Diqqət!!!

318 44 27
                                    

Son vaxtlar burda mənə bir neçə insan mesaj yazıb bildirir ki, bölümləri çox gec yayımlayıram və bu onları əsəri oxumaqdan soyudur. Yəqin ki, mənə deməsələrdə belə düşünən digər oxucular da var. Ona görə romanımın bu hissəsində bəzi şeyləri bilməyinizi istəyirəm. Roman boyu qarşılaşdığınız faktlar və elmi məlumatları mən yuxusuz gecələrin və ağır zehni fəaliyyətin nəticəsində əldə edirəm. Bu roman fantastika və ya təxəyyül məhsulu deyil. Dəqiq elmi məlumatlara əsaslanan və bir az da bədiilik qatılmış ideya yığınıdır. Hər yeni bölümdən qabaq mən kitablar oxuyur, fizikist.com saytından Kvant fizikası haqqında oxuyur və ağır,ingiliscə elmi məlumatları saytlardan oxuyub tərcümə edirəm. Bu həqiqətən əziyyət tələb edən bir işdir. Xahiş edirəm bunu özlüyünüzdə düşünün və qiymətləndirin. Düzdür hələ əsərin çox da elmi cəhətdən dərin hissəsinə gəlməmişik. Hələ çünki ipuçlarını sizə təqdim edir və gələcək bölümlərdəki qarışıq faktlara sizi hazırlayıram. Çünki birdən birə ilk bölümdə mən Baader Maynxof fenomenindən yaxud solid hallardan danışsaydım siz bu kitab üçün bezdirici kəlməsini işlədib, kənara atacaqdınız. Lakin səbrli olun, sonda sizi möhtəşəm həqiqət gözləyir. Və ən maraqlısı bu sizin öz həyatınıza aid olacaq.
Mən sizdən yazıram. Çünki biz dostuq. Ən azından mən belə görürəm.

PeriodWhere stories live. Discover now