11

594 70 9
                                    

"Ja mis see su geniaalne plaan siis ka on?" küsisn ma umbusklikult.

Viimane kord, kui keegi mulle mingi plaani tegi, väänasid Soome popstaari ihukaitsjad mul paari sekundiga käed seljataha. Muidugi, siis kohtusin ma ühtlasi esimest korda Isacuga.

"Mis juhtuks, kui me teeksime su piisavalt kuulsaks?" Küsis ta.

Okei, see oli shock.

"Ma ei oskaks kuulus olla ja pealegi ei ole mul midagi, millega kuulus olla!" hüüatasin mina, kuid Isac muigas.

"Mida sa naerad?" Küsisin ma.

"Mõtle nüüd. Sa ju ütlesid kunagi, et sa oled laule kirjutanud?"

"Nojah aga see oli siis, kui ma olin mingi 12 ja sinna kanti!" protesteerisin ma edasi, kuigi mulle hakkas see mõte juba vaikselt meeldima.

"Gosh, ära ole nii kangekaelne! Ma tean, et sa suudaksid seda!" ergutas Isac mind ja ma muigasin.

"Okei, teeme proovi." Nõustusin, " Aga kui midagi välja ei tule?"

"Siis kohtume salaja." ütles poiss.

Naeratasin laialt ja Isac tellis meile toidu, mida süüa.

>>>><<<<

Kui me pizzapoest lahkusime, klõpsas välk. Ja teine. Ja kolmas.

Kohkunult tahtsin ma minema joosta, kuid Isac võttis mul lihtsalt käest ja vedas mind mööda tänavat rahuga edasi. Oli ilmselgelt näha, et ta on harjunud inimestega, kes teda keset igapäevaelu pildistavad.

"Ära jookse. Paparazide eest jooksmine tekitab neile ainult veel kõmulisemaid pilte ja veel mahlakamaid pealkirju." Sõnas ta vaikselt ja ma suundusime ühe suurema kaubanudskeskuse poole.

Astusime sinna sisse ja mind lausa imestas, kui kiiresti Isac nad poodide ja lettide summas maha raputas. Istusime ühele pingile ja Isac ohkas.

"Nüüd me peame kiiresti sind mu isale tutvustama ja sulle esimese laulu kirjutama." Ütles ta murelikult. "Oleks halb, kui ta sinust hoopis meedia kaudu teada saaks."

Ma nõustusin, kuigi olin väga närvis mõtte pärast, et minust võiks reaalselt laulja saada. Eriti veel nii kiire otsustamise tagajärjel.

"Kas sul täna oleks aega kirjutada?" küsis Isac, "Ma vōiksin esimese laulu sinuga koos kirjutada."

"Okei, aga mu isa tuleb kella üheksa paiku tagasi ja ma tahan talle ise rääkuda, et ma hakkan lauljaks, niiet selleks ajaks pead sa jalga laskma." Ütlesin ma.

Isac oli nõus ja me suundusime hotelli.

>>>

Jõudsime hotelli ja ma leidsin oma toa suurema vaevata üles. See oli kohe mu isa oma kõrval, niiet ma sain sealt kohe omad asjad ära tuua.

Läksime minu tuppa ja ma pean ütlema, et see oli väga ilus. Tuba oli üpris suur, valge, suure aknaga ja seal oli suur voodi.

Isac viskas end voodile ja hetke pärast tegin mina sama. Maandusin ta kõrvale ja ta keeras end minu poole. Poiss asetas oma käe õrnalt mu põsele ja nihutas end lähemale, et mind suudelda.

Meie huuled kohtusid alguses õrnalt ja siis juba tugevamalt ning ma libistasin oma käed tema kergelt segamini heledatesse juustesse.

Isac keeras end nii, et ta käed toetusid kummalegi poole mind küünarnukkidele ja silitas ühe käega mu põske, mind samal ajal edasi suudeldes.

"Isac.." sosistasin suudlust katkestades, "Mida me tegema pidime?"

Isac naeratas ja suudles mind veel kiiresti, enne kui püsti tõusis ja ka minul tõusta lasi.

"Kas sul on, kuhu kirjutada?" küsis ta.

Ma noogutasin "Mul on alati vana laulusõnade vihik kaasas. Lihtsalt juhuks, kui mul tuleb mõnk mõte."

"No siis meil on veel ainult kitarri vaja." Ütles Isac, "Ma toon selle ära, umbes pool tundi."

Noogutasin ja kui ta lahkus, hakkasin lappama läbi vihikut, et leida mõnd sobivat inspiratsiooni.

Lõpuks leidsin midagi, mis tundus korralik.

Every day
In every way
My love will grow and grow
Every day
In every way
But only we will know

I used to be angry and sad
Life for me was going bad
But when I first laid eyes on you
I knew just what I should do

I told the folks I knew
That I'd fallen in love with you
They said I lived a dream
Said I was too green

But now you are by my side
We got nothing left to hide
You hand in hand
To the end of the land
Full of love inside

Full of love inside
With nothing left to hide

***

YAY! Uus osa!
Ma ju ütlesin, et ma kirjutan vabal ajal laule ajaviiteks :)
See on üks nendest :3 ärge pange pahaks, ma olen beginner veel :D

Tõde või tegu [Isac Elliot Fanfic]Where stories live. Discover now