Umbes kella kolme paiku päeval, kui ma parajasti ühes MacDonaldsis oma friikartuleid ootasin, helises mu telefon. Minu üllatuseks oli helistajaks Isac ja ma vastasin kiiresti.
"Hei, Elisa! Super uudised!" huilgas Isac telefoni.
"Päriselt?" küsisin ma erutunult.
"Nad tahavad sind näha!! Neile meeldis su laul ja nad tahavad sind seda laulmas kuulda!!" rääkis Isac kiiresti, "Kas sa millalgi siia saaksid tulla?"
"Muidugi! Ma saaks kohe ka tulla." vastasin ma ikka veel kohutavalt üllatunult.
"Väga hea! Tule siis võimalikult kiiresti." ütles Isac ja ma peaaegu kuulsin silmapilgutust ta hääles, "Ma juba igatsen sind."
Ma naersin õnnelikult ta flirtimiskatse üle ja vastasin: "Me oleme juba nii kaua lahus olnud, ma käin vaid ja vahetan riided."
"Olgu nii." nõustus Isac ka ise naerdes ja pani toru ära.
Ma ei suutnud seda ikka veel uskuda. Üks tegelikult maailmas endale maailmas nime teinud manager tahab minuga kohtuda. Ja ta tahab kuulda mind laulmas.
Võtain kassapidaja käest friikad ja asusin kiirel sammult tagasi hotelli poole teele. Hetke pärast sumises mu telefon ja ma nägin, et Isac oli saatnud aadressi, kuhu minna.
***
Jõudsin oma tuppa tagasi vaid 15 minutiga ja helistasin Amale. Ma taipasin, et polnud talle oma muusikamaailma pürgimisest veel midagi rääkinud ja seetõttu pidin ma temaga kiiremas korras rääkima. Pealegi, mul oli vaja kedagi, kes aitaks mul mõelda, mida selga panna."KUS SA OLNUD OLED, ELI?" tervitas Ama mind peale kolmandat kutsumist.
"Ma olen Soomes. Pikk lugu. Isac rääkis minust oma managerile ja ma saan temaga täna kokku. Ama, minust võib tõesti laulja saada, kui kõik hästi läheb!" vastasin ma ja paar sekundit ei suutnud Ama vastata. Ta kiljus.
"Ma ÜTLESIN!" hüüdis ta siis.
"Mida sa ütlesid?"
"Et sa saad kuulsaks. Sa tead ju ise ka, et sul on selleks häält!" vuristas alati entusiastlik Ama edasi.
"Mul on kiire Ama, tegelikult ka. Mida ma selga peaksin panema?" küsisin ma tema mõtteid uuele teemale juhtudes.
Moenõuannetest ei öelnud Ama kunagi ära. Talle meeldis inimestele nende stiilist rääkida ja peaaegu alati oli tal ka õigus.
"Pane midagi, mis sinu iseloomu näitab. Kui ta tõesti sinu manageriks saab, siis peab ta ju teadma, millist image'it sa tahad luua."
See oli hea nõuanne. Jätsime Amaga hüvasti, sest Kris oli talle järgi tulnud ja nad pidid vist kinno minema. Mina aga jäin Ama nõuandest mõeldes oma kohvri juurde.
Lõpuks valisin ma välja ühe oma vaid paar kuud tagasi tellitud star warsi t-särkidest, sinna alla lihtsa musta seeliku ja retuusid. Tavaline mina. Minu image.
Väljudes võtsin jälle kaasa nahkjaki ja fedora ning panin jalga oma igavesed conversed. Tavaline mina. Minu image.
Meik ja juuksed jäid samaks, sest tavaline mina olengi ju selline.
***
Jõudnud google mapsi abil õigele aadressile, vaatasin maja. See oli üüritav kontoripind, kuigi üpriski moodne. Ma olin manageri nime, Chris Maltese googeldanud ja saanud teada, et mees on ameeriklane.Kuna ta klient, Isac, on aga soomlane, üürib mees kontorit, et seal asju ajada, kui ta Soomes on.
Hingasin sügavalt ja astusin uksest sisse.
***
Hey guys :) Ärge pange tähele ilmselt sisse tekkinud faktivigu. Manageri nimi peaks õige olema, kuid muus pole ma kindel :) Kui keegi mulle midagi parandamiseks rääkida oskab, siis abi on teretulnud :3❤😁❤
YOU ARE READING
Tõde või tegu [Isac Elliot Fanfic]
FanfictionElisa Kelper on lõbus ja natuke lapsik tütarlaps, kelle suurim hirm on muutuda üheks järgmiseks kloonitud täiskasvanuks. Ühel päeval Solarise keskuses pingil istudes ja tõde või tegu mängides ei lähe kõik aga absoluudselt nii, kui plaanitud. *** Ma...