6

788 74 2
                                    

Ikke naeratas ja ma tegin sama. Kui ma oleks sel hetkel naeratamist lõpetama pidanud, poleks ma seda ilmselt suutnud. Me istusime ühele pingile, mis meie lähedal vaba oli ja hakkasime arutama, mida teha.

Ikke pakkus, et ma võiksin talle Tallinnat tutvustada, kuid kui aus olla, siis ma eriti ei viitsinud ja ilmselt tegi see talle nalja, sest ta ütles "Ma olen päris kindel, et nii mõnigi maksaks mulle selle eest, et mulle Tallinna tuuri teha."

Pidin temaga nõustuma. See on ilmselt üks veidrus, mis on popstaari elul. Inimesed on nõus sinu teenindamise või aitamise eest maksma.

"Hei Ikke," tuli mul järsku mõte, "kui ma tulen Helsinkisse jälle, kas sa viitsid mulle siis oma stuudiot näidata?"

Ta neratas ja talle paistis see mõte meeldivat, mis oli tore. Üks mu suuri unistusi oli alati olnud näha, kuidas ja kus päriselt laule salvestatakse.

Lõpuks otsustasime me hakata jalutama pargi poole ja siis seal teha midagi, mis teele juhtub. Et meil oleks võimalikult palju aega juttu rääkida ja koos olla, otsustasime minna jala. Kui me olime veidike massist kaugemale jõudnud, võttis Ikke mul käest kinni ja ma naaldusin tema poole, et teda põsele suudelda. Kui ma seda tegin, naeratas ta kergelt ja pööras, oma näo minu poole, et võiksin tema põse asemel hoopis ta huuli puutuda.

"Poleks kunagi uskunud, et mu esimene päris suhe on kaugsuhe..." muigas Ikke, kui ma pea ta õlale toetasin.

Ka mina muigasin, kui ta seda kaugsuhteks nimetas. Ma polnud sellele kunagi nii mõelnud, kuid tegelikult oli see tõsi. Ta elas ju Soomes ja mina Eestis ning enamus meie suhtlusest toimus telefonide kaudu.

***

Me olime juba terve pargi läbi käinud ja ikka veel ei olnud mitte ühtegi head ideed, mida teha. Lõpuks, kui me pidime tõdema, et sügiseses Tallinnas lihtsalt ei leia mingit head tegevust ilma ette planeerimatta, suundusime me Solarisse.

Esimese kohtumise auks hüppasin talle jälle selga samas ,kohas, kus esimene kordki, kuid seekord kaotas ta tasakaalu ja kukkus koos minuga plaatpõrandale käpakile. Esimesest ehmatusest üle saanud, viskasin enda naerdes pärandale selili ja poe turvamees tuli kontrollima, et ega me äkki pilves pole.

Kui ta oli veenudnud, et me ei olnud mingi aine laksu all, jättis ta meid pingi peale naerma ja lahkus omi tähtsamaid turvameheasju ajama.

Järsku tuli mulle hea mõte. Pakkusin Ikkele, et kuna mu vanemaid kodus polnud, võiksime osta mingi mängu ja seda minu juurde mängima minna. Ikke nõustus ja me läksimegi omale mõnd mängu hankima.

Otsustasime GTA V kasuks (teised gamerid ärge vihake vm XD mulle meeldib GTA täiega), sest ma polnud seda veel osta jõudnud ja miks mitte?

Peale seda suundusime minu poole ja ma tegin Ikkele väikese tuuri meie majas. Siis istusime me teleka ette ja me mängisime kordamööda, kuni me sellest super ära tüdinesime. Siis lamasime me natuke aega lihtsakt diivanil ja lõpuks otsustasime mõnda filmi vaadata.

Peale pikka arvuti nimekirjade läbi tuulamist ja sobiva filmi valimist tegime lihtsalt esimese ettejuhtuva filmi ja ma rullisin end üle vaiba tagasi diivanile. Ikke läks köögist vett tooma. Kui ta tagasi tuli, hüppas ta üle diivani seljatoe ja maanuds minu ettediivanile.

"Oled oma ninja skille harjutanud, jah?" küsisin ma naerdes ja togisin teda eest ära, sest ta varjas mu suurepärast vaadet filmile.

"Märkasid?" küsis ta teeseldud meelitatusega, "Ma juba kartsin, et sa ei panegi tähele."

Siis veeretas ta end üle minu ja nii vaatasime me koos filmi peaaegu tund aega. Või kaks tundi, sest mul on tunne, et ma jäin vahepeal magama ja magasin (jälle) pool filmi maha.

Lõpuks hakkas Isac nihelema ja ajas end püsti.

"Mis on?"

"Ma pean minema hakkama, või ma jään hiljaks ja laevast maha."

Ohkasin ja ajasin end ka püsti, et teda kallistada. See jäi ära, sest uks klõpsatas ja ma kuulsin oma venna häält.

"Ehh, Eli? Kelle tennised need siin on?"

"Minu!" vastas talle Ikke ja ma pidin vaese vennakese nägu nähes peaaegu ära surema. Naerust, otseloomulikult.

***

AHHA! MA SUUTSIN SEDA! MA SUUTSIN UPDATE'IDA!

Aga tõsiselt. Jess. Ma arvan. Loodan, et teile meeldib ja ehk mul ei sure praegu rohkem sugulasi ära. Siis saab ikka kiiremaid update' ka.

Laav ja, bai :)





Tõde või tegu [Isac Elliot Fanfic]Where stories live. Discover now