua varianta. Simteam pana in fundul sufletului durerea, insa nu durerea fizica. Nu am simtit din punct de vedere fizic durerea cat am simtit-o psihic. A intrecut orice limita cu asta si stie ca nu o sa il iert. Poate ca alcoolul si drogurile i-au luat mintile, dar o sa il aduc inapoi cu picioarele pe Pamant. Am vorbit prea mult si sunt constienta de asta. Am vorbit multe si nevrute pe un subiect sensibil pentru el, dar asta nu inseamna ca acum trebuie sa ne dam la cap. Sigur l-am ranit si eu cu vorbele mele aruncate la nervi, dar nu suport sa il vad asa, sa vad ca se distruge cu propriile maini.
Ma ridic sa ma uit la Rose si se pare ca nu are nicio problema si isi face somnul. Parca trebuia sa fim amandoi impreuna, la bine si la rau, sa ne incredintam secretele si sa ne sprijinim reciproc... Ziua in care trebuia sa merg la altar s-a transformat in cea mai neagra zi a vietii mele, ziua in care era sa o pierd pe Rose si sa ma pierd si pe mine cel mai probabil, iar mai apoi s-au intamplat multe lucruri de-a lungul timpului. Lucruri pe care i le-am iertat sau i le-am tolerat. Nu am de gand sa ii scot ochii cu toate lucrurile pentru care l-am iertat, insa nu o sa trec cu vederea ce a facut.
Mi-am sters lacrimile si m-am asezat pe marginea patului. Cum am ajuns in situatia asta?Noi, care paream sa fim bine. Poate doar paream. Nu vreau sa vina, nu vreau sa il vad sau sa vorbesc cu el. Ce se va intampla in continuare? Eu il voi ierta, ca de fiecare data si nici nu trebuie sa intreb de ce. Il voi ierta poate, doar pentru ca il iubesc prea mult si stiu ca daca ar fi fost el, nu alcoolul, nu ar fi indraznit sa faca asta niciodata.
Nu stiu cat am stat asa, in fund, pe intuneric gandindu-ma la tot felul de lucruri. M-am gandit la mine, cea dinainte. Ce ar fi facut pustoaica razvratita de atunci? Sigur l-ar fi injurat si poate chiar i-ar fi platit cu aceeasi moneda celui care a indraznit sa ii atinga si un fir de par, dar acum? Ce face femeia de azi, indragostita pana peste cap de tatal copilului ei? Il poate alunga dintr-un motiv absurd si tot odata important? Bineinteles ca nu. Aceleasi ganduri se invart in capul meu pan ace adorm.
Ma trezesc cu o durere interminabila de cap si primul lucru pe care il fac e sa ma duc la Rose. Pare ca abia s-a trezit si ea, cascand si intinzandu-se. Ma uit la ceasul de pe perete si ma mir ca m-am trezit la 9. Defapt ma mir ca am putut sa dorm din cauza gandurilor.
-Mama, Rose ma striga si o iau in brate, strangand-o la pieptul meu.
-Sunt aici, scumpo. Vrei papa? O intreb si aproba imediat la auzul cuvantului 'papa'. Gropitele ii joaca in obraji si ochii ei verzi sclipesc. Nu o sa pot sa stau la nesfasit aici oricum, deci ori ca ies mai tarziu, ori ca ies acum tot aia e.
Descui usa dormitorului si din micul holisor dau direct in sufragerie. Vad usa dormitorului inchisa si imi pot inchipui ca Harry doarme.
Nici nu era de aşteptat că face altceva. Rose se ţine după mine şi când intrăm în sufragerie, îl văd pe Harry stând pe canapea, cu capul plecat şi mâinile împreunate pe genunchi. Trec pe langa el, fara sa il bag in seama si simt ca se ridica si se tine dupa mine in bucatarie.
-Jess, il aud in spatele meu, trebuie sa vorbim.
-Chiar crezi ca e necesar? Cine stie ce se mai intampla daca mai indraznesc sa zic ceva, spun ironic si ma intorc cu spatele la el.
-Tati, Rose il striga si intinde mainile spre el sa o ia in brate. Harry o ridica imediat si o saruta pe frunte, asezandu-i pijamalele.
-Stii ca niciodata n-as fi facut asta daca eram treaz, spune cu o urma de regret,
-Nu stiu de ce, dar mi se pare ca am mai auzit placa de prea multe ori incat s-a stricat.
-Jess, am spus-o de prea multe ori, dar iarta-ma. Nu stiu cum am indraznit sa te ating macar. Si cu o floare mi-ar fi prea frica sa te ating ca ai putea sa te spargi in fiecare secunda, imi ia mana intr-a sa obligandu-ma astfel sa ma uit in ochii lui. Ca de obicei, vedeam in ei regret si poate dezamagire. Poate chiar era dezamagit pentru ca a ridicat mana la mine.
CITEȘTI
Imperfect |Book two|
FanficJessica si Harry au crezut ca au trecut peste toate si in sfarsit vor incepe viata impreuna, insa problemele contiuna sa apara pe zi ce trece. Din nou, atunci cand se asteapta mai putin, inevitabilul se intampla. Si-au jurat iubire vesnica si Harry...