Opona se zvedá

1.4K 83 2
                                    

U Carly doma

Po tom polibku, jsem se šla osprchovat. Ale když jsem se vrátila do kuchyně, nikdo tam nebyl a byla dokonale uklizená. Na lince jsem našla vzkaz určený pro mě:

Moje "milá" Princezno,
musel jsem náhle odejít, protože jsem měl naléhavou práci, kterou nemohu odložit. Byl bych velice rád, kdyby jsi mě ještě dnes navštívila kolem páté hodiny u mě doma.

Tvůj Tom

Líbí se mi to přivlastnění tvůj. Jsem trochu zklamaná, že musel odejít, když jsme zrovna vyřešili to napětí mezi námy. Ze zamyšlení mě vtrhne telefon.

"U telefonu Carly Sloanová." zdelím

"Ahoj Car, tady Scarlett. Chtěla jsem ti jen říct, že se budu dneska vracet do Ameriky." zdělí mi moje sestra prostě jen tak.

Ona je ještě horší než já. "Dobře, ráda jsem tě viděla." už jsem se chystala hovor ukončit.

"Ještě předtím než mi to típneš. Mluvila jsem s mámou. Chce s tebou mluvit. Osobně. Zítra přijede k tobě domů." Super. Zítra uvidím svojí mámu kterou jsem neviděla víc jak čtyři roky.

"A to jako nemohla něco říct dřív?" jsem celkem vytočná.

"Na tohle ti odpověď nedám Car. Ale myslím, že to bude něco hodně důležitého, když si s tebou chce promluvit s očí do očí. Auto ti vrátím, zatím se měj." ukončí hovor svým razantním zakončením. Prostě celá Scarlett.

Celkem mě to vytočilo. Abych si pročistila mysl, jdu do obýváku. Posadím se na gauč a zapnu televizi.

"...Večeřerejší ples ve státní opře byl zkrátka velkolepý. Největší pozornost přitáhl doprovod známého herce Toma Hiddlestona. Ona mladá dívka byla do včerejšího večera pro nás velkou záhadou." vypráví vyhublá moderátorka. Kdybych byla muž, tak by mě v životě nemhla přitahovala.

 Kdybych byla muž, tak by mě v životě nemhla přitahovala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Ale dnes již víme kdo to je. Toto děvče se nechává nazývat Carly Sloanovou, ale to není její pravé rodné jméno, Emilia Carly Johansson tak se tato dívka jmenovala. Jistě znáte Scarlett Johansson, kdo by byl řek že má mladší sestru, která právě dělala včera doprovod Tomu Hiddlestonovi. Sice zatím nevíme, kde na sebe tihle dva narazili, ale to jistě brzy zjistíme..." televizi s nechutí vypínám.

Uvažuji od koho zjistili moje pravé jméno. Myslím, že od Scarlett to neví ani od Toma. Jediný kdo mi na to sedí nejvíc je Jemie. Asi si myslí, že vypočítává mrcha, která všechno dělá jen pro slávu. Mám celkem dost zkaženou náladu. Jdu do pokeje kde se převlékám do sportovního oblečení. Venku začíná pomalu pršet, což mi nevadí, jen si přes hlavu přetáhnu kapuci od mikiny.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Egoista a Workoholička (Tom Hiddleston FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat