47. Prea multa presiune.

1.7K 124 26
                                    

Ok, nici nu stiu cu ce sa incep :/ nu ma injurati :))) In primul rand, n am mai avut timp deloc de wattpad pentru ca m am apucat de machiaj si na... imi ia ceva timp. In al doilea rand, vreau sa va anunt ca o sa termin cartea cat mai curand, o sa postez cat mai repede si va cer doar sa nu va lasati de citit pentru ca am niste surprize. Va multumesc si spor la citit :)
Kisses 💋💋💋

Harry P.O.V.

Deschid ochii si brusc visul meu ce parea atat de real, se spulbera. In locul Jessicai, in bratele mele doarme Kristen. Imi mijesc ochii la ea, incruntandu-ma si isi deschide ochii, privindu-ma alarmata.

-Ce s-a intamplat, esti ok? se ridica si inca ma priveste insistent.

-Da, adica nu. Nu s-a intamplat nimic, ma incurc deja in vorbe cand chipul Jessicai ii ia locul chipului lui Kristen. Cum Doamne iarta-ma am ajuns in halul asta? Femeia aia a reusit in cateva ore sa ma intoarca pe dos, cum n-a reusit Kristen in astia 3 ani de cand suntem impreuna. Chiar daca am stat desparatiti o asa lunga perioada, are acelasi efect asupra mea, poate, si mai puternic. Ma innebuneste atat de tare cand e in preajma mea si in acelasi timp prezenta ei ma face sa ma simt vinovat ca am fost atat de idiot incat sa o pierd.

-Pari ingrijorat si esti alb ca varul, sigur esti bine? ma intreaba ea din nou.

-Da, o sa merg sa fac un dus si imi revin, ii zic si ma ridic in graba din pat, intrand direct in baie.

Dau drumul apei si incerc din rasputeri sa nu imi aduc aminte de ea, si mai ales de tot ce am facut cu ea aici. Stiu, sunt un nemernic ca am adus pe altcineva in locul nostru, insa nici asa nu a reusit sa ii stearga ampretele ce au ramas impregnate peste tot in ciuda trecerii acestor ani.

Pe de-o parte nu prea am de ce sa ma grabesc sa ies, dar pe de alta parte azi o sa ma intalnesc din nou cu ea la birou si sunt putin emotionat pentru surpriza pe care i-am pregatit-o cu restul prietenilor nostri si de la birou.

Ies din baie si ma indrept fix spre dulapul invadat acum si de hainele enervante ale lui Kristen. In minutele urmatoare doua maini firave imi inconjoara abdomenul, il zgarie cu unghiile si ma saruta pe spate. N-am timp de asa ceva, asa ca ma intorc spre ea, pastrandu-mi calmul.

-Trebuie sa ajung imediat la birou, la sedinta, ii zic si vad cum fata i se intristeaza, asa ca o sarut scurt pe buze. Dar recuperam mai tarziu, spun mai incet si sper din suflet ca nu m-a auzit, dar zambetul ei larg imi da de inteles ca n-am fost suficient de silentios.

-Bine, iubitule, ma saruta din nou si dispare in baie.

Trag blugii negri pe mine, camasa neagra slim, imi aranjez putin parul ud si ma dau cu parfum. Strig din spatele usii ca eu plec si rasuflu usurat cand imi spune sa plec ca la ea mai dureaza.

Acum nu pot sa realizez ce am vazut la fata asta, inafara faptului ca are niste mici, dar foarte mici asemanari cu Jessica. In rest, a inceput sa ma enerveze cu geloziile si schimonoselile ei de cateva zile.

Urc in masina fara sa ma mai opresc jos si pornesc spre cladirea de birouri usor nervos. Nu mi-a venit sa cred cand m-a sunat Brenda si mi-a zis ca ea pur si simplu a uitat ca e ziua ei de nastere. M am gandit ca asta e ultima si singura mea ocazie sa pot sa ma apropii de ea, sa pot sa o readuc Jessica, pe Jessica mea la suprafata.

Jessica P.O.V

Pasesc pe culoarul liber, ciudat de liber pentru o zi ce trebuia sa fie aglomerata inca de la primele ore.
Astept liftul si abia cand intru imi aduc aminte ca nu am luat cafea. Nu ma intalnesc nici macar cu Sophie, lucru ce mi se pare ciudat. Usile se inchid si se deschid la fel de repede lasandu-ma confuza, pana cand vad parul ciocolatiu si cret pe care nu l-as putea confunda cu al nimanui nici intr-o suta de ani.

Imperfect |Book two|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum